Dodaj do ulubionych

PILNE co o tym myśleć?

29.07.10, 12:19
Zaznaczam od razu że jestem facetem bo być może moje pytania wydają
się naiwne.Dziewczyna stosuje zastrzyki antykoncepcyjne,tydzien po
stosunku miała okres jeden dzien(tak właśnie ma przy tych
zastrzykach)po kolejnych 2 tygodniach(do niczego w międzyczasie nie
doszło)z powodu tego że wymiotowała zrobiła 2 rózne testy ciążowe 2
dni pod rząd z czego jeden był pozytywny drugi negatywny.Tak mi
powiedziała.Co mam o tym wszystkim myśleć czy to możliwe?Czy
stosowanie zastrzyków może mieć wpływ na wynik testu?Bardzo proszę o
odpowiedzi co o tym sądzicie.
Edytor zaawansowany
  • doral2 29.07.10, 22:57
    nikt tu nie pełni dyżurów całodobowych i nikt ci PILNIE na to debilne pytanie
    nie odpowie.
    wymioty nie oznaczają ciąży, ani termin stosunku do terminu okresu o niczym nie
    świadczy,
    może by tak poczytać coś o płodności i antykoncepcji ZANIM się do łóżka pójdzie,
    hę??
    --
    każdy dzień przybliża cię do końca.
  • wiesia140 02.08.10, 23:49
    zastrzyki hormonalne nie mają wpływu na test ciążowy, B-Hcg z krwi
    powinno już nieco rozjaśnić sytuację
    --
    " Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy utrudzeni jesteście , a ja was
    pokrzepię" www.jezuufamtobie.pl/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka