Dodaj do ulubionych

Panowie - co skłoniłoby was do odejścia?

21.07.09, 15:37
Mam do panów pytanie. Co skłoniłoby was do odejścia od wieloletniej
partnerki lub żony? Jak podchodzą do tego kobiety wiem i dlatego
pytam mężczyzn.
Edytor zaawansowany
  • cloclo80 21.07.09, 15:40
    Inna baba.
  • po_strach 29.07.09, 22:12
    samotnosc tez moze byc powodem odejscia. Czasem baby tak daja w
    kosc, ze mezczyzna przypomina sobie jak super bylo byc singlem.
    Dyskoteki, imprezy to kuszaca alternatywa do suszenia glowy przez
    zone pod byle pretekstem.
  • s.romeczek 21.07.09, 15:52
    jakby mnie np Mamusia poprosiła
  • frisky2 21.07.09, 16:53
    Glupota. Gdybym upadl na mozg, to bym odszedl.
    --
    frisky2
  • hristoforos 30.07.09, 08:32
    Kobietom (nie wszystkim oczywiście) w związku, wydaje się,że mają zagwarantowany
    bilet na przejazd przez życie na plecach faceta. Przed ślubem jest OK., po
    ślubie jest "nieudacznikiem", mało zarabia, a np. Kaśki mąż to.....Facet znosi
    cierpliwie upokożenia ze strony kobiety do czasu, a jak na drodze stanie inna
    ....to wiadomo. Poza tym facet nie może być trzymany na smyczy!
  • praktyk71 21.07.09, 17:58
    ranita_08 napisała:

    > Mam do panów pytanie. Co skłoniłoby was do odejścia od wieloletniej
    > partnerki lub żony?

    - głębokie przekonanie, że po rozstaniu obojgu będzie lepiej..
  • showmessage 21.07.09, 20:05
    heheheheheheeh Wystarczyłoby gdyby mi powiedziała: odejdź.
    --
    www.youtube.com/watch?v=_Wd7ndVFP0s
  • lacido 25.07.09, 14:43
    jaki posłuszny ;)
    --
    Ludzie rozstają się z jakiegoś powodu. Mówią jaki to powód, dając ci szansę byś
    odpowiedział. Nie uciekają, ot tak sobie. Nie, to po prostu dziecinada. (MP)
  • showmessage 31.07.09, 02:46
    W niektórych kulturach wystarczyło powiedzieć "rozwodzę się z Tobą" aby rozwód
    był ważny. Uważam że tak dobitne postawienie sprawy wszystko wyjaśnia.
    Posłuszny? ;) hmm.. bardziej może pragmatyk.
    --
    www.youtube.com/watch?v=_Wd7ndVFP0s
  • aardwolf 22.07.09, 10:01
    1. zdrada
    2. poważna choroba
    3. partnerka ewidentnie pokazuje mi, że jej na mnie nie zależy, czyli np.
    - przyciemnia włosy
    - używa zielonego koloru do makijażu albo maluje paznokcie na zielono
    - nakłada niebieskie, czrwone, zielone bądź fioletowe (inne niż czrne)
    rajstopy (za coś takiego to bym k... zabił)
  • malinoweciacho 23.07.09, 21:55
    Zaciekawil mnie pkt 2. poważna choroba

    Czyja?
  • aardwolf 24.07.09, 08:40
    moja
  • seseczka 24.07.09, 10:27
  • aardwolf 24.07.09, 10:45
    czym?
  • mara571 29.07.09, 21:59
    przepraszam, ze sie wtracam, jako kobieta, moje zawodowe doswiadzenie wskazuje,
    ze jest odwrotnie.
    W ostatnim przypadku znanym mi przypadku umierala mloda 30-latka a przy niej
    byli tylko rodzice. Meza widzialam tylko dwa razy, drugi raz na parkingu klinki,
    gdzie czekala ciezarna kochanka...
  • asiura2 30.07.09, 00:07
    Tak przypuszczalam, opierajac sie tylko na tym co widzialam,
    slyszalam i doswiadczylam, choc dalekie to bylo do powaznej
    choroby...
  • yasemin 25.07.09, 09:17
    aardwolf:
    - co rozumiesz pod pojęciem: poważna choroba?
    - co jest nie tak w kolorze zielonym???

    --
    "Każdy ma swój płatek śniegu". Orhan Pamuk
  • aardwolf 26.07.09, 12:08
    poważna choroba to przewlekła choroba zmieniająca tzw. jakość życia

    Kolor zielony nie wszędzie się nadaje.
    Nie ma problemu z ubiorem w kolerze zielonym, ale kompletnie nie nadaje się do
    makijażu. Naprawdę nie wiesz dlaczego?
  • yasemin 26.07.09, 16:05
    no, ja na przykład przez całe pół roku dla pewnego faceta, któremu
    podobał się zielony, ubierałam się głownie w ten kolor, a do tego
    powieki malowałam na kolor zielonoturkusowy, morski taki... jeśli
    rzeczywiście jest w tym coś odstraszającego dla facetów, to bym
    miała odpowiedź, dlaczego nie udało mi się w końcu zainteresować go
    sobą, więc może wytłumaczysz dokładniej? A co do chorób, to: co byś
    zrobił, gdyby dziewczyna miała, nie z własnej winy, tylko
    odziedziczone, ale jednak, żylaki? I czy dla Ciebie pod chorobę
    podchodzą jakieś zaburzenia psychiczne, jak ktoś jest np. DDD albo
    ma strasznie słabą i delikatną psychikę? W ogóle do Panów- wolicie
    kobiety o silnej czy o słabej psychice?
    tak drążę, ale chciałabym poznać zdanie facetów w tych sprawach...

  • aardwolf 26.07.09, 18:32
    po pierwsze poważniejsze próby generalizacji są bezcelowe, ponieważ gusta
    poszczególnych osób są zbyt odmienne.
    Nie wiem co "odstrasza" innych mężczyzn a co nie, inni mężczyźni często mnie
    zaskakują.
    Wiem co mi się podoba i czasem potrafię to wytłumaczyć.

    Kolor zielony jest to po prostu kolor trupi bądź kolor siniaka, w sumie kolor
    ciała w jakichś sposób zniszczonego, zdeformowanego.
    Dla mnie to skojarzenie jest na tyle silne, że nie akceptuję tego koloru.

    Nie wiem co to są żylaki ani DDD. Co do tego czy odziedziczone czy z własnej
    winy - jaka to różnica?
    Co do psychiki - zależy co z tego wynika.

  • senseiek 29.07.09, 18:16

    > no, ja na przykład przez całe pół roku dla pewnego faceta, któremu
    > podobał się zielony, ubierałam się głownie w ten kolor, a do tego
    > powieki malowałam na kolor zielonoturkusowy, morski taki... jeśli
    > rzeczywiście jest w tym coś odstraszającego dla facetów, to bym
    > miała odpowiedź, dlaczego nie udało mi się w końcu zainteresować go
    > sobą, więc może wytłumaczysz dokładniej?

    Zainteresowac mezczyzne ubiorem i kolorem make-up'u?! Jezu, co te kobiety maja w glowach..

    > A co do chorób, to: co byś
    > zrobił, gdyby dziewczyna miała, nie z własnej winy, tylko
    > odziedziczone, ale jednak, żylaki? I czy dla Ciebie pod chorobę
    > podchodzą jakieś zaburzenia psychiczne, jak ktoś jest np. DDD albo
    > ma strasznie słabą i delikatną psychikę? W ogóle do Panów- wolicie
    > kobiety o silnej czy o słabej psychice?
    > tak drążę, ale chciałabym poznać zdanie facetów w tych sprawach...

    On mowil o SWOJEJ ciezkiej chorobie. np. jest w zwiazku i dowiaduje sie, ze jest smiertelnie chory, to wtedy odchodzi od kobiety z ktora jest w zwiazku..
  • aardwolf 30.07.09, 09:29
    > Zainteresowac mezczyzne ubiorem i kolorem make-up'u?! Jezu, co te kobiety maja
    w glowach.

    Nie rozumiem co w tym dziwnego, bardziej zwracam uwagę jak dziewczyna się ubiera
    i maluje niż na to jak wygląda jej ciało.
  • senseiek 30.07.09, 10:38

    > Nie rozumiem co w tym dziwnego, bardziej zwracam uwagę jak dziewczyna się ubier
    > a
    > i maluje niż na to jak wygląda jej ciało.

    Bzdury pleciesz albo jestes menelem.. 60+ letnia kobieta ze zmarszkami, albo zniszczona od wieloletniego picia alkoholu, tez moze byc ladnie ubrana i umalowana.. a nikt normalny jej nie tknie patykiem.. ;)
    Ubranie mozna zmienic w pare sekund, a cialo duzo trudniej..
  • puszysta_gimnazjalistka 24.07.09, 14:12
    Wyeksploatowanie się koncepcji związku.
    --
    All paid jobs absorb and degrade the mind.
  • lacido 25.07.09, 14:45
    mam wrażenie że w przypadku rozwodu byłby to slaby argument dla sądu ;)

    jak brzmi Twoja koncepcja związku?
    --
    Ludzie rozstają się z jakiegoś powodu. Mówią jaki to powód, dając ci szansę byś
    odpowiedział. Nie uciekają, ot tak sobie. Nie, to po prostu dziecinada. (MP)
  • pyzz 24.07.09, 14:53
    Jakby mi zrobiła jakieś grubsze świństwo (ja wiem? oszustwo reprodukcyjne, ciąża
    metodą "ja planowałam, on wpadł", czy szantaż małżeński), to bym odszedł...
  • bugmenot2008_2 25.07.09, 13:44
    choroba oczywiscie jej
    --
    Jestem zegarem! Mam wskazówki od psychiatry!
  • kobieta_na_pasach 29.07.09, 09:44
    panowie tal latwo nie odchodza. dlaczego z upodobaniem wrecz czesto
    drecza swoje partnerki i siedzaz nimi, dopoki te sie nie zdenerwuja
    i same nie zrobia z tym porzadku? gdzie panowie wasz honor?
    --
    Moje sny są piękniejsze niż wasze dni.
  • menk.a 29.07.09, 10:41
    kobieta_na_pasach napisała:

    > gdzie panowie wasz honor?

    Bez opamiętania puszcza się z babska przyzwoitością.;)
    --
    Przeczytam nagłówek, reszty się domyślam.
  • kobieta_na_pasach 29.07.09, 11:30
    menk.a napisała:

    > kobieta_na_pasach napisała:
    >
    > > gdzie panowie wasz honor?
    >
    > Bez opamiętania puszcza się z babska przyzwoitością.;)

    puszcza to sie bąki

    --
    Moje sny są piękniejsze niż wasze dni.
  • gocha033 29.07.09, 12:01
    kobieta_na_pasach napisała:
    > puszcza to sie bąki


    Nieprawda - juz sam Lord Newton o tym mowil:

    2.gie prawo Newtona:

    Cialo raz puszczone w ruch puszcza sie dalej samo :)
  • pyzz 29.07.09, 14:46
    > 2.gie prawo Newtona:
    >
    > Cialo raz puszczone w ruch puszcza sie dalej samo :)
    A guzik z pętelką!
    2. prawo Newtona to a=F/m (gdzie to, co boldem to wektor)

    A to, co napisałaś, to humanistyczne wariacje na temat 1. prawa Newtona.
    Ty humanistko!
  • menk.a 30.07.09, 10:39
    Pyzz, wrócisz tu kiedyś z poczuciem humoru?;))
    --
    Czasem kończy mi się cierpliwość do ludzkiej głupoty, a nie mam gdzie uzupełnić.
  • pyzz 30.07.09, 13:22
    Oczywiście, że nie! W końcu nie jestem humanistą, więc skąd mam mieć poczucie
    humoru.
  • menk.a 30.07.09, 13:47
    Gorąco namawiam na kilka dawek.;))
    --
    Wpycham kij w mrowisko i w popłochu oddalam się w nieznanym kierunku.
  • racetam 29.07.09, 12:33
    nie chcemy ich krzywdzić rozstaniem;)
  • kobieta_na_pasach 29.07.09, 15:27
    racetam napisał:

    > nie chcemy ich krzywdzić rozstaniem;)

    no tak, komu by praly gacie i cerowaly skarpetki.tegp najbardziej by
    mi zabraklo

    --
    Moje sny są piękniejsze niż wasze dni.
  • masher 29.07.09, 11:04
    to chyba proste- odkrycie ze sie puszcza :] bo bycie ojcem jednego przy matce
    pieciorga to raczej zerowa przyjemnosc ;) a na takie rzeczy najlepszy jest
    zawsze lesniczy. bo niby czemu to facet ma odchodzic jak w 5 min udzielaja
    rozwodu lol
    --
    czasem bywam tu i tam ;)
  • menk.a 29.07.09, 11:15
    A gdyby się ktoś puszczał i dzieci by z tego nie było to co?;)
    --
    opieram się wszystkiemu, oprócz pokusy /O.W.
  • masher 29.07.09, 11:23
    zawsze mozna rozwazyc przyjemnez pozytecznym, choc za sutenerstwo jednak pakuja
    do pierdla;) jednak jak sie temu przygladne przez pryzmat bratankow w
    piaskownicy to stwierdzam, ze nie mamy wrodzone bariery przed upublicznianiem
    lopatki i prosciej komus zwinac traktor niz oddac wlasna kubke piasku lol takze
    lesniczy wciaz aktualny w takim wypadku
    --
    czasem bywam tu i tam ;)
  • pyzz 29.07.09, 14:26
    Daj spokój menk.o. Nie po to się kobieta puszcza, aby NIE mieć z tego dzieci.
  • menk.a 30.07.09, 08:38
    Pyzz, nie upieraj się. Nie z każdego puszczalstwa kobiety czy mężczyzny są
    dzieci. Można się seksić dla samego seksu.;)
    --
    opieram się wszystkiemu, oprócz pokusy /O.W.
  • bun01 29.07.09, 12:14
    Niesamowicie leniwa żona, której nieodpowiadało to, że zauważałem,
    że jest leniwa. Oczywiście to moja wina, bo powinienem się na
    wszystko godzić. A ja głupi znalazłem ideał, nie dość, że
    niesamowicie inteligentną to jeszcze ładną kobietę.
    Poza tym ona mogła sie spotykać ze swoimi kolegami i mnie to nie
    powinno obchodzić, moje spotkania z koleżankami były zdradą.
    Dla niej podstawą związku jest sex, a ja dojrzałem do tego, że wolę
    parterkę z którą można porozmawiać niż taką co szybko nogi rozkłada
    (nie całe życie ma się 18 lat ;-)
    Uwolniłem się i wiem co to znaczy kochać na zabój i być cały czas
    zafascynowanym partnerką.
    Szkoda tylko, że mamy dziecko, które ona wychowuje na lenia sobie
    podobnego.
  • formoza13 29.07.09, 12:59
    bun, a odszedłeś kiedy zauważyłeś, że ta żona taka leniwa? Czy może zobaczyłeś
    jaka ona straszna jak już ten ideał poznałeś?
    A dziecko jest też twoje, masz wpływ na jego wychowanie chyba?
  • jebiedronke 29.07.09, 12:23
    prawdziwy mężczyzna zawsze tak robi i nie wmówicie mi że jest inaczej
    --
    Pacyfistów wysyłam na drzewo
  • lukpecyn 29.07.09, 13:07
    No co ty, a ja myślałem, że mamy równouprawnienie
  • mick_dundee 29.07.09, 12:51
    Hmm. Potrafię sobie wyobrazić taki scenariusz, że mężczyzna wraca do domu, gdzie
    nie ma ciepła, gdzie nie ma dla niego szacunku i dobrego odnoszenia się. Na
    dłuższą metę chyba nikt nie wytrzyma w emocjonalnym chłodzie i braku szacunku.
    Nawet posiadanie dzieci nie utrzyma takiego związku, bo z roku na rok tworzy się
    piekło, a dzieci doskonale to czują. I uczą się jakiś pomylonych relacji i
    traktowania partnera.
    Podobnie, gdy nie ma komunikacji. Gdy ludzie zaczynają bardziej żyć "obok
    siebie", a nie razem z sobą. Jak nie da się porozmawiać na spokojnie o
    trudniejszych tematach, o potrzebach, to narasta zniechęcenie. Kto zdecyduje się
    na kolejną rozmowę, gdy 40 poprzednich zakończyło się po krótkiej chwili
    kłótnią, bez kawałka szansy na możliwość spokojnej rozmowy?

    A gdy są tak naruszone emocjonalne podstawy związku, to wystarczy, że "w
    okolicy" pojawi się ktoś, kto takie ciepło, szacunek, zainteresowanie daje.
    Każdy chce być kochany, ale nie lodowcowo ;) tylko prawdziwie. Gdy miłość
    została zamieniona w warczenie na siebie (czasem wystarczy, że tylko jedna
    warczy = komunikacji już nie ma), to wtedy już łatwo o poważne zmiany w życiu.
    I rozmijanie się poważne i przez dłuższy czas (bez chęci zmiany) w potrzebach
    seksualnych.

    Jak powiedział ktoś - "Są w życiu 3 rzeczy bez sensu: praca bez pieniędzy, kawa
    bez kofeiny i miłość bez seksu."
  • haibane 29.07.09, 14:10
    I pod tym podpisuję się całkowicie.

    Od siebie dodałbym jeszcze:

    Za tekst: "Coś ci się nie podoba to znajdź sobie lepszą."
  • pyzz 29.07.09, 14:38
    > Hmm. Potrafię sobie wyobrazić taki scenariusz, że mężczyzna wraca do domu, gdzi
    > e
    > nie ma ciepła, gdzie nie ma dla niego szacunku i dobrego odnoszenia się.
    To ma nawet swoją nazwę: małżeństwo ;)

    > Na
    > dłuższą metę chyba nikt nie wytrzyma w emocjonalnym chłodzie i braku szacunku.
    Przeciwnie! Tylko ok. 1/3 małżeństw się rozpada. A więc 2/3 to wytrzymuje ;)

    > Nawet posiadanie dzieci nie utrzyma takiego związku...
    Akurat pojawienie się dziecka jest raczej czynnikiem rozwalającym związek, niż
    cementującym, przynajmniej statystycznie rzecz biorąc.
  • vaikulik 29.07.09, 16:00
    mick_dundee napisał:

    > Hmm. Potrafię sobie wyobrazić taki scenariusz, że mężczyzna wraca
    do domu, gdzi
    > e
    > nie ma ciepła, gdzie nie ma dla niego szacunku i dobrego
    odnoszenia się. Na
    > dłuższą metę chyba nikt nie wytrzyma w emocjonalnym chłodzie i
    braku szacunku.

    A ja nie muszę tego sobie wyobrażać, ja tak mam. Na szczęście teraz
    moja wielce nieszczęśliwa małżonka jast juz 2 miesiąc na wakacjach,
    biedactwo.
    I znów odżyłem, jest super, z pracy zmykam jak tylko mogę, znów mogę
    chodzić na basen jak za starych dobrych kawalerskich czasów, uczę
    się tańczyć (i nie jestem ciągle krytykowany, że to i tamto robię
    źle, że źle tańcze, źle trzymam, źle prowadzę, źle cośtam...),
    chodzę na imprezy, biegam. I nikt nie robi mi wyrzutów że robię coś
    dla siebie, zamiast siedzieć w domu i słuchać wiecznego narzekania.

    Żebym się nie czuł za dobrze to Ślubna zadzwoni co jakiś czas
    ponarzekać jak to ciężko jest być na wakacjach.

    Niestety dobre się skończy za tydzień.... a już mi tak dobrze, że do
    pełnego szczęścia brakuje mi tylko kochanki, która lubiła by seks i
    nie traktowała go tylko jako nagrodę za dobre zachowanie samca. I
    może nawet jakoś reagowała na pieszczoty... jak te ze starych
    dobrych kawalerskich czasów... a nie leżała i oczekiwała niewiadomo
    czego.
    A przy tej ilości kobiet która ostatnio obraca się dookoła nie
    stanowi to problemu logistycznego.... jakoś cały czas, niepotrzebnie
    jestem wierny. Bo głupi.
  • veszta 29.07.09, 16:40
    Nigdy nie bylam w stanie zrozumiec dlaczego mezczyzny uwazaja ze to IM sie
    nalezy 'ciepla, szacunku' etc? Co ze wzajemnoscia? Czy Panom czasem nie
    przychodzi do glowy ze cieplo i szacunek biora sie z podobnego traktowania
    partnerki?
  • adellante12 29.07.09, 17:06
    A moze tobie to przyjdzie do twojej malutkiej główki ze ta sytuacja
    działa w obie strony??
    Za bardzo sie nauczyłyście że Wam sie należy
    Coraz częściej widze obrazki gdzie babie sie należy szacunek,
    uczucia, pogłaskanie, miłe słowa, oczywiście kasa, samochód, wolny
    czas czas dla siebie, czas dla koleżanek, czas dla fryzjera, czas
    dla kosmetyczki... W zamian nalezy się awantura, fastfood, pizza na
    wynos, pralnia w pobliskim centrum handlowym, przez tydzień w
    miesiącu mają prawo zachowywac się jak kompletnie potrzaskane bo
    pms..
  • mick_dundee 29.07.09, 17:32
    Wcale nie uważam, że wyłącznie mężczyznom należy się szacunek czy ciepło. Pokaż
    w którym miejscu tak napisałem?
    Tendencyjnie to zinterpretowałaś. Nie zgadzam się. Poza tym to dość naiwne
    sądzić, że jeśli jedna strona coś daje, to druga automatycznie odwzajemni. Można
    być dobrym, ciepłym, opiekuńczym i męskim, kochającym i słuchającym swojej
    partnerki, a WCALE to nie znaczy, że dostaniemy to samo.
  • wymiatator1 30.07.09, 07:18
    Bo vesza rozumie równouprawnienie tak jak większość kobiet: jako dyskryminację
    mężczyzn w majestacie prawa.
    --
    Chcesz poznać oblicze prawdziwego debila? Poszukaj na forum postów
    champagne_fr_2 vel zyga_75 vel wawa_wawa_wawa. Ostrzegam - czytanie jego
    wypowiedzi boli.
  • protoplex 29.07.09, 16:41
    To jakaś piramidalna bzdura. Kawa bez kofeiny ma ogromny sens. Dzięki niej mogę pić 10 kaw dziennie.
    --
    "Marsz, marsz Dąbrowski! Z ziemi polskiej do Wolski!" Jarosław Kaczyński 2006
  • dorsai68 29.07.09, 13:07
    Zła kobieta. Oczywiscie.
  • alfalfa 29.07.09, 13:09
  • the_rapist 29.07.09, 13:24
    Zdrada - to sie samo nasuwa, poza tym takie babskie ''odpaly'', nie wiem jak to
    zdefiniowac, moze podam przyklad. Zona mojego kumpla pewnego razu cale pieniadze
    jakie mieli wydala na kosmetyki, przez 3 tygodnie jedli potem makaron z keczupem
    - po czyms takim na pewno odszedlbym w sina dal. Nie chodzi tu o pieniadze, ale
    o priorytety.
    Poza tym prawdopodobnie choroba w zasadniczy sposob zmieniajaca jakosc zycia.
  • axio-mat 29.07.09, 14:09
    Na pewno zdrada i tym wlasnie roznimy sie od kobiet. Kobiety potrafia przez cale
    zycie tkwic w "zwiazku" z facetem, ktory je zdradza i poniza. Nigdy nie
    rozumialem, dlaczego kobiety sobie takie zycie funduja.
  • wymiatator1 30.07.09, 07:22
    To dlatego, że ów facet, który je zdradza i poniża również je utrzymuje. A
    kobiety, co tu kryć, są puste i potrzebują pieniędzy na zakupy, którymi ową
    wewnętrzną pustkę chcą zapchać.
    --
    Chcesz poznać oblicze prawdziwego debila? Poszukaj na forum postów
    champagne_fr_2 vel zyga_75 vel wawa_wawa_wawa. Ostrzegam - czytanie jego
    wypowiedzi boli.
  • paul8550 29.07.09, 14:17
    lack of sex or sex any less than every other day till at least 60, and every 3 -
    4 days after 60
  • marjot40 29.07.09, 15:09
    Przede wszystkim ustanie pożycia (brak seksu) ztych czy innych
    względów.
  • swojski_fr_1 29.07.09, 15:54
    Mysle, ze nie ma jednej przyczyny, musi nalozyc sie kilka tzw.
    okolicznosci.

    Moja np. mnie zdradzila, ale ja wtedy nie mialem nikogo,nigdy
    zreszta wczesniej jej nie zdradzilem ... no ale nie umialem sie od
    cholery wyprowadzic. Kochalem ja i dzieciaki. Wscieklosc i
    upokorzenie przeszly

    Gdy zas zwiazek wrocil do normy ( po ok. roku ) - zaczalem sam
    zdradzac ( przez 14 lat zona byla moja jedyna kobieta). Od kochanek
    ( zonatych i nie, generalnie ladniejszych od mojej zony) mialem
    wiele propozycji 'usamodzielnienia sie i zalegalizowania'....
    Zrozumialem jednak, ze nie trzeba kupowac browaru, zeby napic sie
    piwa.

    Chyba zalezy mi na naszych dzieciakach, a staly dlugoletni zwiazek
    to wygodna rzecz. My faceci lubimy i wygode i wyzwania, niby
    przeciwienstwa, ale staly zwiazek i zdobycie od czasu do czasu
    kolejnej kochanki pasuje do tej sprzecznosci jak ulal.

    Niestety kazda kochanka wczesniej czy pozniej, chce 'stabilizacji'
    wg. jednej tylko definicji. Gdy wejdzie w ta faze, czekam na 'jej
    podkniecie' i wtedy rozstanie gotowe. Najbardziej wytrwaly
    zwiazek 'na lewo' trwal ponad rok. Posypalo sie, gdy maz mojej XXX
    podobno sie polapal. Cisnela juz tez zreszta strasznie, zebym sie
    rozwiodl. no, ale not yet, not yet...

    et voila...


    ranita_08 napisała:

    > Mam do panów pytanie. Co skłoniłoby was do odejścia od
    wieloletniej
    > partnerki lub żony? Jak podchodzą do tego kobiety wiem i dlatego
    > pytam mężczyzn.
  • enigm-a 29.07.09, 16:12
    Decyzję o dejściu mężczyzny często podejmuje kobieta.
    Tak samo, jak sprawę o rozwód zazwyczaj wnosi kobieta.
    A więc , gdy kobieta traci cierpliwość - mężczyzna odchodzi.
    --
    O-Qrde,co za życie!
  • kociogon 29.07.09, 17:56
    > Decyzję o dejściu mężczyzny często podejmuje kobieta.

    Nie zawsze ta, z którą aktualnie jest w związku.
  • enigm-a 29.07.09, 19:16
    Oczywiście. Po prostu kobieta ułatwia mu podjęcie decyzji o
    odejściu. Po latach, pielęgnując swoja męską dumę, pamięta już
    tylko, że to on odszedł.
    --
    O-Qrde,co za życie!
  • nowak11 29.07.09, 19:19
    Która kobieta to rozumie..???;))))
  • kaja206 29.07.09, 20:30
    Nie jestem mężczyzną, ale wiem, dlaczego mężczyźni odchodzą. Onegdaj
    odszedł ode mnie mąż: zakochał się. Więc pierwszy z forumowiczow,
    ktory udzielił odpowiedzi inicjatorce wątku, miał rację- do odejścia
    skłania mężczyznę tylko i wyłącznie inna baba. Nie znam przypadku,
    by facet odszedł od żony po to, by żyć w samotności.
  • adellante12 29.07.09, 21:08
    To poznaj.
    Odszedłem i przez ponad rok mieszkałem i zyłem sam.
    I był to naprawdępiekny czas w moim zyciu.
    Niestety... mamy w naszym życiu tendencję do biegania po bagnie za
    ogniami swietego Elma...
  • zdrw 30.07.09, 02:12
    No to Cie zawiodę. Jest nie tylko tak, jak sadzisz. Właśnie mierzę się z myślami
    o podjęciu decyzji odejścia od żony. Po 34 latach wspólnego życia, i wychowaniu
    dwójki wspaniałych dzieci. I nie mam na "oku" żadnej nowej "baby". Zamierzam
    odejść, żeby żyć w samotności.Czy zawsze?- zapewne nie. Ale teraz- tak.Skoro
    nie mam z nią sexu, nie mam wspólnego łóżka ani sypialni, nie mam także
    wspólnych obiadów i śniadań, wspólnych posiedzeń na ogrodzie, na wczasy i
    wycieczki wyjeżdża z koleżankami, swoja pensje ma TYLKO dla siebie, zaś z mojej
    opłacam wszystko ja? Po co mi taka żona? Nie gotuje, nie pierze, nie sprząta(
    np. okna w domu myje raz w roku i to w połowie?). Nie lubi komputerów ( używa
    tylko tyle, ile w pracy musi) ale kupiła sobie przed dwoma miesiącami laptopa (
    bo koleżanki maja i używają). Od tych dwu miesięcy nawet go nie uruchomiła.
    Kupiła se rower za 2,5 tys zł (bo koleżanki mają) ale od pól roku nie użyła go
    ani razu. po co mi taka zona? I waży jeszcze ze 100 kg....
  • wymiatator1 30.07.09, 07:27
    Znasz może jakiegoś myśliwego? Taka przyjacielska podpowiedź tylko...
    --
    Chcesz poznać oblicze prawdziwego debila? Poszukaj na forum postów
    champagne_fr_2 vel zyga_75 vel wawa_wawa_wawa. Ostrzegam - czytanie jego
    wypowiedzi boli.
  • substantial 29.07.09, 20:47
    Ciągłe a raczej przewlekłe czegoś (bliżej nieokreślonego w czasie i przestrzeni)
    chcenie. Mało seksu. Brak szczerych rozmów. Brak seksu.
    Wpieprzanie się w hobby. Mało seksu jeszcze;-)
  • gosteq32 29.07.09, 21:27
    1. Zaniedbanie - (nadwaga, fryzura, brak higieny, ubranie )
    2. Seks - niedopasowanie, brak chęci
    3. Życie na co dzień - niedopasowanie, różne priorytety, cele i oczekiwania
    4. Finanse - ty pracuj, a ja siedzę w domu i zbijam bąki, albo jestem kurą domową
    5. jeszcze pomyślę... ale na razie wszystko w moim związku OK :)
  • po_strach 29.07.09, 22:10
    1. Wpadka (lub proba zlapania na nia faceta a takze ciagle gadanie o
    dzieciach)
    2. Brak ambicji w pracy zawodowej
    3. Brak sexu
    4. Zaniedbany wyglad i figura
    5. Zazdrosc i proba kontrolowania faceta
    6. Ciagle gadanie o slubie i ustatkowaniu sie.
  • fakej 29.07.09, 22:10
    jak w tem.
  • po_strach 29.07.09, 22:16
    albo inaczej piszac: pierwsze zmarszczki i pierwsze bole glowy.
  • rezerwista66 30.07.09, 00:05
    Wyprowadzilem sie od zony po ponad 30 latach i przyczyna nie byla inna kobieta
    ale wyjatkowy/w sensie negatywnym/charakter.Tolerowalem to tak dlugo jak dzieci
    potrzebowaly obojga rodzicow dla prawidlowego rozwoju i ksztalcenia.Pozniej
    mowilem zonie-prosze opamietaj sie bo moja cierpliwosc sie skonczy a ostatnio
    nawet-blagam cie opamietaj sie.Niestety pewnosc siebie zony i nieomylnosc w
    swoim postepowaniu pozwalaly jej tylko wysmiewac moje prosby.Zreszta jedno z
    moich dzieci powiedzialo mi wprost-tato jesli chcesz doczekac wnukow to sie
    wyprowadz bo mama cie wykonczy.Odpowiedzialem,ze wyprowadze sie wtedy gdy mama
    przekroczy granice ktorej przekroczenie dla mnie jest niedopuszczlne.I stalo sie
  • pyzz 30.07.09, 13:40
    > Wyprowadzilem sie od zony po ponad 30 latach i przyczyna nie byla inna kobiet
    > a
    > ale wyjatkowy/w sensie negatywnym/charakter.
    Pewnie jeszcze spotkasz niejedną kobietę z którą się przekonasz, że parszywy
    charakter Twojej byłej nie był wcale, jak piszesz wyjątkowy ;)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.