16.04.13, 14:18
Nie naleze do szczesliwych posiadaczek kozy:) ale chetnie zakupilabym surowe mleko od krowy na przyklad
znacie moze ten sklep?
www.hookandson.co.uk/
Edytor zaawansowany
  • wiwi1 17.04.13, 17:27
    Kiedys szukalam mleka raw i nie znalazlam nic inteesujacego a to wyglada ciekawe, maja stoiska w Selfridges o ile sie nie myle? Na ich stronie takie info. Ja byla bym bardziej zainteresowana smietana i maslem, ale chyba mozna zamowic tylko razem z mlekiem. Mnie zastanawia roznica miedzy mlekiem raw ugotowanym lub podgrzanym a zwyklym pasteryzowanym w obu przypadkach wysoka temperatura, wiec np do wyrobu jogurtow gdzie mleko i tak powinno byc podgrzane to chyba nie ma roznicy. Za to juz do wyrobu serow albo kwasnego mleka, mniam:) Nie wiem jak do kefirow, ale ten temat zamierzam zglebic niedlugo:)
    Espionka jak cos zamowisz to daj znac.
    Pozdrawiam:)
    --
    Eco Forum UK
  • liley11 17.04.13, 20:59
    Pasteryzacja odbywa sie w naprawde wysokich temperaturach. W dodatku wiekszosc mlek jest dodatkowo homegenizowana, nawet tylko w niewielkim procencie, tzn ze jest domieszka mleka homogenizowanego.
    --
    Nie nalezy mylic prawdy z opinia wiekszosci.
    Jean Cocteau
  • espionka 17.04.13, 23:23
    www.red23.co.uk/Raw-Unpasteurised-Dairy_c_60.html
  • espionka 17.04.13, 23:30
    www.eioba.pl/a/1i9c/serek-homogenizowany-czyli-podbij-sobie-cholesterol
  • wiwi1 18.04.13, 18:06
    Ja wlasnie produkty mleczne kupuje w Abel and Cole bo nie sa homogenizowane. Sa za to pasteryzowane i dlatego zastanawia mnie roznica miedzy pasteryzacja mleka na przyklad a ugotowaniem mleka, chyba zadna, bo w obydwu przypadkach wysoka temperatura. Mleka jako takiego nie pijam, ale potrzebuje do wyrobow jogurtu i kefiru. Najbardziej jednak interesuje mnie smietana i maslo. Jak dziewczyny sprawdzicie ktroys z tych sklepow to dajcie znac.
    Pozdrawiam:)
    --
    Eco Forum UK
  • espionka 19.04.13, 12:19
    wiwi tu jest fajna wyszukiwarka, okazuje sie, ze w moim miescie moge kupic RAW przetwory mleczne
    www.naturalfoodfinder.co.uk/dairy-eggs
  • espionka 10.05.13, 11:54
    pastryzowane mleko kupilam w sainsburym

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka