Dodaj do ulubionych

Hurghada - jaki hotel polecacie na pierwszy raz?

23.03.10, 22:51
Witam,

Nie bylem jeszcze nigdy w egpcie dlatego nie wiem za bardzo gdzie co
i jak stad pytam jaki hotel bylby w miare dobry zalezy mi na dobrych
warunkach w pokoju,czysto i zebym sie czuj swobodniesmile blisko jakies
imprezy,w miare duza i czysta plaze,ewentualnie niedaleko raf.Cena
tak do 2300zl.Chcialem leciec na koniec sierpnia

Z gory dzieki za info
Edytor zaawansowany
  • spokolos 24.03.10, 07:45
    Czesc
    W tej cenie raczej trudno znalesc cos ze tak powiem rewelacyjnego,sa to
    zazwyczaj hotele 3*/4*.
    Kryteria ktore bralem pod uwage to plaza przy hotelu,w miare dobre opinie z
    roznych forum nt.danego hotelu i bliskosc do centrum,wiadomo jestesmy mlodzi
    wiec chcemy i zwiedzic i poszalec troche wink
    Naczytalem sie wilu opini i ciezko za ta kase cos wykombinowac jezeli brac pod
    uwage moje kryteria.
    My jedziemy 1x d Egiptu na przelomie lipca/sierpnia i szukalismy oferty w cenie
    do max.2400zl,wersja All Inclusive,14dni, wybralismy Hurghade i oto takie
    propozycje otrzymalismy :

    Al. Mashrabiya 2239 zl
    Magawish Swiss Inn sf4 standard 2275 zl
    Harmony Makadi 2400 zl
    Sultan Beach 2230 zl
    Aqua Fun sf3 standard 2200 zl
    Shams Safaga 2268 zl
    Reemyvera Beach 2339 zl
    Empire Beach 2380 zl

    I zdecydowalismy sie na Empire Beach,a jak bedzie to sie okaze juz w sierpniu wink
    Pozdrawiam
  • maciek2109 24.03.10, 08:46
    Czytalem tez troche na forach i najbardziej polecaja:
    Sea Gull ,Jasmine Village,Sindbady,Aladyn,Ali Baba, Magawish ,
    SUNRISE - caly kompleks,Palm Beach,Bella Vista,Arabella Azur Beach
    Resort,Hilton Long beach,albatros,sunny days el palacio.jednak sa to
    dosc drogie hotele bo trzeba liczyc do 2800 a nie to juz trocche za
    duzo,wiadomo jaki jest portwel studentasmileCo do empire to na 27
    sierpnia znalazlem oferte za 1900zl na 2tyg i myslalem nad tym
    tylko opinie sa dosc rozne i nie moge sie zdecydowac,a z tych hoteli
    co podalem Magawish Swiss Inn bylby dobry i jeszcze myslalem nad
    festival riviera club sunrise za 2375zł te hotele mialy naprawde
    bardzo pozytywna opinie jednak polozone nie sa blisko centrum
  • spokolos 24.03.10, 18:08
    Jesli czytales opinie to zapewne wyczytales opinie o Empire a jest jeszcze
    Empire Beach a one juz sie roznia z deka. Empire Beach jest przy plazy i ogolnie
    ma niby lepsze opinie ,a goscie z Empire musza dochodzic na nia i opinie sa
    gorsze. No ale my tam tylko bedziemy spac a reszta to imprezki smile
    Tak czy sie klamka w moim przypadku juz zapadla wink
    Bralem tez pod uwage Magawish Swiss Inn ale wlasnie jesli wyjdziesz poza teren
    hotelu to lipa bo z daleka od centrum i to mi juz nie pasowalo,a jesli bys
    dysponowal kwota ok 2800zl tu juz jest hoteli od wyboru do koloru i o lepszym
    standardzie.
  • maciek2109 24.03.10, 22:40
    Wlasnie dlatego ten Empire mnie kusi wlasnie ale ja czytalem ogolnie
    o empire jako o 3 budynkach obok siebie i ze mozna korzystac ze
    wszystkich hoteli.A plaze ma dosc duza? tylko widzialem ze nie daja
    na plazy recznikow trzeba brac z pokoju i cos o lezakach platnych mi
    mignelo.Jakbys mial linki na ktorych sie opierales to mozesz podeslac
  • spokolos 25.03.10, 07:47
    Tu masz link do fajnej stronki ,znajdziesz na niej opinie,zdjecia i filmiki z
    tego hotelu,a w zasadzie z kazdego hotelu.

    www.holidaycheck.pl/hotel-opinie_Hotel+Triton+Empire+Beach+Resort-ch_hb-hid_74959.html
    i cos jeszcze :
    www.travelzone.pl/hotele/egipt/hurghada/triton-empire-beach-resort.html?gallery=1
    www.wakacje.pl/hotele/egipt/empire-beach-8327.html
    Plaza raczej srednia, a bardzo mala plaze ma hotel Aqua Fun bo zaledwie max.40m
    Natomiast duuza plaze ma Magawish Swiss Inn ale on jest oddalony od centrum ok 15km.
    My poszlismy na kompromis i zdecydowalismy sie na Empire Beach. Plaza jest pod
    nosem,centrum rowniez,opinie nienajgorsze,a pozatym i tak kilka razy pojedziemy
    na jakas wycieczke,to na miasto sie pojdzie,czy chodzby nawet na prywatne plaze
    zobaczyc jak tam jest wiec nie bedzie tragedii. Reczniki na plazy podobno platne
    ale to raczej nie problem i tak wezmiemy swoje wink,a o lezakach platnych to 1x
    slysze z tego co wiem to sa bezplatne.

    Takze jak sam widzisz kierowalem sie raczej opiniami tych ludzi z powyzszych forum.
  • spokolos 25.03.10, 07:56
    Aha i minusem jest to ze napoje podaja w plastikowych kubeczkach i tobez roznicy
    czy jest to cola czy alkohol uncertain ,ale jakos sie tym nie przejmuje.
  • maciek2109 25.03.10, 10:53
    Mysle ze jak za ta kase to hotel jest oksmileW pokojach warunki takie w
    sam raz jak dla nas,wazne zeby bylo czysto tak jak pisza wszyscy i
    juz bedzie ok.Myslalem jeszcze zeby jechac na tydzien do lepszego
    hotelu typu Sea Gull np.polozony jest w centrum,albo Palm Beach czy
    Sunny Days El Palacio,ale wolalbym dluzej posiedziec i sie wygrzacsmile
    wkoncuw hotelu to tylko "spac" i od rana plaza czy wycieczki.Ja mam
    ogromna ochote na nurkowanie,a czytalem ze blisko jest jakies
    centrum nurkowania.A o napojach w kubkach to czytalem w niejednym
    hotelu to prawie norma chyba
  • spokolos 25.03.10, 12:05
    Jezeli chodzi o Sunny Days El Palacio to z tego co wiem to mozna jechac w
    ciemno do niego,kumpel kiedys w nim byl i tez polecal,ale wiadomo..kasiora.
    Bożena i Mohamed +20 16 0431 360 , mnc_4all@yahoo.com
    podobno sa spoko i maja tanie wycieczki fakult.i sami chcemy sie z nimi
    skontaktowac ale to juz przed samym wyjazdem.
    Pozdrawiam
  • iskierka1971 25.03.10, 12:06
    Witam w Hotelu Empire byłam 2 razy raz 2008z męzem a raz w 2009 z córka
    14letnia ,sama mam 38 lat .Mi sie Hotel podoba,co do reczników na Plazy jeśli
    wykupujecie sobie opcje alinclusiw nie płacicie za reczniki a lezaki też sa za
    darmo.Hotel jest blisko centrum starego miasta,do plazy nie jest tak
    dalekosmilePicie na plazy dostaje sie w plastikowych kubkach ale nie
    jednorazowychsmileTak ze bez Paniki.Sprawdzony sposób jeśli ktoś jedzie z kobieta
    niech ona podaje paszporty w recepcji przy podziale pokoju a 5dolarów czyni
    cudasmile Ja wracam za 2 lata do Empire a w tym roku w lipcu jedzie do nich mój maż
    z córa i jej koleżankasmile
  • spokolos 25.03.10, 20:15
    Iskierka bylas w Empire czy Empire Beach?? bo napisalas ze do plazy nie jest
    daleko a z tego co wiem Empire Beach znajduje sie przy plazy a z Empire trzeba
    podejsc ok 200/300m. Interesuje mnie to bo my jedziemy do Empire Beach.
    Z tym pomyslem z kobieta to dobry pomysl,a ze moja kobieta troszku mowie po
    rosyjsku to zapewnie zastosujemy ta sztuczke ;P
  • maciek2109 26.03.10, 10:47
    Ja zdecydowalem sie wkoncu na cos lepszego za 2375 moge wybrac
    Festival Riviera Club - sunrise,z tego co czytalem hotel jest nowy i
    jest naprawde fajnie ale dzisiaj patrze na easygo i pojawila sie
    oferta sie oferta sunfun w tej samej cenie do Golden 5 Topaz club i
    teraz zglupialem bo juz nie wiem ktory wybac a w pon chce isc
    podpisac umowe,golden z tego co widzialem jest nieco starszym jednak
    tez niezly hotel,tylko ze sam club ma 4* wiec standard bylby podobny
    do sunrise,nie ma zdjec na holidaycheck zeby zobaczyc sa tylko do
    diamond i paradise.
  • pusza123 28.03.10, 19:47
    jeśli mogę pomóc to polecam Aqua blu i Alf Leila wa leila.
    w tym ostatnim byłam rok temu. Oba hotele duże, super czyste, a w
    Alfie - extra rozrywki, koncerty, tance. nie wiem tylko jak
    wyglądają ceny. Pozdrawiam
  • iskierka1971 27.03.10, 14:59
    Byłam w Empire ,a na terenie Empire bech jadłam obiadysmileDaj Znać jak Ci sie
    podobało w empire bach-Co do sposobu na kobiete nie musi mówić nawet po rosyjsku
    słowo.Mi sie dwa razy udało i mielismy fajne pokoje tak zesmile Zycze powodzenia
  • spokolos 29.03.10, 02:08
    Iskierka bankowo opisze co i jak bylo w Empire beach,jest to nasz 1szy wyjazd
    wiec za i przeciw bedzie na forum.
    Na cuda nie licze ale zobaczymy co i jak.
    Pozdrawiam
  • xagona 03.04.10, 04:06
    My tez wzięliśmy Empire, jest o wiele tańszy niż Empire Beach a i tak korzystasz
    z Empire Beach. Z tego co wyczytałam i miałam okazję doświadczyć, to w willowych
    hotelach bywają przerwy w dostępie wody ze względu na niskie ciśnienie wody,
    Empire to blok miejski i tam coś takiego miejsca podobno nie ma. No i jednak
    wole wieczorem wyjść i pieszo udać się gdzieś i mieć pod nosem sklepy itd niż
    wyczekiwać przy autostradzie na wolny bus...do tego wiecznie się targować z ceną
    za dojazd. Co do Empire to ma fajną lokalizację i kilka basenów. Ale dla mnie
    najważniejsze jest to, że hotel jest stosunkowo mały i nie lata się po kilkaset
    metrów od restauracji do pokoju. Do tego znając bardzo dobre opinie o tym hotelu
    jak zobaczyłam firstminutową cenę 1505zł/2tyg we wrześniu to zastanawiałam się
    minutę nie dłużejbig_grin Co do plaży, nie jest duża ale przytulna. Wynajęcie ręcznika
    kosztuje 60 groszybig_grin A na prawdziwe plażowanie i tak będę płynęła łodzią na
    wyspy, obok są też dwie publiczne plaże...

    Jak decydowałam się na większe hotele gdzieś na uboczu...to chociaż były przy
    dużej plaży...to bywało, że z pokoju do tej plaży było ponad 500 metrów! Do
    basenu 300...do restauracji też 300...teren hotelu, taki, że w kilka godzin nie
    obejdziesz...tragedia! Do tego od wejścia 500 metrów drogi wjazdowej...
  • xagona 03.04.10, 04:27
    "Ja zdecydowalem sie wkoncu na cos lepszego za 2375 moge wybrac
    Festival Riviera Club - sunrise,z tego co czytalem hotel jest nowy i
    jest naprawde fajnie ale dzisiaj patrze na easygo i pojawila sie
    oferta sie oferta sunfun w tej samej cenie do Golden 5 Topaz club"

    Co do nowych hoteli to ma to swoje plusy i minusy...plusy-wszystko
    nowe...minusy-niedokończone lub w fazie budowy...no i ten hotel Festival jest
    daleko od wszystkiego!!!!...obok chyba 2 inne hotele i budowy...nawet nie leży w
    strefie turystycznej tylko na gołej pustyni!

    Co do drugiego hotelu...to powiem Ci, że coś pechowo wybieraszbig_grin Topaz to kilka
    budynków przy bramie wjazdowej do kompleksu Golden Five, który ma już lata
    świetności za sobą...A więc Topaz jest przy wjeździe, przy kortach itd itp. A
    tak naprawdę główne wejście do Goldena jest jakieś 200 metrów dalej....a potem
    kolejne 700 do plaży przez tereny wszystkich hoteli kompleksu Golden Five.
    Okropny wybór...
  • xagona 03.04.10, 04:51
    Jakbym miała Ci polecić coś rozsądnego do ok.2300zł(bo Ty widzę rzucasz się na
    wielkie kompleksy na siłę byle więcej gwiazdek i nie dociera do Ciebie, że jak
    kosztują 2300zł to coś jest z nimi nie takbig_grin)to były by to:

    Minamark (w centrum , dobre opinie i cena)masz go w Eximie

    I dlaczego tylko hgh bierzesz pd uwagę? Moim zdaniem Sharm jest ładniejsze...

    z hoteli np. Amarante Garden Palms Resort (centrum, piękny hotel, cena) Itaka

    Chociaż ten Festival akurat ma taką cenę bo nie ma jeszcze gwiazdek przyznanych
    a może być wart swej ceny...no ale jest na mega zad.....i raczej dla tych co
    chcą w hotelu siedzieć.....Topaz dla biedoty na siłę chcącej być w goldenie...i
    jeszcze to położenie hotelu tuż przed bramą goldena jak jakaś stróżówkabig_grin
    Hotele możesz oglądać też na tury.ru (taki drugi holidaycheck tylko stronę
    otwórz w tłumaczu google)w katalogu hoteli masz opinie i foty prywatne. Duga
    strona to tripadvisor tam podobnie setki fotek
  • maciek2109 23.04.10, 17:44
    No fakt Golden to totalna porazka jest juz przezytkiem i obiekt
    ogromny.. Na pierwszy raz chcialem do Hurghady,wiem ze Sharm jest o
    wiele ladniejszy ale hgh tez ma swoje urokiwink Tu na forum
    forum.wakacje.pl/read.php?312243,1175374 ktos byl i opisal
    mniej wiecej,poza tym rozmawialem ze znajomym w biurze i tez nie
    mial nic do zarzucenia.Moze i jest na zadupiu ale nie planuje
    imprezowac poza hotelem codziennie,raczej bede spedzal czas w hotelu
    + wycieczki,nurkowanie.
  • czar1312 25.04.10, 19:30
    Hej.
    Jesli lecis pierwszy raz polecam -- Sunrise Holidays Resort.cztery
    gwiazdki.
    Fantastyczny, blisko miasta, dyskotek, nie musisz zamawiac taksowki
    wracajac z imprezy.
    Hotel super, ma wlasna plaze, czysty.
    Dobre zarcie.
    Bylam w nim kilka razy, i polecam.
    Animatorzy super, wiec w ciagu dnia zabawa dobra dla Was i
    ewentualnie dla dzieci.\
    Jeden maly minus , to troszke maly basen na zewnatrz.
    A jeli juz masz ochote na super klimaty to pieciogwiazdkowy ALI BABA.
    Wszytsko z gornej polki, basen / o zgrozo suuuuuuuuuper, plaza
    niesamowita, nauka nurkowania, wyplywaja na rafy z plazy hotelu.
    Troszke dalej do miasta, ale za grosze dojedziesz do ulicy z
    dysoktekami. Niestety drozszy ale wlasciciel tego hotelu ma obok
    jescze hotele Jasmin i Sindbada tansze hotele.
    Polecam .czar1312
  • aawonka1 03.05.10, 20:19
    witam.
    Szczerze polecam hotel w Hurghadzie LTI TITANIC BEACH SPA & AQUAPARK , nie mylic
    z Titanic Aqua również w Hurghadzie. Spędzaliśmy tam ubiegłoroczny urlop i było
    bosko. To nowy hotel , ogromny komplex basenowy , naprawdę nie ma się do czego
    przyczepic - idealny wypoczynek. Atutem jest ogromny aquapark - zabawa i dla
    dzieci i dla dorosłych i duża własna plaża.Byliśmy z Sun&Fun - rewelacja ,
    dzecko dostało nagle prawie 40 stopniowej gorączki , po telefonie do rezydentki
    po 3 minutach czekała na nas taxówka i po kolejnych 10 minutach byliśmy u
    lekarza. Polecam zarówno hotel jak i biuro.
  • aawonka1 03.05.10, 20:22
    Dodam że jeśli chodzi o cenę to za ten 5 gwiazdkowy chotel w opcji Royal all
    inclusiw w last minute płaciłam 1850 zł za os. dorosłą i 900zł za 8 letnie dziecko.
  • aawonka1 03.05.10, 20:24
    A dyskoteka jest na miejscu w hotelu i tam też wszystko za free , przynajmniej w
    Royal all
  • olianaa 04.05.10, 16:05
    ...odbierz proszę gazetową pocztę! smile
  • asiaaab 06.05.10, 12:50
    Do 2300 zł możesz zobaczyć te hotele:
    www.qtravel.plwww.qtravel.pl/oferta?deliverer_code=oasi&trip_offer_id=19621&query=Tia%20Heights%20Makadi%20Bay
    www.qtravel.plwww.qtravel.pl/oferta?deliverer_code=bfre&trip_offer_id=16285&query=Aqua%20Blu
  • holidayrecorder 21.05.13, 23:33
    Hotel Beach Albatros Garden w Hurgadzie występujący też pod nazwą Albatros Garden Resort. Hotel należy do sieci Pickalbatros posiadającej kilkanaście hoteli w Egipcie. Ten jak i wszystkie inne hotele Pickalbatros można śmiało polecić nawet bardzo wymagającym gościom.

    youtu.be/68Mw8sgXX2M
    youtu.be/m35YCxjPdsg

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.