Dodaj do ulubionych

antydepresanty w ChAD reaktywacja

03.03.07, 08:58
Wątek zainspirowany pytaniem Insany smile
Bo się pogubiłam. Tok rozumowania mojego lekarza jest taki: przestanę brać
antydepresant, jak przez kilka miesięcy z rzędu nie będzie epizodu
depresyjnego. No ślicznie, ale przecież w ChAD siłą rzeczy wpada się w depę,
poza tym ja mam szybkie zmiany więc nie ma możliwości, żeby przez kilka
miesięcy się depa nie zdarzyła. Chyba, że jakimś cudem będzie kilkumiesięczna
remisja.
Ja rozumiem to tak, że - trzymając się myślenia mojego lekarza - do końca
życia będę żarła antydepresant. Czy ja dobrze rozumiem? Bo wcale mi się to nie
podoba.
Moim zdaniem to jest sprzężenie zwrotne czy jak to tam nazwać, no niedobre
myślenie, jak można zakładać, że przy typie ChAD, w którym potrafi mi się
zmieniać faza po kilka razy dziennie, będzie kilka miesięcy bez doła i
odstawię antydepresanta? Czy ten lekarz zakłada niemożliwe, czy ja go źle
zrozumiałam?
A teraz już naprawdę spadam do miasta,odmelduję się popołudniu.Pa.
--
Pomóż zwierzakom:
www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa
Edytor zaawansowany
  • insana 03.03.07, 09:13
    ha, właśnie, ja tez mam wątpliwości w tej kwestii , i to powaznesmile
    no bo doc chce mi odstawić antydepa ( wie ze ja lubię moje hipo i się do tego nie palętongue_out), no ale ja zauważylam ze po zmniejszeniu dawki wzrasta we mnie poziom agresji( k..., chyba niedługo eksploduję!!!!!!), a na samym seronilu byłam wniebowzięta( wiem wiem, ze ciut za bardzotongue_out no ale mieć na nosie rozowe okulary TO JEST TOsmile))))
    k..., i się trochę boję ze po odstawieniu zjadę w dół ( chociaz niby lamotrygina ma tez działanie antydepresyjne)
    hmmm......
    --
    the bunny is not breathing
  • insana 03.03.07, 09:16
    a i jeszcze mam przepisaną zalastę, ale nie mam zamiaru jeść tego g.wna, no way

    --
    the bunny is not breathing
  • suchyxxx2 03.03.07, 10:27
    miriam w przypadku jak dostaniesz manii to antydepresant trzeba odstawić-tak to
    jest w chad.Wogóle antydepresantów w chad nie powinno się brac bo mogą wywoływać
    szybką zmianę faz i przeszkadzać w działaniu stabilizatorowi-zdanie mojego
    lekarza-dlatego schodzę z citalu powoli i czuję się o niebo lepiej niż na nim
    jak mi odbijałosmile
    --
    Taki ze mnie evil O.o
  • miriam11 03.03.07, 15:38
    Suchutki, dowcip polega na tym, że manię miałam już kilkakrotnie, tyle że
    króciutką, bo ja właśnie MAM bardzo szybką zmianę faz. A jadę na antydepresancie
    jak jechałam. Mimo że na każdym jest napisane, że może wywołać przejście w fazę
    manii.
    No i właśnie dlatego kompletnie nic nie kumam. Przecież zakładam, że mój doktor
    to wszystko wie!!! Przecież jest psychiatrą.
    Ech, żizn....
    A propos manii, ostatnie moje osiągnięcie to kupowanie mieszkań.... na szczęście
    nie doszło do podpisywania umów przedwstępnych, bo - jako się rzekło - manie
    miewam króciutkie. I dzięki Bogu!!!! Tyle że idiotkę zdążyłam z siebie zrobić,
    cóż. Taki lajf.
    --
    Pomóż zwierzakom:
    www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa
  • miriam11 03.03.07, 15:32
    insana napisała:

    > a i jeszcze mam przepisaną zalastę, ale nie mam zamiaru jeść tego g.wna, no way
    >
    a czemu zalasty nie chcesz jeść? Ja mam dwie koncepcje, czemu nie chcesz, ale
    nie będę podpowiadać wink

    --
    Pomóż zwierzakom:
    www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa
  • aurelia_aurita 05.03.07, 15:34
    ja nic nie wiem. ja tylko wiem, że na tym efectinie dostaję coraz gorszego
    p.ierdolca. jeszcze trochę to zacznę nap.ierdalać ludzi na ulicy...
    a do lekarza jakoś mi się nie spieszy, bo mi jeszcze nawynajduje jakichś chadów
    czy innych borderlajnów...
    (sory za słownictwo, ale czuję się jak chodząca furia. a do tego dochodzi coś w
    rodzaju przygnębienia. fuck!)

    --
    ***Midnight Express***

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka