Dodaj do ulubionych

pediatra warszawa

20.03.09, 09:01
dziewczyny,
szukam pediatry dla mojego Krzysia, tzn. rozgladam sie i zasiegam
jezyka smile

chcialabym kogos dobrego smile kto najlepiej dojezdza do domu.
taka mila, nienapuszona osobe, ktora zajmie sie dzieckiem ale i
zwolnienie wystawi jak bedzie trzeba, skieruje do innego lekarza w
razie koniecznosci ito, no wiecie taki kompleks wink

w szpitalu polecali mi dr Tołłoczko lub dr Bober. obie sobie cenie
za wiedze ale i pewne zastrzezenia mam, wiecjeszcze sie rozgladam.

moze pomozecie ?
--
Iza i moj Krzys ur 24-01-2009 w 25tc / 800g
Edytor zaawansowany
  • szalicja 20.03.09, 11:23
    Madajczak fajny gość wink Był przy narodzinach mojego bombla i potem
    prowadzącym. Ja też go mogę polecić, choć nie musiałam kożystać z
    wizyt.
    --
    Matyś (32tc, 1300g, 23.08.05)
  • skomroch1 20.03.09, 14:13
    Naszym prywatnym, dojeżdżającym doktorem jest Przemysław Sługocki. Pracuje w
    IMIDZ na Kasprzaka, jest czynnym pediatrą i zna dobrych specjalistów. Nam
    polecił dr Szymańską, neurolog i to był strzał w dziesiątkę, dr Sionka, ortopedę
    i tez super.Generalnie jako lekarz z IMIDZ wie, co jak i gdzie w różnych
    przypadkach. Jak przyjeżdża nie spieszy się, ja przygotowuję sobie wcześniej
    listę pytań na kartce i dr zawsze cierpliwie na wszystkie odpowiada. Jest bardzo
    miły, widać że lubi dzieci, Roch też go polubił od razu. Za wizytę w domu bierze
    150 zł.Nalega, żeby w niektórych przypadkach najpierw do niego dzwonić i
    przekonać się, czy wizyta jest na prawdę potrzebna, a więc chyba jest uczciwy.
    Może zapytaj jeszcze na jakimś forum, ja dr Sługockiego polecam, ale mogą być
    też inne opinie.

    --
    fotoforum.gazeta.pl/5,2,skomroch1.html
  • polaa27 20.03.09, 15:55
    Dziewczyny, a czy taki lekarz przyjeżdżający do domu wystawia skierowania do
    specjalistów państwowo? Bo ja chodzę do limu, ale skierowania muszę brać od
    lekarza z rejonowej przychodni.

    A czy ktoś zna i poleca dr Trzeciakowskiego z CZD?
  • mamakrusi 20.03.09, 21:27
    dr Trzeciakowski byl lekarzem prowadzacym moja corke na intensywnej
    terapii w CZD. Jak najbardziej go polecam uratowal zycie mojego
    dziecka a bylo naprawde zle, sam powiedzial ze Wiktoria stala nie
    jedna lecz dwoma nogami nad grobem. Nie wiem tylko czy i gdzie
    przyjmuje prywatnie.
    --
    Iwona, mama Wiktorii 27 tydz. 980g.
  • fryzzia 20.03.09, 21:25
    nie musi byc z Karowej.
    a namiary jesli mozna to poprosze na iza@dapi.pl

    mnie polecano tez neurologa dr Mazurczaka. on podobno jest specem od
    dzieci z drgawkami i tego typu przypadlosciami. cos wiecie moze na
    jego temat?

    --
    Iza i moj Krzys ur 24-01-2009 w 25tc / 800g
  • sasi1984 27.03.09, 11:31
    Ja ze swoja Ada chodze do MAzurczka do Arki.

    Wg mnie jest w porzadku. Bylismy na pierwszym badaniu i badal Mala
    dosc dlugo - sprawdzal wszytskie odruchy, pokazal nam tez jak ja
    trzymac, jak ubierac etc. Nastepna wizyte mamy po wielkanocy, zeby
    moc ocenic czy mozemy Ade szczepic dalej, czy nie.
    Natomiast moja kolezanka nie lubi do niego chodzic. Byla dwa razy i
    sie zrazila, bo nie potrafil jej wyjasnic paru rzeczy i skierowal do
    rehabilitanta.
    Wiec co osoba to opinia. Ale jak w szpitalu w przychodni
    neonatologicznej, lekarka zobaczyla w ksiazeczce zdrowia, ze
    chodzimy do Mazurczaka, to powiedziala, ze to b. dobrze.

    Musisz chyba pojsc i sama sie przekonac czy Ci podpasuje.
  • szalicja 27.03.09, 13:44
    Mazurczak jest super klasy specjalistą. Generalnie to jest ekspertem
    od spraw padaczkowych. My byliśmy u niego dwa razy. Raz z
    podejżeniem padaczki. Sensowny facet. Przyjmuje w OWI na Puławskiej,
    w Legionowie na Sobieskiego chyba no i w IMiD. Gdzie jeszcze to nie
    wiem, ale polecam.
    --
    Matyś (32tc, 1300g, 23.08.05)
  • szalicja 27.03.09, 13:47
    A, tylko Mazurczak jest nurologiem a nie pediatrą.
    --
    Matyś (32tc, 1300g, 23.08.05)
  • malgo1999 22.05.09, 10:53
    Cześć,

    polecam ci stronę z kontaktami i cenami wizyt pediatrów w Warszawie:
    pediatradomowy.pl

    Pozdrawiam,

    Gosia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka