Dodaj do ulubionych

Harmonet a libido...

04.05.07, 10:17
Od kilku miesięcy biorę te tabletki i z miesiaca na miesiac spada ochota na
sex. Poprzednie tabletki - Mercilon nie miały aż takich "skutków ubocznych",
owszem mniejsza ochota, ale nie az tak jak przy Harmonecie. Jednak lekarz
zadecydował że mam brać Harmonet a nie mercilon. Jak myślicie zmienić je na
inne??? myślałam o Novynette bo skład mają podobny do Mercilonu, ale ten
du..ek lekarz uparł się na nie, i gada ze sobie wmawiam spadek libida.
Czasem mam ochotę rzucić w diabły te tabsy ale jaka alternatywa ??? dzieci na
rzie nie chcę.
Edytor zaawansowany
  • sigrid.storrada 04.05.07, 12:02
    rzucić w diabły tego lekarza.
    W ulotce piszą, że to częsty efekt uboczny, więc raczej sobie nie wmawiasz.
    Możesz poprosić innego lekarza o Mercilon, tylko dlaczego przestałaś brać, coś
    było nie tak?
    Alternatywa, to sama wiesz -wkładka,prezerwatywa,globulki,npr...
  • marzeka1 04.05.07, 12:49
    Brałam leczniczo na torbiel harmonet,super środek anty, bo w 100% zabił mi ochotę na seks,z kolei siostra po Novynette dostała zakrzepicy mózgowej i udaru niedokrwiennego mózgu, co raz na zawsze wyleczyło mnie z brania tabsów (okazałao się ,że jesteśmy w tzw. grupie ryzyka, gdyż w rodzinie są przypadki wylewów i w ogóle nie powinniśmy brać tabsów).
  • latimeria5 04.05.07, 13:34
    Mój dermnatolog razem z ginem ustalili że niby TE tabletki pomogą mi głównie na
    problemy z cerą , po urodzeniu dziecka organizm mi się sypną i dostałam wysypu
    krost więc zadaniem nr 1 tabletek było "powiedzmy lecznicze działanie" a nr 2
    antykoncepcja. W zwiazku z urodzeniem dziecka Mercilon podobno jst za słaby ,
    ale podejrzewam raczej układ z producentem harmoneta ...
    Zastanawiam się nad gumką +krem w dni płodne ale podobno kremy np.Delfen są już
    niedostępne w Polsce a globulek raczej nie lubię.
  • sundry 04.05.07, 16:16
    Nie ma za słabych tabletek!
    Układ na bank.
    Kremy są nadal dostępne.
    --
    "Wyraźniej niż kiedykolwiek dotąd w swych dziejach ludzkość stoi dziś na
    rozdrożu. Jedna droga prowadzi w rozpacz i skrajną beznadziejność, druga w
    totalne unicestwienie. Módlmy się o mądrość właściwego wyboru."
    (Woody Allen)
  • sigrid.storrada 04.05.07, 18:57
    > Brałam leczniczo na torbiel harmonet,super środek anty, bo w 100% zabił mi ocho
    > tę na seks,z kolei siostra po Novynette dostała zakrzepicy mózgowej i udaru nie
    > dokrwiennego mózgu, co raz na zawsze wyleczyło mnie z brania tabsów (okazałao s
    > ię ,że jesteśmy w tzw. grupie ryzyka, gdyż w rodzinie są przypadki wylewów i w
    > ogóle nie powinniśmy brać tabsów).

    marzeka, niestety to, że ty i siostra jesteście w grupie ryzyka, powinien
    stwierdzić lekarz przed przepisaniem ci tabletek, albo sama powinnać to
    przeczytać w ulotce tabletek.
    nie ma co siać paniki na forum.
  • marzeka1 04.05.07, 19:46
    Nie sieję paniki, po prostu napisałam, jak było u mnie. Najgorsze, że gin wcale nie zapytał, czy są w rodzinie przeciwskazania(brałam hormony leczniczo-czułam się źle), a ja nie wiedziałam, że są choroby w rodzinie, które wykluczają branie hormonów. Sidrid, zapytaj, ile kobiet ich gin PRZED zapisaniem tabsów zapytał o przebyte choroby w rodzinie, czyli zrobił porządny wywiad środowiskowy? Najczęsciej zapisuje się "na oko", jak leci albo jak firma farmaceutyczna płaci.A szkoda.
  • sigrid.storrada 04.05.07, 23:59
    no, wiesz dziewczyna pisze, że ma problem z libido, a Ty jej odpisujesz, że
    Twoja siostra poważnie zachorowała po tabletkach.
    Mnie też to denerwuje, że wielu lekarzy zapisuje jak leci, nie tylko tabletki
    anty, ale też np. antybiotyki na każde przeziębienie, także wirusowe. No, ale
    trzeba sobie jakoś radzić samemu, w necie poszukać, przeczytać ulotkę...
  • doral2 05.05.07, 00:40
    po diane35 i rigevidonie "skutki uboczne" są podobne...
    --
    kaloszblox
    Po pierwsze - nie kradnij wątków, Po drugie - nie publikuj bez zgody
    właściciela, Po trzecie - skoro publikujesz kradzione, to znaczy że sam kradniesz...
  • marzeka1 05.05.07, 18:22
    Ależ odpisałam jak najbardziej na temat: pytała o harmonet- u mnie zabił libido również, wspomina Noovynete- siostra dostała po nich zakrzepicy-wolę kogoś o tym uprzedzić i tyle.A i tak każda kobieta sama wybiera sposób zabiezpieczenia, prawda?Pozdrawiam.
  • turzyca 17.06.07, 22:33
    Oczywiscie! Tylko trzeba sobie wybrac dobrego lekarza. Zostalam odpytana nie
    tylko o sklonnosci do wylewow i zakrzepic w rodzinie, ale takze o przypadki raka
    wszelkiego typu, ze szczegolnym uwzglednieniem kobiecych. Zylki na nogach tez
    zostaly obejrzane.
    Jak sie komus chce, to mozna.
  • milupa2 16.05.07, 16:22
    3 lata brania harmonetu i libido mniej niż zero, choć wcześniej było baaaardzo
    wysokie! Koszmar. Zrobiłam 3 miechy przerwy i zaczęłam Yasminelle- jest dużo
    lepiej, choć nie tak jak bez tabletek. Hormony to hormony- mieszają w libido i
    nie ma rady.
  • turzyca 17.06.07, 22:27
    Jest rada. Dobrac je odpowiednio. Bo jesli po odstawieniu tabletek libido mi
    jeszcze wzrosnie to facet ode mnie ucieknie. smile
  • tultowa 24.05.07, 15:27
    Harmonet to największy shit jaki brałam . Działanie antykoncepcyjne 100%.
    Szkoda mi tylko tego czasu w którym mogłabym się cieszyć seksem,a nie kłucić
    się o ciągły ból głowy, a tak to wydałam na niego kupe kasy (3 lata brania)a
    seks .........szkoda gadać......
    Jak ktoś zaproponuje wam harmonet uciekajcie gdzie piepsz rośnie.
  • tultowa 27.05.07, 01:36
    od kilku lat nic zabespieczenia mechaniczne i chemiczne. Jak widać działa.
    PS. nigdy nie rozumiałam jeśli ktoś mówił że zakładnie gumki rozprasza i psuje
    klimat, z męskiego punktu widzenia : mój mąż twierdzi że jak znajdzie się
    odpowiednie gumki dobrane do preferencji to jest nawet fajniej niż bez,
    antykoncepcja z urozmaiceniami - jak ja lubie gumki
  • sigrid.storrada 27.05.07, 17:08
    tultowa, tabletki działają różnie na różne osoby - wystarczy zajrzeć do wątków o
    harmonecie, marvelonie czy jakiś innych, żeby zobaczyć jak różne są odpowiedzi.
    Ja na przykład harmonet sobie chwalę (choć to dopiero 3 cie opak.) a prezerwatyw
    nienawidzę ( podobnie mój chłopak), a próbowaliśmy wielu rodzajów.
  • merry25 17.06.07, 19:49
    nie wiem może to sobie ubzdurałam ale po 7 tabletce wydaje mi sie że libido
    jakby niższe.. crying
  • turzyca 17.06.07, 22:30
    wdech, wydech. Zaczekaj przynajmniej do konca opakowania, optymalnie jest dac
    cialu na dostosowanie sie trzy miesiace. Jesli faktycznie bedzie spadek isc do
    lekarza i prosic o zmiane.



    Jesli lekarz stwierdzi, ze spadek libido od pigulek jest niemozliwy, to zmienic
    lekarza.
  • portis3 25.07.07, 19:00
    Ja ntak miałam po Yasmin. Wcale nie miałam libido uncertain To był jeden z powodów dla
    których musiałam zmienić tabletki. Potem zaczęłam brac Harmonet i libido w
    normie. Poczekaj jeszcze troche zanim zdecydujesz sie na zmiane. Może to tylko
    początkowa reakcja organizmu wynikająca z przyzwyczajania się do pigułek.
  • magdalena504 26.07.07, 17:09
    Lekarz bez badan nic nie powie... Daje ci co lepsze dla jego kieszeni. Ja na Twoim miejscu powrocilabym do tabletek ktore mi najlepiej sluzyly. A wlasciwie to czemu je zmienilas??
  • the_woman_in_violet 27.07.07, 10:07
    brałam harmonet ponad rok...
    pierwsze pół roku byłam bardzo zadowolona, potem zaczęło być coraz gorzej...bóle
    głowy już nie raz w miesiącu, do czego byłam w miarę przyzwyczajona ale raz w
    tygodniu, potem co drugi dzień, do tego dołączały się nudności i wymioty,
    przeciwbólowe nie pomagały, bo wątroba już nie dawała rady ich rozłożyć...sad
    przerwałam w połowie opakowania, po kolejnym zatruciu...robiłam już tomografię,
    która nic nie wykazala, no i cóż...kalendarzyk+metoda termicza+metoda
    objawowa+prezerwatywa, co innego mi zostało...myślę też nad kupnem komputerka do
    owulacji ale to jest duży jednorazowy wydateksmile
    --
    ja wDecobazaar
    a także w Antypodach i Kuferarcie...
    ALMENDRO
  • the_woman_in_violet 27.07.07, 10:17
    było tragicznesad
    --
    ja wDecobazaar
    a także w Antypodach i Kuferarcie...
    ALMENDRO
  • martucha90 27.07.07, 14:34
    Sorry, przeczytałam wątek pobieżnie, bo nie mam za bardzo czasu. Może utrafię z
    poradą.

    Ja brałam DIANE 35 - same zalety, bo spadku libido nie odnotowałam, cera po tym
    była świetna, 50% refundacji, bo przepisane jako "lek na cerę" przez ginekologa
    oczywiście smile

    Brałam też DEPO PROVERĘ, ale to akurat nie polecam tym, co jednak po
    odstawieniu szybko chcą mieć dzieci, ja odstawiłam 1,5 roku temu, a dzidzi jak
    nie ma tak nie ma. No ale jeśli nie chcesz mieć dzieci, to zalety depo są
    takie: spadku libido nie odnotowałam, jeden zastrzyk raz na 3 m-ce więc nic nie
    łykasz i nie boisz się że zapomnisz wziąć, krwawienia nie ma (dla mnie to
    zaleta, nie przepadam za krewką), tanio dość (50 zł na 3 m-ce)

    No i stosowałam PREZERWATYWY, też skuteczne smile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.