• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Pytanie o trójglicerydy Dodaj do ulubionych

  • 17.05.09, 11:37
    Mam do Was pytanie bo może któraś z Was tak miała?...
    Od roku stosuję Yasmin, od pewnego czasu mam takie dziwne
    dolegliwości: robi mi się gorąco i pocę się: głównie czoło.
    Moja ginka skierowała mnie najpierw do internisty. Ten zlecił mi
    trochę badań, wyniki wyszły ok, tylko jeden jest niepokojący: poziom
    trójglicerydów mam poważnie podwyższony: 191 (norma do 150).
    Cholesterol w normie.
    Wczoraj zaczęłam grzebać w internecie i doczytałam się, że może to
    mieć związek z antykoncepcją hormonalną. Przestraszyłam się, bo
    dowiedziałam się również, że podwyższony poziom trójglicerydów może
    powodować nagły zgon na serce i inne udary
    Wkrótce mam wizytę u ginki i ciekawa jestem co też ona mi
    powie...
    Zaawansowany formularz
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.