18.10.07, 12:28
antydep odstawiony, odtsawiłam se sama... jadę na samym licie od jakichś 2-3
tygodni... ciekawe jak daleko zajadę, hahaha
nie czuję się chora psychicznie, co najwyżej fizycznie - ale i to nie
zawszewink stąd moje rzadkie udzielanie się na forum...
jak Wy to robicie że macie tyle tematów pisania tu? big_grin
piszcie piszcie... uwielbiam czytać to forumsmile


--
przez prawą nogę przez lewą nogę i dalej mogę
Obserwuj wątek
    • dr.zabbon Re: oł je 18.10.07, 12:39
      A jak Ci jest na tym licie i od kiedy w ogóle go bierzesz? Bo mnie chcą na licie
      ustawić i nie wiem, co o tym myśleć. Boję się, że nie uchroni sam od depresji.
      • gasiennicaaa Re: oł je 18.10.07, 12:47
        Lit biorę już ok. 3 lata, toleruję go wyśmienicie, czyli prawie 0 objawów
        ubocznych...
        Mam stany mieszane a w takich to mało co naprawdę pomaga tak więc i od Litu nie
        można wymagać nie wiadomo czego.
        Pomaga. Ale nie tak jak bym sobie tego kiedyś życzyła. Dlatego brałam jeszcze
        antydepresanty i neuroleptyki. Ale te usypiają za bardzo najczęściej... myśleć
        ciężko, a ja roboty mam po uszy.
        Dlatego znów jestem na samym Licie.
        Jedyny stabilizator spośród tych które próbowałam jaki mi wcale nie szkodzi.
        Nie stabilizuje idealnie,
        ale ja i tak KOCHAM LIT
        wink


        --
        przez prawą nogę przez lewą nogę i dalej mogę
        • dr.zabbon Re: oł je 18.10.07, 13:13
          Mi na stan mieszany włączono olanzapinę i bardzo jestem z niej zadowolona. Biorę
          teraz dawkę podtrzymującą i czuję się bardzo dobrze, więc mam opory przed zmianą
          na starszy generacją lit. Zwłaszcza, że przy próbie odstawienia olanzapiny
          pojawiały się objawy depresyjne.
          Senność odczuwałam tylko na początku leczenia, teraz juz mi nie dokucza,
          zwłaszcza, że biorę malutką dawkę. Po co zmieniać to co dobre?
      • gasiennicaaa Re: oł je 18.10.07, 12:53
        A jam odważna ;-P
        a raczej ta odwaga to nie odwaga tylko już zmęczenie materiału, potrzeba
        chorobliwa zmiany i kichanie na wszystko ;-P
        no i robota... której nie da rady ciągnąć zajadając się czymś innym poza Litem


        --
        przez prawą nogę przez lewą nogę i dalej mogę
        • poetkam Re: oł je 18.10.07, 13:02
          Witaj na forum, zielona Gąsiennico. Ja siedzę w pracy i poczytuję
          sobie trochę forum.
          Może zmień lekarza? Czasem jest tak, że jednemu pacjentowi lekarz
          spasuje, a innemu ten sam nie...
          To tak jak w małżeństwie i w ogóle w życiu. Ze wszystkimi się
          przecież nie przyjaźnimy i wszystkich nie lubimy, no nie?
          --
          poetkowemyli.blox.pl/html
          • gasiennicaaa Re: oł je 18.10.07, 13:08
            no niby tak... ale ja nie mam zbyt pokaźnego wyboru lekarzy...
            a poza tym czuję od jakiegoś czasu już wręcz organiczny wstręt do tego
            wszystkiego - do lekarzy, samej świadomości że się ma ChAD (choć ja tego
            ostatnio wcale nie czuję choć nie czuję się okazem zdrowia psychicznego)... nie
            mogę zapanować nad tym wstrętem, to silniejsze ode mnie, potrzebuję UCIEC.
            a lekarza na razie zatrzymam, o ile on będzie chciał zatrzymać mnie, co może być
            wątpliwe po mojej ostatniej wizycie. Nie mam ochoty na razie na zajmowanie się
            poszukiwaniem innego lekarza. Muszę mieć po prostu teraz kogoś kto grzecznie
            będzie mi wypisywać Lit. O nic więcej nie proszę, nic więcej nie chcę, chcę
            cofnąć czas, naprawić wszystko obudzić się. To niemożliwe. Ale może uda mi się
            wyłączyć pewne myślenie...
            wink

            --
            przez prawą nogę przez lewą nogę i dalej mogę
    • aurelia_aurita Re: oł je 18.10.07, 13:43
      o! Ty odstawiasz, a ja właśnie rozważam zwiększenie dawki antydepresanta (po
      którym nota bene źle się czuję fizycznie, ale jestem na niego skazana, bo
      ewentualnej zmiany leku mozna by było dokonać najwcześniej jakieś 2 tyg po
      odstawieniu tego - przynajmniej tak by wynikało z ulotek...)
      ale będę mądra i zadzwonię do lekarki. jak się zbiorę...

      no to miłej roboty! (ja za swoją jakoś nie mogę się zabrać uncertain )

      --
      szara naga jama
      sza-ra-na-ga-ja-ma
      szaranagajama
      • gasiennicaaa Re: oł je 18.10.07, 16:30
        no to zadzwoń, nie eksperymentuj sama - teraz zwiększysz dawkę tego co masz a
        jak będziesz mogła sobie pozwolić na 2-tygodniową przerwę to może dopasujesz
        sobie jakiś nowy lek.
        miejmy nadzieję że ta zwiększona dawka pozwoli Ci się zabrać za Twoją robotęwink
        ja też mam kłopot z zabraniem się, hehe, ojjj kłopot jak cholerawink
        ale do dzieła, jak trzeba to trzeba, rozpraw się ze swojąwink

        --
        przez prawą nogę przez lewą nogę i dalej mogę
        • ditta12 Re: oł je 18.10.07, 18:50
          Gąsiennicooooooooo!Ja na licie jadę od1994roku.On mi bardzo dobrze robi.Wszystko
          inne odrzuciłam.Nie mog byc sobą po tych haloperidolach zalastach i
          innych.Owszem choruję ale lit powoduje że objawy są łagodniejsze.Daję sobie
          rade.Jestem soba biorac tylko lit.W życiu ,w pracy w miłości.Wiwat lit oł
          jeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
          • gasiennicaaa Re: oł je 18.10.07, 19:32
            wiiiiiiiiiiiiiiiwaaaaaaaaaaaaaaaatttttttt liiiiiiittttttttttttttt !!!
            jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


            big_grin

            --
            przez prawą nogę przez lewą nogę i dalej mogę

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka