Dodaj do ulubionych

NPR po tabletkach ale nietypowo

13.01.05, 23:35
Witam,
wiem, ze temat stosowania metod naturalnych po dostawieniu antykoncepcji
hormonalnej był wielokrotnie poruszany na tym forum, tylko, że ja mam problem
nietypowy. Od ok. trzech miesięcy utrzymuje się u mnie podwyższona
temperatura, tak na poziomie 37.3 st.C. Zarówno rano jak i wieczorem. Do tego
mam lymfocytozę, neutropenię i eosinofilię. Chodzę od lekarza i nikt nie jest
w stanie mi nic powiedzieć. Postanowiłam po dwóch latach odstawić tabletki. I
teraz pytanie: ponieważ w takim przypadku bazuje sie na początku głównie na
pomiarze temperatury, w jaki sposób mam określać dni płodne? Zakładając, że
stan obecny się utrzyma (bowiem żaden z lekarzy nie sądzi aby tabletki były
tego przyczyną).
Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • burczykowa 14.01.05, 12:49
    Taka temperatura i wyniki badań sugeruja, że Twój organizm jednak choruje.
    Dopóki nie znajdziesz przyczyny, doputy będzie Ci trudno bazowac tylko na samej
    temperaturze, chociaz kto wie, może skok bedzie mozna zauważyć. Moja rada:
    włącz jednak obserwacje śluzu- razem z temperatura dadzą Ci wiecej informacje i
    bedzie to pewniejsze, niż sama temperatura.
    Obraz leukocytów wskazuje jednak na jakiś stan zapalny - musisz cos z tym
    zrobić dla własnego zdrowia. Może to jakaś choroba zakaźna odzwierzęca? Może
    wybierz sie do zakaźnika- on wypyta o wszystko.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka