Dodaj do ulubionych

antykoncepcja a "męskie hormony"

27.08.06, 22:21
Ciekawa jestem jak kobiety z podwyższonym poziomem androgenów czyli męskich
hormonów(np. testosteron)reagują na talentki anty? Prosze o podzielenie się
doświaczeniami.
Obserwuj wątek
    • divorii Re: antykoncepcja a "męskie hormony" 28.08.06, 10:08
      Ja mam duzo androgenow. Biore Cilest. Wlosy mam nadal tluste, cere z wypryskami tak jak przed braniem tabletek. Okres skapy i bolesny jak zawsze(!). Przytylam sporo i pojawia mi sie celulit. Mam wahania nastrojow i niechec do zycia (czesciej niz czasami). Chyba jestem jakims fenomenem, max skutkow ubocznych!
      Koncze opakowanie i ide zmieniac tabletki.
      Mam pytanie: Co powoduje te wszystkie skutki uboczne (ogolnie we wszystkich tabletkach) dawka estrogenu czy progestagenu??
      Gdzies slyszalam, ze dla dziewczyn odchudzajacych sie w czasie brania tabsow najlepsze sa tabletki z levonorgestrel. Czy ktos cos wie na ten temat??
      Pozdrawiam!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka