Zbyt duża ilość śluzu podczas stosunku Dodaj do ulubionych


Moja partnerka przyjmuje Novynette już od kilku miesięcy.Niestety kiedy zaczęła je przyjmować,podczas stosunku robi się strasznie mokro w wyniku czego musimy przerywać i wycierać "się" gdyż tarcie jest minimalne.Czy to jest normalne biorąc każdą inną tabletke ? Czy po prostu trzeba je zmienić na jakieś inne ?
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.