Dodaj do ulubionych

haloperidol co jeszcze?

28.05.07, 19:44
wrocilem wlasnie od lekarza jestem w hipomanii od jakiegos poltora miesiaca
lykam zalaste i tegretol teraz na kilka dni na wyrownanie lekarz dal mi
jeszcze haloperidol a w piatek zadecyduje czy bede lykal jakis nowy lek bo
zdaniem lekarza kwalifikuje sie na rapid cycles braliscie haroperidol jak on
dziala ?mam go brac na noc razem z zalasta i tegretolem ciekawie jak ja wstane
na zajecia po takim koktajlu?
Edytor zaawansowany
  • planasana 28.05.07, 19:52
    Musze Cie zmartwic - ciezko Ci bedzie wstac rano na zajecia.

    O ile pamietam, to bralam haloperidol na noc (zeby zasnac). Niestety nastepnego dnia w pracy
    pokladalam sie na biurku (nieznosna sennosc). Raz nawet zwolnilam sie z pracy, zeby sie polozyc w
    domu spac.

    Trzymaj sie dzielnie.

    pzdr
  • jakespear 28.05.07, 20:06
    no zobaczymy wezme to jakos po 21 musze wstac pozdrawiam
  • jakespear 28.05.07, 20:07
    coz ufam mojej pani doktor widac ze dba o mnie skoro konsultuje to nawet z samym
    profesorem pozdrawiam
  • jakespear 28.05.07, 20:17
    a jeszcze zeby bylo malo jakbym doswiadczyl objawow ubocznych haloperidolu mam
    sobie wziasc relanium
  • kassa10 28.05.07, 23:39
    przy dłuższym zażywaniu tego leku występuje swoista sztywność ruchowa i trzeba
    ją znosić na przykład akinetonem, który u mojegfo męża maiał dziwne skutki
    uboczne.
    A tak nawiasem mąż dostawał haloperidol na ostrej manii
  • jamon-serrano 29.05.07, 20:53
    Czesc Jakespear,mi walneli halo na niezlej manii,kurcze na poczatku extra go moj
    organizm metabolizowal i zanim mi zaczelo mijac minelo troche czasu-po co
    hipomanie traktowac tym specyfikiem?smileza to potem niestety wjechalam w dola,bo
    podobno taki moze byc skutek uboczny jak go sie troche dluzej stosuje,niezly
    koktajlik Ci zasrewowali,ja mam obrzydzenie do tych lekow,a moja watroba wrecz
    ich niecierpi smile))pozdrawiam cieplo
  • eko_logiczna 30.05.07, 11:29
    haloperidol to straszliwe paskudztwo starej generacji, juz dawno powinien byc
    wycofany. jesli masz tylko hipomanie, podawanie go jest bledem lekarza!!!
    powoduje czesto ciezka depresje z odbicia. popros o rispolept

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka