• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Mąż mnie nie zaspokaja

  • 23.08.12, 23:31
    Witam wszystkich,

    To moj pierwszy post na forum. Otoz mam wielki problem. Jestem obecnie w ciazy a co za tym idzie olbrzymi apetyt na seks tzn nawet 2 razy dziennie, niestety nie zaspakajam swoich potrzeb nawet codziennie - nie dogadujemy sie z mezem.
    Moja potrzeba jest bardzo duza - codziennie o sekie mysle i nie daje mi to spokoju. Postanowilam napisac na forum bo zauwazylam, że maz dogadza sobie sam (zapomnial posprzatac do konca dowodow). Jestem wsciekla, bo niestety ja nie moge sobie ulzyc, zaczynam go nienawidzic, on mnie od dluzszego czasu nie zaspokaja a wiem ze on oglada porno i przy tym musi sobie ulzyc.
    Nie zrozumcie mnie zle - nie roztylam sie, jestem zadbana, inni ogladaja sie za mna. On poprostu jak sie pokloci to moze nie miec ochoty nawet 2 tygodnie.
    Ja zaczynam taki wstret do niego czuc ze mysle nawet o rozwodzie i poznaniu kogos z kim taki problem mnie nie bedzie przesladował. Jestesmy 4 lata po slubie i to nasze drugie dziecko.
    Proszę o jakąs porade - moze ktos był w takiej sytuacji?
    Edytor zaawansowany
    • 24.08.12, 01:29
      Kobiety w ciazy to nerwowe sa niepomiernie, moze na poczatek usiac na krzesle wez duzy oddech, a potem pomysl, czy to tylko jego wina?
    • 24.08.12, 11:42
      > kanapki
      > ciasto
      > mięso

      ...oraz kilka sporych remontów w domu ! :)

      Gdybym się przystawił dostałbym kopniaka wszak - wszelkie stany zapalne są niedopuszczalne (a wiadomo, że członek "brudny" jest)
      Tzn. mam standard - pół roku przed zapłodnieniem celibat, potem 2 m-ce "starań" i teraz znowu 7 m-cy celibat.

      W tym związku trzyma mnie tylko mój syn i chęć widywania go codziennie.

      Przygotuj się Karolinka na wiele lat gehenny - różnica temperamentów jest straszna... podobnie jak wiązanie się z dziewicą, która słabo rozpoznała swe ciało.

    • 24.08.12, 11:46
      Po co pukać żonę w ciąży?

      --
      Songo3000 - wredny feminista
      • 24.08.12, 15:41
        Bo wtedy wiekszego trolla napompujesz :)
        • 25.08.12, 12:52
          Co Wy kurde z tymi trollami?

          Niedługo przy co drugim wpisie będzie okrzyk obronny "troll, troll" i nawet jeśli to prawda, to należy im się pomnik, bo by Forum bez nich nie pociągnęło...
      • 24.08.12, 16:55
        jest sens pod warunkiem ,ze to ja pukam twojazone songo, w czasie, gdy moja jest w ciąży ;)
        podoba się?

        songo3000 napisał:

        > Po co pukać żonę w ciąży?
        >










        UstawieniaWyloguj

        abrigado

        Ulubione fora
        Ulubione wątki
        Mężczyzna




        + dodaj zdjęciaTwoje:PostyZdjęcia

        Posty:PrzyjaciółNieprzyjaciół




        ForumTowarzyskie


        Samotni? - łączmy się! ;-)
        (Brak) Seks(u) w małżeństwie
        40+
        Na razie optymistycznie
        Kalejdoskop ❁♫♫
        S@lon Odrzuconych [O!]
        Dla nieśmiałych i samotnych
        PODWÓRKO
        Vistula
        DRZWI DO LASU

        więcej »Załóż forum







        reklama
    • 24.08.12, 14:35
      Co za drań! Kopnij go w d... :)
    • 27.08.12, 22:47
      W ktorym miesiacu ciazy tak sie za toba ogladaja? ;) Ja, w 9m-cu, jestem o tyle zauwazalna, ze faceci zjezdzaja mi z drogi, jakby sie bali, ze ich czolg przejedzie ;> Albo sie bali, ze brzuch nagle peknie i dziecko wskoczy w rece tego, kto idzie naprzeciwko ;)


      • 28.08.12, 10:00
        ;> Albo sie bali, ze brzuch nagle peknie i dziecko wskoczy w rece te
        > go, kto idzie naprzeciwko ;)

        łoł- nieuświadomiony lek przed wrobienie w ojcostwo, mówisz ? ;P
        • 29.08.12, 20:58
          abrigado napisał:

          > łoł- nieuświadomiony lek przed wrobienie w ojcostwo, mówisz ? ;P

          Ooo.. dzieki, ze mnie olsniles :) Bede miala wiecej wyrozumialosci kiedy staje sie przezroczysta w autobusie - faceci sie boja, ze ustapienie miejsca to stopien poufalosci grozacy alimentacja! ;) ;)

          • 29.08.12, 21:02
            faceci sie boja, ze ustapienie miejsca to stopi
            > en poufalosci grozacy alimentacja! ;) ;)

            No nie mów, że ci miejsca nie ustępują?

            --
            "To,czego nie włączymy do świadomości pojawia się w naszym życiu jako los"
            E. Fromm
    • 29.08.12, 21:10
      no ale on cie nie chce zaspokoic czy nie moze? a moze to tylko w okresie ciazy? Duzy masz brzuch?
    • 30.08.12, 21:00
      ciężka sprawa i trudna do rozwiązanie i różnie to bywa z tymi chłopami ja stukałem ż. w szpitalu tuż przewd porodem aż mało co nas lekarz nie zastał tak ,że wydaje mi się sprawa ciąży nie powinna mieć problemu z sexsem.
    • 30.08.12, 22:21
      Może wynika to z lęku przed zaszkodzeniem dziecku? Wiem, co to huśtawka hormonalna i emocjonalna w ciąży, ale z tym rozwodem zawsze zdążysz...
      --
      www.najlepszaerotyka.blogspot.de
    • 30.08.12, 23:16
      karolina198 napisał(a):
      > Otoz mam wielki problem. Jestem obecnie w ciazy
      > a co za tym idzie olbrzymi apetyt na seks tzn nawet 2 razy dziennie, niestety n
      > ie zaspakajam swoich potrzeb nawet codziennie - nie dogadujemy sie z mezem.

      Wszyscy byli w takiej sytuacji. Zapewne był okres, że mąż chciał 3 razy dziennie a Ty najwyżej raz. Teraz Ty chcesz dwa razy dziennie a on może najwyżej jeden. Po miesiącu może mieć erotyczne myśli, jak to było fajnie, gdy chciałaś sama z siebie tylko raz w tygodniu. Przypomnij sobie jak się zachowywałaś, gdy on chciał częściej i spróbuj być więcej wyrozumiała. Przejdzie Ci z seksem po urodzeniu dziecka. Na kilka tygodni, miesięcy, lat, a może na zawsze :)

      oros.blox.pl/
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.