Dodaj do ulubionych

1000 kalorii po kopenhaskiej

23.07.06, 19:46
Skonczylam kopenhaska z wynikiem ok 5.5kg na minusie. Dalej chce kontynuowac
tracenie wagi na diecie 1000 kalorii.
Bede zamieszczac spis moich posilkow, moze sie komus przyda:

KOLACJA - maly pomidor (25), sredni ogorek (15), dwa plasterki bardzo
niskotluszczowej szynki z dodana woda (40 kal), dwa plasterki bardzo
niskotluszczowej kielbasy bolonskiej (40 kal), grzanka z chleba
pelnoziarnistego (70 kal), 180 g truskawek (60 kal), woda
SUMA - 250 kal

SNIADANIE - jogurt truskawkowy zero % tluszczu ze splenda (60 kal), grzanka z
chleba pelnoziarnistego (70 kal), lyzeczka dzemu truskawkowego
niskoslodzonego (25 kal), 114 g serka wiejskiego niesolonego bardzo
niskotluszczowego (90 kal), kawa rozpuszczalna (4 kal) bez cukru
SUMA - 250 kal

2. SNIADANIE - srednia (140 g) nektarynka (60 kal), 280 g truskawek (90 kal),
woda
SUMA - 150 kal
Edytor zaawansowany
  • spongia 24.07.06, 01:10
    LUNCH - sliwka (70 kal), brzoskwinia (80 kal), woda
    SUMA - 150 kal

    OBIAD/KOLACJA - zapieczone - pokrojona mala cukinia, szklanka roznokolorowej
    pokrojonej papryki, ok 100 g krewetek, pol szklanki brazowego ryzu, czosnek, sol
    i pieprz, pietruszka
    SUMA - 285 kal

  • spongia 25.07.06, 06:25
    DESER - mala miseczka lodow trzysmakowych (wanilia, czekolada, truskawka) w 98%
    odtluszczonych (150 kal)
    SUMA - 150 kal

    SNIADANIE - grzanka z chleba pelnoziarnistego (70 kal), dzem truskawkowy
    niskoslodzony (25 kal), mala miseczka borowek (90 kal), kawa rozpuszczalna bez
    cukru (4 kal), jogurt brzoskwiniowy zero % tluszczu ze splenda (60 kal)
    SUMA - 250 kal

    2. SNIADANIE/PRZEKASKA - miseczka truskawek (100 kal), woda
    SUMA - 100 kal

    LUNCH - kanapka z jednej kromki chleba pelnoziarnistego i szynki odtluszczonej
    (100 kal), mala miseczka winogron (100 kal), woda
    SUMA - 200 kal

    OBIAD/KOLACJA - 4 plasterki wedzonego lososia (50 kal), 2 ogorki z octu koszerne
    (10 kal), dwa male kwiatki brokulow (60 kal), sucharek z roznymi nasionami (60
    kal), woda
    SUMA - 180 kal

    DESER - srednia nektarynka (60 kal), mala szklaneczka piwa light (30 kal)
    SUMA - 90 kal
  • milena2004 25.07.06, 20:43
    bardzo mi się podoba ten twój jadłospis(to z krewetkami musi być mniamuśne ja
    dodam chyba odrobine zielonego groszku i curry), mam pytanie czy juz wiesz na
    oko mile co waży czy używasz wagi, własnie stoję przed dylematem czy ja kupić bo
    wiem jak istotne przy odchudzaniu by wiedziec co ile waży to podstawa. mnie gubi
    jeszcze to że lubię chlebek :(
  • spongia 26.07.06, 00:40
    Milena2004,
    nie wiem na oko co ile ma (oprocz tego ze dana rzecz ma wiecej od czegos innego
    etc - ale to nie mowi dokladnie ile), wiec uzywam wagi. Kupilam ten rodzaj wagi,
    w ktorym mozna wpisac kod produktu i dostaje sie wyszczegolnione kalorie,
    weglowod. tluszcze, bialka etc. Waga jestem zachwycona - pierwszy wieczor po jej
    zakupie wazylam wszystko co mialam w domu i sprawdzalam kalorie :). Kalorie
    podane na wadze sa bardzo przyblizone do tych podanych przez producenta na
    opakowaniu (o ile to nie sa warzywa czy owoce) a ilosc dostepnych produktow w
    mojej wadze jest dosc imponujaca. Waga bez przelicznika kalorii to tez dobry
    zakup - byleby byla elektroniczna i latwa w uzyciu/czyszczeniu. Mozesz
    wydrukowac sobie tabele i sama przeliczac (waga z przelicznikiem = szukanie w
    ksiazeczce nazwy produktu i wklepywanie kodu - przynajmniej tak jest w mojej)
    kalorie. Sumujac, na pewno polecam zakup wagi do tej diety.
    Co do chlebka.... ja tez go uwielbiam (szczegolnie jakis z oliwkami, ziarnami
    czy serkiem w srodku)! Mnie moze ratuje to, ze do sklepu z dobrym chlebkiem mam
    daleko i nie jestem tam czesciej niz 1-2 razy na tydzien, a w zamrazarce mam juz
    zero miejsca :).
    Krewetki byly niewiarygodnie pyszne, a co najwazniejsze (dla poczatkujacej
    dietowiczki) - to danie bylo olbrzymie! Warzyw baardzo duzo, krewetek ok 20 - i
    nawet starczylo zeby sie podzielic z moja domagajaca sie i sliniaca sie :)
    psinka (wszystkozerna).
    spongia
  • milena2004 26.07.06, 08:25
    WITAJ !
  • milena2004 26.07.06, 08:27
    oj chyba się pośmpieszyłam z enterem, czyli tak jak myślłąm z tą wagą , masz
    świtne urządzenie więc muszę się poważnie zastanowić nad jej kupnem. możesz mi
    napisać jaki jest to typ i czy go polecasz??
  • spongia 27.07.06, 00:06
    Milena2004,
    nie mieszkam w Polsce, wiec niewiele przyda sie moja porada nt typu czy
    producenta. Ja swojej nie wyszukiwalam specjalnie - pojechalismy do sklepu i
    wzielismy jedyna jaka byla, ktora wlasnie miala opcje liczenia kalorii. Sprawdza
    sie dobrze.
    Pozdrawiam,
    spongia
  • milena2004 28.07.06, 20:14
    Dzięki, rozglądnę sie i u nas może coś trafię :) Milena
  • spongia 26.07.06, 00:26
    SNIADANIE - grzanka z chleba pelnoziarnistego (70 kal), dwa plasterki kielbasy z
    indyka bardzo niskotluszczowej (40 kal), plasterek szynki bardzo
    niskotluszczowej z dodana woda (20 kal), 80 g serka wiejskiego niesolonego
    bardzo niskotluszczowego (65 kal), cappucino z pol szklanki mleka zero %
    tluszczu (40 kal), pol malego pomidora (15 kal)
    SUMA - 250 kal

    2. SNIADANIE - pol miseczki borowek (50 kal)
    SUMA - 50 kal

    LUNCH - kanapka z jednej kromki chleba pelnoziarnistego, poltorej plasterka
    szynki bardzo niskotluszczowej z dodana woda i plasterka pomidora (100 kal),
    jogurt brzoskwiniowy zero % tluszczu ze splenda (60 kal), pol miseczki borowek
    (50 kal)
    SUMA - 210 kal
  • spongia 26.07.06, 01:47
    PRZEKASKA - srednia nektarynka (60 kal), dwie kostki czekolady mlecznej bez
    cukru (50 kal)
    SUMA - 110 kal

    OBIAD/KOLACJA - zapiekane - 144 g krewetek (152 kal), 112 g cukinii (18 kal), 96
    g mrozonej mieszanki warzywnej (brokuly, marchewka, kasztany wodne, groszek,
    cebula, grzyby, papryka i kukurydza) (30 kal), 85 g mrozonych karczochow (25
    kal), 85 g paseczkow z kolorowych papryk (20 kal), 2 male (45 g) pieczarki (20
    kal), duzy zabek czosnku (8 kal), dwie lyzka pasty pomidorowej (17 kal)
    wymieszanej z cwierc miseczki wody, 2.5 g startych serow parmezan i romano (10
    kal), sol i pieprz, papryka slodka, koperek, woda
    SUMA - 300 kal
  • spongia 27.07.06, 01:17
    DESER - lyzka lodow w 98% odtluszczonych (50 kal)
    SUMA - 50 kal

    SNIADANIE - grzanka z chleba pelnoziarnistego posmarowana serkiem i oblozona
    jednym plasterkiem bardzo niskotluszczowej szynki z dodana woda (110 kal), dwa
    plasterki bardzo niskotluszczowej kielbasy bolonskiej (40 kal), lyzka serka
    wiejskiego niesolonego bardzo niskotluszczowego (50 kal), cappucino z mlekiem 0%
    (40 kal)
    SUMA - 250 kal

    2. SNIADANIE - miseczka borowek (100 kal)
    SUMA - 100 kal

    LUNCH - jogurt malinowy zero % tluszczu ze splenda (60 kal), miseczka truskawek
    (100 kal)
    SUMA - 160 kal

