Dodaj do ulubionych

Zbyt duża ilość śluzu podczas stosunku

12.02.08, 12:24
Moja partnerka przyjmuje Novynette już od kilku miesięcy.Niestety kiedy zaczęła je przyjmować,podczas stosunku robi się strasznie mokro w wyniku czego musimy przerywać i wycierać "się" gdyż tarcie jest minimalne.Czy to jest normalne biorąc każdą inną tabletke ? Czy po prostu trzeba je zmienić na jakieś inne ?
Edytor zaawansowany
  • 12.02.08, 17:35
    też przyjmuję te tabletki i nic takiego nie zauważyłam, poza tym w
    wyniku podniecenia sexualnego powninno nastąpić nawilżenie.
    Jeżeli coś was trapi polecam wizytę u lekarza smile
    Moim zdaniem raczej nie ma potrzeby zmiany tabletek
  • 12.02.08, 23:10
    Ale nie wydaje mi się żeby aż taka duża ilość śluzu wydobywająca się z partnerki była czymś normalnym.Przy nastepnej wizycie u ginekologa temat ten zostanie poruszony przez moją dziewczynę,aczkolwiek fajnie by było gdyby jeszcze jakieś panie się wypowiedziały.
  • 13.02.08, 01:52
    Mysle, ze miesci sie w normie. Podejdz do tego tworczo wink wyprobujcie pozycje, w
    ktorych koniecznie jest silne nawilzenie.
  • 13.02.08, 07:26
    turzyca napisała:

    > Mysle, ze miesci sie w normie. Podejdz do tego tworczo wink wyprobujcie pozycje,
    > w
    > ktorych koniecznie jest silne nawilzenie.

    Słucham porad smile
  • 13.02.08, 08:10
    hmm, nie sądzę, żeby duża ilość śluzu była spowodowana tabletkami
    antykoncepcyjnymi, bo one raczej śluz zagęszczają i śluz jest hmm, jak to
    określić?, ma mniejszy poślizg...
    przyczyny bym poszukała gdzie indziej...
    --
    do wyjaśnienia....
    zamknięte!
  • 13.02.08, 10:22
    A może tak bardzo ją podniecasz?smileMożna by to sprawdzić<czy reaguje tak tylko
    na Ciebie czy nie>ale może nie skończyć się dobrze... wink
    --
    ...tylko żeby te plusy nie przysłoniły Wam minusów... wink
  • 13.02.08, 10:41
    Wole nie sprawdzać,nie mam takiej potrzeby :]

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.