Dodaj do ulubionych

Paroksetyna - Xetanor

22.04.07, 18:25
Witam wszystkich!
Od niedawna zaczęłam przyjmować Xetanor w dawce 20mg/dobę. Interesuje mnie,
czy ktoś z Was ma już doświadczenia z tym lekiem - a najbardziej chciałabym
wiedzieć, czy po tym leku się tyje, czy może chudnie. Podobno hamuje apetyt.
Uprzejmie proszę o odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Edytor zaawansowany
  • isabelchen 22.04.07, 19:28
    ja po seroxacie (to to samo)
    spasłam się jak świnia,
    wzmagał apetyt na słodkie,
    nawet na dżem,
    którego nie jadam bardzo smakował...

    tycie/chudnięcie to sprawa indywidualna
    zobaczysz, jak pobierzesz roszkę wink
  • comsui 22.04.07, 19:43
    W istocie jakby zmniejszył apetyt. Ale biorę dopiero pierwsze
    opakowanie. Mam ten lek dodany do Efectinu, także antydepresantu
    i czuję się dokładnie tak jak na poczatku przyjmowania E. -
    także niesamowite sny (dziś był to męczący kryminał)
    i więcej energii.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka