Dodaj do ulubionych

Na potencje ???

10.01.12, 18:50
Mój mąż ma 45 lat, jakiś czas temu zauważyłam u niego lekkie osłabienie libido.
Pewnie ma na to wpływ wiek i to już na pewno duży stres w pracy.
Będąc w aptece zwróciłam uwagę na wiele środków mających wpływać na poprawę
sprawności seksualnej. Czy ktoś to używał i może się wypowiedzieć? Wydaje mi się ze środki bez recepty to chyba nie wiele wiec niż j placebo i co najwyżej może działać na autosugestię.
Edytor zaawansowany
  • 10.01.12, 20:39
    inne srodki kiedy brak ochoty a inne kiedy mozliwosci
  • 11.01.12, 12:02
    maria_a_nna napisała:

    > Mój mąż ma 45 lat, jakiś czas temu zauważyłam u niego lekkie osłabienie libido.
    >
    Moze warto sprobowac

    storage.sfd.pl/1/images2007/20070424005639.jpg
  • 11.01.12, 13:03
    Cialis nie jest na pobudzenie libido tylko na impotencje.
    Jeżeli chcesz poprawić libido to nie szukaj w aptece- przejdź się do porządnego sklepu z suplementami kulturystycznymi.
    Po kuracji sterydami oprócz leków na tzw. odblokowania stosuje się suplementy wspomagające pordukcje naturalne testosteronu. Jest ich masa, kompetentny sprzedawca ci pomoże.
    Jak mieszkasz w małym mieście i nie masz takowego sklepu to napisz- coś dobiorę (nie jestem sprzedawcą ;) )
  • 11.01.12, 16:34
    Kumpel dzieki, wiesz mąz napewno nie pojdzie a mi bedzie troche dziwnie o tak rzeczy wypytywac sprzedawce, jesli juz trafie na zorientowanego. Mozesz cos polecic?Czy wspomaganie produkcji testosterony nie wplywa negatywnie na jądra? Czy osoba ktora nie zazywala sterydow moze bezpiecznie to przyjmowac?
  • 11.01.12, 18:30
    Kobieto nie słuchaj tego domorosłego znawcy. Od sterydów to się dopiero staje impotentem. Stało to się nawet przysłowiowe, np.: co to za zagadka- mały ptaszek duża klatka? To o kulturystach stosujących sterydy. Bez wizyty u lekarza i bez kompleksowych badań się nie obejdzie, jeśli kuracja ma być bezpieczna i skuteczna. Spadek popędu może mieć wiele przyczyn zarówno psychicznych jak i fizjologicznych. Notabene, gdybyś myślała o viagrze, to wiedz że ona jest tylko dla tych co chcą, a nie mogą. Bez ochoty nie skutkuje.
  • chorobe wiencowa. tam nastepuje zwezenie naczyn szybciej.
    Tak czy inaczej, musi isc do lekarza.
    Zawsze zostaje urozmaicenie - w towarzystwie ;-{)
    --
    "Power is the ultimate aphrodisiac" - prezes JK za Henry Kissingerem.

    Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia.
    koham.mihnika© - alter ego koham.mihnika
  • 12.01.12, 09:19
    Stedo czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem?! Czy ja proponuje sterydy? Sam nie masz pojęcia o czym piszesz- napisz jeszcz parę ludowych mądrości, że od sterydów maleje członek, że jak się je bierze to nie staje (jasne, facet mający kilkaset procent testosteronu powyżej normy w ogóle nie ma w ogóle ochoty na seks-hahahah) itd.

    Dobra, koniec śmiechów- wracając do meritum- wizyta u lekarza jak najbardziej chociaż zaburzenie popędu (nie impotencja) przeważnie wynika ze spadku poziomu testosteronu.
    Są środki ziołowe- typu tribulus podnoszące poziom naturalnego testosteronu. Polecam także preparaty typu ZMA- połączenie cynku, magnezu i witaminy B6. Sprawdź tylko czy minerały są w formie chelatów bo to najbardziej przyswajalna forma.
    Takie preparaty bierze się na noc.
    Jeżeli to nie pomoże a spadek libido będzie dokuczliwy wyślij męża do lekarza- być może będzie potrzebna kuracja (tu uwaga forumowi znawcy kulturystyki) kuracja syntetycznym testosteronem oczywiście pod kontrolą lekarza.
    Podsumowując- allegro.pl/suplementy-i-odzywki-zma-i-tribulus-19667
    wybierz jakieś ZMA i tribulusa i czekaj około miesiąca na efekty.
    Pozdrawiam
  • 12.01.12, 15:29
    Dzieki. Ciekawi mnie dla czego te srodki nie sa dostepne w aptekach?
  • 12.01.12, 18:10
    Czasem są dostępne. Ale ludzie kupują to co widzą w reklamach- a te preparaty są reklamowane w pismach kulturystycznych.
    Odmienna sprawa to regulacje europejskie- zgodnie z przysłowiem - "jak coś działa to jest w UE zakazane" często suplementy jadą prosto z USA.
    A poza tym widok suplementów z napakowanym gościem na reklamie plus hasło "podwyższ naturalny poziom testosteronu" dla 99% społeczeństwa kojarzy się ze sterydami, impotencją, rakiem wątroby, zawałem i ogólnym Armagedonnem ;)
  • testosteronem.
    Problem, jak jest aplikowany, jak szybko przez organizm przetwarzany, wydalany. Poza tym, testosteron laczy sie z innymi molekulami, zatem przestaje byc aktywny. W badaniach krwi oznacza sie wolny i zwiazany testosteron.

    Testosterone
    Action, Deficiency, Substitution
    Third Edition
    Edited by
    E. Nieschlag
    University of M¨unster
    H. M. Behre
    University of Halle
    Assistant Editor
    S. Nieschlag

    Testosterone and aging : clinical research directions / Committee on Assessing
    the Need for Clinical Trials of Testosterone Replacement Therapy, Board on Health
    Sciences Policy ; Catharyn T. Liverman, Dan G. Blazer, editors.
    p. ; cm.
    Includes bibliographical references.
    ISBN 0-309-09063-6 (pbk.); 0-309-52720-1 (PDF)
    1. Longevity. 2. Aging—Prevention. 3. Testosterone—Physiological effect.
    [DNLM: 1. Aging—drug effects. 2. Testosterone—physiology. 3. Testosterone—
    therapeutic use—Aged. WT 104 T3455 2004] I. Liverman, Catharyn T. II. Blazer,
    Dan G. (Dan German), 1944- III. National Research Council (U.S.). Committee on
    Assessing the Need for Clinical Trials of Testosterone Replacement Therapy.
    RA776.75.T45 2004
    612.6’8—dc22

    milej lektury

    a najlepiej pobudzac organ coby nie uwiadl.
    --
    "Power is the ultimate aphrodisiac" - prezes JK za Henry Kissingerem.

    Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia.
    koham.mihnika© - alter ego koham.mihnika
  • 13.01.12, 09:35
    Oczywiście, że nie ma różnicy w działaniu więc niedobory naturalnego uzupełnia isę syntetykiem :)

    A co do pobudzania też się zgodzę- organ nieużywany ponoć zanika ;)

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.