Dodaj do ulubionych

Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ?

01.06.13, 10:05
Witam.
Zastanawiem sie dlaczego tak wiele kobiet / dziewcząt nie posiada pewności siebie.
Na uśmiech w miejscu publicznym reagują strachem w oczach, a na rozpoczęcie rozmowy odwrcają sie.
Dlaczego tak jest ? Kto powie ?
--
www.fotolustro.pl
Obserwuj wątek
    • urquhart Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 11:43
      > Dlaczego tak jest ? Kto powie ?

      Patrząc na twoje inne wpisy utwierdzam się w przekonaniu że w tym pytaniu mylisz brak pewności siebie z wybrednością kobiet.

      --
      Gdyby małżonkowie nie zapominali o tym, że niezależnie od wieku i stażu małżeńskiego kobieta oczekuje adoracji, a mężczyzna uznania, podziwu i czułości, to wielu kryzysów można by uniknąć.(Lew Starowicz)
      • sea.sea Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 12:15
        Nie patrząc na inne wpisy autora stwierdzam, że może mieć to związek z tym, że w dzisiejszych czasach w 98% przypadków jak ktoś nas miło zaczepia na ulicy, to znaczy, że chce pieniędzy. Nie mam na myśli wyłącznie bezpośredniego żebractwa, ostatnio się namnożyły "promocje produktów aptecznych" typu wkładki do butów, sprzedawanych przez rzekomych studentów zbierających na szczytny cel.
        • urquhart Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 12:45
          sea.sea napisała:

          > Nie patrząc na inne wpisy autora stwierdzam, że może mieć to związek z tym, że
          > w dzisiejszych czasach w 98% przypadków jak ktoś nas miło zaczepia na ulicy, to
          > znaczy, że chce pieniędzy.

          Kto ni z tego ni z owego nas zaczepia chce oszukać lub w inny sposób szybko obcesowo wyruchać, jak nie na kasę to w inny sposób :)
          Niechby to chociaż była Angelina Jolie albo Brat Pit :)

          --
          Gdyby małżonkowie nie zapominali o tym, że niezależnie od wieku i stażu małżeńskiego kobieta oczekuje adoracji, a mężczyzna uznania, podziwu i czułości, to wielu kryzysów można by uniknąć.(Lew Starowicz)
          • kag73 Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 12:51
            Cos w tym jest, Urqu, zalezy kto/jaki typ sie usmiecha:))
            Chociaz musze powiedziec, ze jako mloda kobieta tez czesto nie reagowalam, bo facet nie wchodzil w rachube, mialam juz swojego albo nie byl atrakcyjny i byla obawa, ze jak sie doczepi to sie nie odczepi.
            Z wiekiem jestem bardziej wyluzowana, od zadnego nic nie chce a jak usmiecha sie "fajny" gostek to komplement.
            • bgz0702 Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 15:57
              kag73 napisała:

              > Cos w tym jest, Urqu, zalezy kto/jaki typ sie usmiecha:))
              > Chociaz musze powiedziec, ze jako mloda kobieta tez czesto nie reagowalam, bo f
              > acet nie wchodzil w rachube, mialam juz swojego albo nie byl atrakcyjny i byla
              > obawa, ze jak sie doczepi to sie nie odczepi.
              > Z wiekiem jestem bardziej wyluzowana, od zadnego nic nie chce a jak usmiecha si
              > e "fajny" gostek to komplement.

              Przeszłam tą samą droge co Kag, ale do dziś mam obawę uśmiechajac sie że gosć trochę nadinterpretuje moją sympatię do siebie, to dziwne z jaką łatwością ludzie to robią
    • brak.polskich.liter Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 13:11
      Powodow jest zapewne tyle, ile kobiet.
      Moga to byc kompleksy/niska samoocena.
      Moze byc niesmialosc.
      Moze byc niechec do zawierania znajomosci z przypadkowymi typami.
      Moga chciec zawierac znajomosci, ale akurat niekoniecznie z Toba.

      Jest sporo kobiet, ktore usmiechaja sie do nieznajomych i nie maja problemow z zawieraniem nowych znajomosci. Jesli jednak nie spotykasz takich, to moze przemysl, co jest nie tak z sygnalami, ktore wysylasz. Bo jesli 100% kobiet, ktore zaczepiasz, reaguje odmowa kontaktu albo panika "ratunku, swir", to znaczy, ze to w Twoim zagajaniu tkwi problem, a nie w tych kobietach.

      Przy czym odmowa zawierania znajomosci w miejscu publicznym typu ulica czy nieodwzajemnianie usmiechu/kontaktu wzrokowego nie musi miec nic wspolnego z brakiem pewnosci siebie.

      --
      "W iskier krzesaniu żywem
      materiał to rzecz główna.
      Trudno najtęższym krzesiwem
      iskry wydobyć z substancji miękkiej i podatnej" by Boy
    • gomory Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 15:47
      > Dlaczego tak jest ?

      Np. w Galerii Krakowskiej i w Złotych Tarasach ćwiczą drewniane podrywy adepci miejscowych szkółek PUA, więc w tych miejscach laski mają prawo mieć w oczach "o nie... następny..."
      Wiele "pewności siebie" kobietom w lokalach wypalili do cna czytelnicy poradnika "klucz do majtek kobiety" ściągniętego z chomika.
      Koszula a'la świadek Jehowy też wzbudza strach w oczach.
      • bgz0702 Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 15:55
        gomory napisał:

        > Wiele "pewności siebie" kobietom w lokalach wypalili do cna czytelnicy poradnik
        > a "klucz do majtek kobiety" ściągniętego z chomika.
        > Koszula a'la świadek Jehowy też wzbudza strach w oczach.

        No właśnie, uśmiech uśmiechowi nierówny. Już po oczach uśmiechającego widac co mu tam w głwie kiełkuje. Wszystko zalezy od uśmiechającego się, uśmieh miły i dyskretny z pewnością nie uruchamia obaw, a może być początkiem niezłej znajomości, wiec stopniowo pokazuj ząbki ;)
      • fish_flesh_fowl Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 02.06.13, 16:19
        gomory napisał:

        > > Dlaczego tak jest ?
        >
        > Np. w Galerii Krakowskiej i w Złotych Tarasach ćwiczą drewniane podrywy adepci
        > miejscowych szkółek PUA, więc w tych miejscach laski mają prawo mieć w oczach "
        > o nie... następny..."
        > Wiele "pewności siebie" kobietom w lokalach wypalili do cna czytelnicy poradnik
        > a "klucz do majtek kobiety" ściągniętego z chomika.
        > Koszula a'la świadek Jehowy też wzbudza strach w oczach.

        Gomory jak zawsze na fali;)
    • 3rd_sin Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 01.06.13, 21:12
      Nie postrzegam siebie jako osoby bardzo pewnej , a może powinnam powiedzieć, ze za często zapominam ile jestem warta (jak większość kobiet). Jednak uwielbiam sie uśmiechać, cały czas sie uśmiecham, dużo żartuję i w ogóle jestem otwarta osoba. Raczej na tym zyskuję, niż trace, choć trochę też sobie takim zachowaniem narobilam kłopotów, bo czesto jest ono postrzegane jako kokieteryjne i zaczepne (zwłaszcza za granicą). Ostatnio faktycznie zaczepił mnie "student", który sprzedawał jakieś kadzidełka. Odmówiłam mu z uśmiechem i powiedziałam, ze zbieram na ten sam cel (rzekomo podróż zagraniczna) i puscilam mu "oczko". Uśmiechnął sie i gdy juz go wyprzedzilam, wykrzyczał tylko " ma Pani najpiękniejszy zadarty nosek jaki widziałem, bardzo sexy". Innymi słowy wole sie uśmiechać i kokietowac, bo taka jest moja (kobieca) natura ;)
      • tygrys-bez-rys Maria Magdalena ... 04.06.13, 05:11
        ... nie jezdzij na wakacje do Libanu i "fuck my gorgeous-ass" nie znaczy przepraszam i dziekuje. To w bulandi sie musisz niezle odzanczac na tlem mas co ze strachu przed interakcja z drugim przemykaja szarymi ulicami wpatrzone w czubki wlasnych butow. No chyba ze ktory napierdolony jest. Ja rozumie, obnosni sprzedawcy w Bulbonii to nader krwiopijczy gatunek.
      • that.bitch.is.sick Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 03.06.13, 07:16
        sb_slav napisała:

        > Szczególnie, jak są nago. Naga kobieta, to bezbronna kobieta.

        Brak pewności siebie, podobnie jak źle wyważona zuchwałość wynika z głupoty.


        --
        Dobór naturalny nie wykształcił w kobietach chęci posiadania dzieci, tylko potrzebę seksu. Jeśli kobieta uprawia seks w trakcie owulacji, to dziewięć miesięcy później na świat przychodzi dziecko. Nie ma konieczności świadomego decydowania się na nie. - S.B.HRDY
    • potwor_z_piccadilly Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 02.06.13, 16:08
      leszekkodan napisał:

      > Witam.
      > Zastanawiem sie dlaczego tak wiele kobiet / dziewcząt nie posiada pewności sieb
      > ie.
      > Na uśmiech w miejscu publicznym reagują strachem w oczach, a na rozpoczęcie roz
      > mowy odwrcają sie.
      > Dlaczego tak jest ? Kto powie ?

      Bo część współczesnych młodzieńców (kandydatów), nie pokazuje, nie może, lub nie chce, pokazać płci pięknej trwałego fundamentu - lub choćby zarysu takiego fundamentu, na którym te mogłyby zbudować swoją i ich przyszłość.
      Owszem, dzisiejsi młodzieńcy bajerować potrafią, tyle że dla gatunku żeńskiego to ciut za mało. Podświadomość, instynkt kobiety podpowiada im, że po pierwszym etapie euforii, związek oparty tylko na bajerze prawdopodobnie przejdzie w cykl równi pochyłej, by wreszcie zakończyć się większym, lub mniejszym łubu du.
      A już dlaczego tak się dzieje, to już inna historia.
      Tyle.
      Pozdrawiam.


      • yoric Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 02.06.13, 16:43
        > Bo część współczesnych młodzieńców (kandydatów), nie pokazuje, nie może, lub nie chce, pokazać płci pięknej trwałego fundamentu...
        Owszem, dzisiejsi młodzieńcy bajerować potrafią...

        Byłoby pięknie i dziewczyny oszczędziłyby sobie wielu rozczarowań, ale niestety jest dokładnie odwrotnie. Jakże często młodzieniec oferuje dziewczynie 'zdrowy fundament', ale ta idzie na lep bajeru... A bajer to też sztuka. 'Rozpoczęcie rozmowy' to jeszcze nie mistrzostwo podrywu...
        • potwor_z_piccadilly Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 02.06.13, 16:58
          yoric napisał:

          > Jakże często młodzieniec oferuje dziewczynie 'zdrowy
          > fundament',

          Ciekaw jestem co rozumiesz pod pojęciem "zdrowy fundament".

          > ale ta idzie na lep bajeru...

          Akurat te, nosów na kwintę nie noszą. Po latach, gdy ockną się z ręką w nocniku, to i owszem.
          Ale przyznam, że troszkę racji masz, tyle że nie o tej kategorii przedstawicielek płci pięknej ten wątek stanowi.

          > A bajer to też sztuka.

          To oczywiste.
          Bo choćby tak
          www.youtube.com/watch?v=JGntXXVxPoE
          Pozdrawiam.
          • yoric Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 02.06.13, 22:47
            > Ciekaw jestem co rozumiesz pod pojęciem "zdrowy fundament".

            no to taki skrót myslowy Twojego wcześniejszego że "może zapewnić przyszłość sobie i jej".
            Czyli - jeśli ja dobrze rozumiem - lojalność, stateczność i dobre perspektywy finansowe.
            I dodaję, że to są rzeczy wysoko na kobiecej liście, ale niestety bajer zwykle bywa wyżej, przy czym nie ograniczam tego do tanich trików dyskotekowych, tylko np. jako bajer kwalifikuję ogólnie dobre zdolności towarzyskie, niekoniecznie poparte 'fundamentem', o któym mowa wyżej.
            I z tego co widzę wszystkie laski na to lecą -- nie ma, że te inteligentne i wykształcone są magicznie odporne na uroki amantów i potrafią odfiltorwać wszystko inne poza właśnie 'fundamentem' (lojalnością + zdolnością zarobkową). To są tylko stereotypy.
            Ale może źle zrozumiałem Twój przekaz i staję w opozycji do wirtualnych poglądów :).
            • hello-kitty2 Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 03.06.13, 00:48
              yoric napisał:

              > no to taki skrót myslowy Twojego wcześniejszego że "może zapewnić przyszłość so
              > bie i jej".
              > Czyli - jeśli ja dobrze rozumiem - lojalność, stateczność i dobre perspektywy f
              > inansowe.
              > I dodaję, że to są rzeczy wysoko na kobiecej liście, ale niestety bajer zwykle
              > bywa wyżej, przy czym nie ograniczam tego do tanich trików dyskotekowych, tylko
              > np. jako bajer kwalifikuję ogólnie dobre zdolności towarzyskie, niekoniecznie
              > poparte 'fundamentem', o któym mowa wyżej.
              > I z tego co widzę wszystkie laski na to lecą -- nie ma, że te inteligentne i wy
              > kształcone są magicznie odporne na uroki amantów i potrafią odfiltorwać wszystk
              > o inne poza właśnie 'fundamentem' (lojalnością + zdolnością zarobkową). To są t
              > ylko stereotypy.
              > Ale może źle zrozumiałem Twój przekaz i staję w opozycji do wirtualnych poglądó
              > w :).

              A dziwisz sie, ze leca? Przeciez branie pure fundamentu to jak kladzenie sie do trumny :) "Lojalność, stateczność i dobre perspektywy finansowe" to nuuuuda jest. Ten fundament to za malo.
            • that.bitch.is.sick Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 03.06.13, 07:13
              yoric napisał:

              > > Ciekaw jestem co rozumiesz pod pojęciem "zdrowy fundament".
              >
              > no to taki skrót myslowy Twojego wcześniejszego że "może zapewnić przyszłość so
              > bie i jej".
              > Czyli - jeśli ja dobrze rozumiem - lojalność, stateczność i dobre perspektywy f
              > inansowe.
              >.
              Myślę że to obsesja. Masz w piwnicy puszki i koce, a każda kobieta chce dokonać skoku na twoja kasę i plemniki?


              --
              Dobór naturalny nie wykształcił w kobietach chęci posiadania dzieci, tylko potrzebę seksu. Jeśli kobieta uprawia seks w trakcie owulacji, to dziewięć miesięcy później na świat przychodzi dziecko. Nie ma konieczności świadomego decydowania się na nie. - S.B.HRDY
            • kag73 Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 03.06.13, 10:12
              yoric napisał:

              > > Ciekaw jestem co rozumiesz pod pojęciem "zdrowy fundament".
              >
              > no to taki skrót myslowy Twojego wcześniejszego że "może zapewnić przyszłość so
              > bie i jej".
              > Czyli - jeśli ja dobrze rozumiem - lojalność, stateczność i dobre perspektywy f
              > inansowe.
              > I dodaję, że to są rzeczy wysoko na kobiecej liście, ale niestety bajer zwykle
              > bywa wyżej, przy czym nie ograniczam tego do tanich trików dyskotekowych, tylko
              > np. jako bajer kwalifikuję ogólnie dobre zdolności towarzyskie, niekoniecznie
              > poparte 'fundamentem', o któym mowa wyżej.
              > I z tego co widzę wszystkie laski na to lecą -- nie ma, że te inteligentne i wy
              > kształcone są magicznie odporne na uroki amantów i potrafią odfiltorwać wszystk
              > o inne poza właśnie 'fundamentem' (lojalnością + zdolnością zarobkową). To są t
              > ylko stereotypy.
              > Ale może źle zrozumiałem Twój przekaz i staję w opozycji do wirtualnych poglądó
              > w :).
              Hmm, ja bym powiedziala, ze duzo bardziej decydujace sa okolicznosci, czyli: wiek kobiety i jeszcze wazniejsze jej oczekiwania czyli czego w danym momencie zycia szuka/nie szuka i na jak dlugo, no i oczywiscie jak ten facet wyglada. Czasem trzeba byc w okreslonym czasie w okreslonym miejscu, czyli wyhaczyc dobry moment, to wszystko.
            • rekreativa Re: Brak pewności siebie u kobiet. Dlaczego ? 03.06.13, 11:42
              "I z tego co widzę wszystkie laski na to lecą -- nie ma, że te inteligentne i wykształcone są magicznie odporne na uroki amantów i potrafią odfiltorwać wszystko inne poza właśnie 'fundamentem' (lojalnością + zdolnością zarobkową). To są tylko stereotypy. "

              Nie ma czegoś takiego jak "wszystkie". Chyba że mówimy o śmierci, wtedy można użyć tego słowa.
              --
              Często pro­wadzę z sobą długie roz­mo­wy i jes­tem przy tym tak mądry, że cza­sami nie ro­zumiem ani jed­ne­go słowa z te­go, co mówię. (O.Wilde)
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka