• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

o

  • 07.09.09, 22:19
    dolegliwosci somatyczne w Chad
    Edytor zaawansowany
    • 07.09.09, 22:22
      witajcie ..napiszcie mi czy tez macie takie dolegliwosci jak silne poty,drzenie
      dłoni bole brzucha ,zawroty głowy ..i w jakich fazach u was występuja?/
      • 08.09.09, 06:50
        To nie są objawy CHAD, co najwyżej skutki uboczne leków
        psychotropowych.
        • 08.09.09, 09:53
          Nie zgadzam się z Tobą, Megan. Tzn. to mogą być efekty uboczne psychotropów, ale
          nie tylko. Ja np. w fazie depresji mam zlewne poty w nocy, co rano piżama i
          pościel kompletnie mokra, do wymiany.

          Mam też kłopoty z zespołem jelita drażliwego, ale to raczej składałabym na karb
          nerwicy, którą mam dodaną do ChAD jako wątpliwej jakości bonus smile
          --
          Leki są dobre tylko ludzie do dupy - copyright by Euforyk
          Pomóż zwierzakom:
          www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa
          • 08.09.09, 10:20
            Ale w fazie depresji masz na pewno zwiększoną dawkę antydepresanta,
            a poty są skutkiem ubocznym wielu antydepresantów.
            • 08.09.09, 12:22
              pewnie macie racje ,ale ja tez mam w fazie mani zlewne poty to chyab przez to ze
              jestem napedzona
            • 08.09.09, 15:24
              Megan, zlewne poty również objawem depresji - info od psychiatry.
              --
              Leki są dobre tylko ludzie do dupy - copyright by Euforyk
              Pomóż zwierzakom:
              www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa
          • 08.09.09, 15:12
            Zgadza się z Beatrix. To mogą być skutki uboczne, ale nie muszą. Miewam poty,
            tachykardię, zawroty głowy itp. Przypomnij sobie, czy miałaś swoje dolegliwości
            wcześniej, zanim zaczęłaś brać lek/leki.
      • 09.09.09, 13:39
        Dopisz jeszcze: biegunka, wymioty. Nad fazą się nie zastanawiałam,
        ale raczej koreluje mi się to pięknie z depresją.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.