Dodaj do ulubionych

szpital który- warszawa

20.02.18, 10:04
chyba jednak pójdę. Oddałam wszystkie leki żeby mnie nie kusiło. Teraz mam ochotę im je zabrać. Który szpital w Warszawie? mnie odesłali na Kasprzaka. Bielański mam bliżej, i może tam?
Edytor zaawansowany
  • melanie.k 20.02.18, 22:48
    Przeczytałam Twój poprzedni post. Idź do szpitala. Tam się trochę wyciszysz. Potrzeba Ci tego.
    Powoli nadrobisz straty w późniejszym terminie. Czasem pewne rzeczy muszą zejść na drugi plan. Życie mamy tylko jedno, więc warto znać ustalić priorytety. Czasem to święty spokój. Tego nam trzeba.
    Masz chad i jakie zaburzenia osobowości? Leki oddałaś, bo chcesz je wszystkie zjeść i olać życie lub wołać o pomoc?
    Pomyśl o szpitalu. Co na to Twój lekarz? Kto Cię prowadzi? Masz jakiegoś terapeutę?
    Ja zawsze lądowałam w IPiN-ie, ostatnim razem w Tworkach. Przywykłam i znam oddziały w IPiN-ie. Jakbym miała iść to tam. Teraz na dzienny się wybieram do Wolskiego, na Kasprzaka właśnie. Jutro kwalifikacja.
  • isbe 21.02.18, 09:07
    jeszcze nie poszłam. Nie mam siły zwlec się z łóżka. Wzięłąm od matki 2 signopamy i 2 hydroxizyny ale zapasy jej się kończą. Tak chciałam zjeść wszystkie. Mam z 10 opakowań sulpirydu 2 opakowania lamotrixu i 2 asertinu i receptę na kolejną kurację. Chciałam zjeść wszystko. i nadal mam te myśli. walczę ale pochłania mnie coraz bardziej żeby to wszystko skończyć. Co się ze mną dzieje. Poprzednio zjadłam całe opakowanie citabaxu i hydroxizyny, zapiłam to alkocholem. KOlega wiedział że mam deprechę, miał do mnie klucze. Wezwał pogotowie, płukanie żołądka, kroplówy etc. Nie wyszło, nie wiem dlaczego, powinno. Teraz znów mam te myśli, natrętne, uporczywe...Wiem że muszę iść ale nie mam siły jechać autobusem z przesiadką a do samochodu nie wsiądę, zresztą ojciec wymontował akumulator i go schował
  • melanie.k 22.02.18, 12:32
    Gdzie jest Twój lekarz prowadzący? Czy masz terapeutę?
  • isbe 22.02.18, 19:52
    Jestem w Pruszkowie w tworkach . Zmieniają mi leki
  • melanie.k 22.02.18, 20:12
    To dobrze. Bądź tam. Niech się Tobą zaopiekują.
  • isbe 22.02.18, 20:23
    Na razie babka ustawia mi leczenie. Wstępnie kwetiapina i zobaczymy co dalej.
  • melanie.k 23.02.18, 01:28
    Kwetiapina jest ok, ewentualnie Kwetaplex, czyli ta o przedłużonym uwalnianiu. Wówczas w ciągu dnia nie ma chwiejności takiej i skoków, a ranne dawki nie mulą, bo ich nie ma, za to uwalnia się co jakiś czas ta wzięta dzień wcześniej na wieczór. Ale to już zależy jakie ogólnie chorujesz, jakie ogólnie objawy.
  • isbe 23.02.18, 06:08
    No właśnie ma być o przedłużonym działaniu tylko wczoraj miałam ciśnienie 190 i panika. Dziś krew do badań. Najgorsze ze nie mam jak kawy się napić A mam straszną ochotę
  • melanie.k 23.02.18, 13:56
    Hm, u mnie neuroleptyki obniżają ciśnienie.
    Zamiast kawy może jakąś inkę, zbożową, czy coś w te deseń. W którym budnyku jesteś w Tworkach?
    Ja byłam na IIAB.
  • isbe 24.02.18, 06:43
    Wiem tylko że pawilon 6. Dobrego procha na sen mi dali wczoraj obudziłam się dopiero o 5tej . Mam miłą doktórkę. Ufam jej. Sępią tu okropnie dziewczyny. Tylko daj daj. A jedzenie koszmar. Wczoraj zapomnieli o diecie jarskiej i dali fasolkę po bretońsku. Poszłam sobie ze stołówki to mnie wróciły i dały ziemniaki z jajkiem na twardo w jakimś ochydnym sosie. Wysłuchałam trochę czystych ziemniaków i po obiedzie. Na kolację paprykarz z rybą noszę qrva niech ktoś się tam dokształci. Zjadłam 2 plasterki chleba. Dobrze ze koleżanka z pokoju miała chleb i dżem to się najadłam
  • melanie.k 24.02.18, 11:31
    Współczuję. Niestety "wegetariański" paprykarz to osławiona potrawa szpitalnej kuchni.
  • isbe 24.02.18, 17:03
    No to mogliby się dokształcić z diety wegetariańskiej ze rybka to teraz zwierzątką i też weget .Nie jadają
  • bla-01 24.02.18, 21:56
    Skoro jesteś w szpitalu poproś o zbadanie poziomu witaminy B12.
    Nie jadasz mięsa a wit. B12 występuje tylko w produktach pochodzenia zwierzęcego.
    Ta witamina odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego.
    Jej duże niedobory powodują stany depresyjne ze skłonnościami samobójczymi, psychozy, anemię, utratę pamięci, rozdrażnienie, zmęczenie. Bierze udział w syntezie serotoniny.
    Być może Twoja choroba jest spowodowana jej niedoborem i wtedy żadne leki Ci nie pomogą.
    Witaminę B12 należy przyjmować w postaci metylokobalaminy, gdyż jest to jest jej aktywna postać i w towarzystwie innych witamin z grupy B oraz wit C.
  • isbe 25.02.18, 09:46
    Robili morfologię a wir b mam z nabiału. Dziś mi gorzej. Wszystkie czuby się do nas do pokoju tlałują. Mam dość
  • melanie.k 25.02.18, 11:29
    Pobędziesz dłużej to się przyzwyczaisz do tych "czubów". Oczywiście życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Moje pierwsze doświadczenie szpitalne z osobami w stanach psychotycznych były dramatyczne, ale potem zobaczyłam jak te osoby szybko wracają do siebie i jak z natarczywych i wkurzających, stają się fajnymi towarzyszami. To właśnie szpital nauczył mnie akceptacji i troski wobec osób chorych psychicznie, no a z czasem sama dostałam rozpoznanie choroby psychicznej. Więc w rezultacie i siebie z chorobą było mi łatwiej zaakceptować.
  • bla-01 25.02.18, 13:52
    Nabiał nie zapewni Ci odpowiedniego poziomu wit B12.
    Jak masz czas to posłuchaj:
    www.youtube.com/watch?v=RVKkE9LlPYM
  • isbe 25.02.18, 19:15
    Można się suplementować. Chciałam dostać czopką glicerynowego na zaparcia ale nie. To lekarz musi zaordynować. Debile
  • isbe 16.03.18, 14:16
    Może na święta wyjdę. Biorę Abilyfy 15, Convival 500, Velaxin 75, a na noc Mirtor 15mg. Oprócz tego mam niedokrwienie serca i nadciśnienie więc biorę bisocard 5. Mam fajną Panią dr. Bedę się u niej leczyć. Pozdrowionka z tworek
  • ergo_pl 17.03.18, 20:07
    Trzymaj się smile
  • isbe 18.03.18, 09:35
    Mam miłe współlokatorki, w szafce zapasy weget żarcia. Trochę nielegalnych rzeczy zbunkrowałam hehe bo robią rewizje czasami. Siedzimy wieczorem tylko w blasku lampki solnej ) pozwoliła ordynator) może na święta wyjdę bo zareagowałam na leki i coś wspomniała doktorka właśnie o świętach. Spróbuję starać się o rentę. Mulą mnie trochę te leki ale nie mam myśli samobójczych. Wyruszam się w nocy ale idę zapalić i potem zasypiam. Powolutku zaczyna mi się cokolwiek chcieć. Do końca deprechy jeszcze nie minęła ale jestem tu od 22lutego i powolutku ale jest poprawa
  • melanie.k 18.03.18, 14:14
    Pozdrowienia smile
  • bla-01 20.03.18, 10:25
    Teraz, gdy napisałaś o swoich problemach sercowo-naczyniowych jestem prawie pewna, że Twoje problemy psychiczne i somatyczne wynikają z niedoboru witamin z grupy B a w szczególności B12.
    Niedobór Wit B12, B6 i kwasu foliowego / wystarczy, że zabraknie jednej z tych/ powoduje wzrost homocysteiny a wysoka homocysteina powoduje miażdżycę i stąd problemy sercowo-naczyniowe. Jeśli do tego spożywałaś dużo nabiału a masz niedobór wit. D3 /tak jak większość populacji/ to problemy z naczyniami krwionośnymi murowane.
    Nie licz, że jakakolwiek chemia Ci pomoże jeśli masz niedobory - będą pojawiały się coraz to nowsze problemy zdrowotne.
    Nie licz też, że jakikolwiek lekarz pomoże Ci wyjść na prostą, ponieważ oni leczą symptomy a nie szukają przyczyny choroby.
    Zbadaj homocysteinę, B12, B6, kwas foliowy i D3 i wtedy wszystko będzie jasne. Wit D3 należy brać z witaminą K2.
    Jeśli będą niedobory, to musisz się suplementować wysokimi dawkami aby odwrócić procesy chorobowe.
    Przeczytaj to;
    www.poradnikzdrowie.pl/sprawdz-sie/sygnaly-ciala/niedobor-witaminy-b12-objawy-i-przyczyny-niedoboru-witaminy-b12_39072.html
  • isbe 21.03.18, 18:42
    Ta choroba towarzyszy mi od prawie 30 lat czyli okresu dojrzewania. Mięsa nie jem od 20 lat. Remisja chad ostatnich 5 lat. Teraz po miesiącu zareagowałam na zmianę leków. Idę na przepustkę z 1 nocą w ten piątek i do fryzjera się zapisałam 😊 zobaczę jak zareaguję. Jeśli ok to druga przepustką w święta i być może po świętach wypis. Taki jest plan. W sumie to boję się trochę. Szkoda ze mój partner jest daleko i nie może przyjechać..
  • arsen92 28.03.18, 22:38
    Polecam Sobieskiego w szczególności Oddział Chorób Afektywnych(F7)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.