    PRZEKASKA - salatka z jednego malego pomidora (20 kal), dwoch malych ogorkow (20
    kal), zabka czosnku (7 kal) i cwiartki malej cebuli czerwonej (10 kal), grzanka
    z chleba pelnoziarnistego z szynka (110 kal)
    SUMA - 170 kal

  • spongia 28.07.06, 04:32
    DESER - duza miseczka truskawek (160 kal), woda
    SUMA - 160 kal

    SNIADANIE - grzanka z chleba pelnoziarnistego z wedlina odtluszczona (100 kal),
    kawa rozpuszczalna z pol szklanki mleka 0% tluszczu (45 kal), jogurt truskawkowy
    zero % tluszczu ze splenda (60 kal)
    SUMA - 205 kal

    LUNCH - duzy kawalek piersi z kurczaka grillowanej (280-300 kal), mieszanka
    zielych salat (30 kal), kawalki pomiora i papryki (25 kal), sos (50-100 kal)
    SUMA 380-450 kal

    OBIAD - zapieczone 17 krewetek (100 kal) z dwoma zabkami czosnku (15 kal),
    pietruszka, sola i pieprzem, pol lyzki pasty pomidorowej (12 kal), odrobina
    tartej bulki (20 kal) i woda, dwie garscie mieszanki zielonych salat (25 kal),
    dwie lyzki niskotluszczowego sosu (25 kal), kawalki pomidorow (20 kal), ogorka
    (10 kal) i kilka pokruszonych kawalkow fety (20 kal)
    SUMA - 260 kal
  • spongia 30.07.06, 04:04
    PRZEKASKA - pol kubka lodow bardzo niskotluszczowych - 100 kal
    SUMA - 100 kal

    SNIADANIE - kubeczek jogurtu naturalnego 0% tluszczu (50 kal), garsc owocow
    lesnych (40 kal), lyzeczka slodzika (0 kal) i szczypta platkow sniadaniowych ze
    zwiekszona iloscia blonnika (10 kal), grzanka z chleba pelnoziarnistego (80 kal)
    z plasterkiem niskotluszczowej wedliny (20 kal), kawa rozpuszczalna (5 kal)
    SUMA - 205 kal

    LUNCH - srednia miseczka truskawek (160 kal), jogurt truskawkowo-kiwi zero %
    tluszczu ze splenda (60 kal), woda
    SUMA - 220 kal

    OBIAD - piers z kurczaka pokrojona na kilkanascie drobnych kawalkow (170 kal)
    zamarynowana w czterech lyzkach sosu sojowego (50 kal), sol, pieprz, przyprawa
    do potraw chinskich, cztery pociete szczypiorki (5 kal), garsc mieszanki
    warzywnej w stylu chinskim (m.in. kasztany, brokuly, groszek) (15 kal), 1/4
    jajka surowego, zamieszanego (20 kal) - wszystkie skladnki wymieszane i
    ugotowane w woku, srednia miseczka fasolki szparagowej zielonej (50 kal), woda
    SUMA - 310 kal

    NAPOJ - szklanka niskokalorycznego soku z zurawiny (40 kal)
    SUMA - 40 kal

    DESER - maly lod czekoladowy bez cukru i bardzo odluszczony (35 kal)
    SUMA - 35 kal

    SNIADANIE - 2 grzanki z chleba pelnoziarnistego (160 kal) oblozone 1 plasterkiem
    odtluszczonej kielbasy bolonskiej (20 kal) i 1 plasterkiem szynki bardzo
    niskotluszczowej (20 kal) oraz plasterkami pomidora (5 kal), kawa rozpuszczalna
    z mala iloscia mleka zero % tluszczu (15 kal)
    SUMA - 220 kal

    2. SNIADANIE - 3 kostki czekolady gorzkiej (90 kal), srednia brzoskwinia (60
    kal), woda
    SUMA - 150 kal

    OBIAD/LUNCH - 15 srednich krewetek i kilkanascie koleczek kalamarnic (150 kal),
    czosnek granulowany, sol i pieprz, natka pietruszki, odrobina bulki tartej (20
    kal), odrobina oleju (30 kal), duza garsc mieszanki salat (15 kal), pokrojony
    pomidor i ogorek (30 kal), sos wloski (40 kal)
    SUMA - 285

    DESER - maly lod owocowo-smietankowy bez cukru i bardzo odtluszczony (20 kal)
    SUMA - 20 kal

    PODWIECZOREK - mala (200 g) miseczka malin (100 kal), lod jogurtowo-malinowy bez
    cukru i odtluszczony (80 kal)
    SUMA - 180 kal

    KOLACJA - zupa kalafiorowa i kawalki kalafiora (100 kal)
    SUMA - 100 kal

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka