Dodaj do ulubionych

technik do przeglądu maszyny dziewiarskiejBROTHER

03.10.14, 13:22
Cześć,
posiadam maszynę dziewiarską BROTHER KH-940 z colour changer KRC-900
Pilnie poszukuję kogoś kto naprawia maszyny dziewiarskie BROTHER / zna się na takich maszynach. Może ktoś z Was ma namiar na taką osobę?
Próbowałam w firmie Brother ale od kilku dobrych lat oni nie sprzedają takich maszyn i technicy którzy u nich pracowali odeszli.
Będę wdzięczna za jakiś kontakt a także za linki do filmików, stron instrukcji obsługi takiej maszyny.
Pozdrawiam,
Pina
Edytor zaawansowany
  • 12.10.14, 22:11
    Nie jestem technikiem od maszyn, ale posiadam maszynę Brother 950i. Polecam stronę
    www.aboutknittingmachines.com/MoreBrotherManuals.php
  • 20.10.14, 14:07
    bardzo dziękuję, jestem zupełnie zielona jeżeli chodzi o obsługę tej maszyny.
    Mam jeszcze jedno pytanie brakuje mi zasilacza do maszyny wiem , że na ebay można kupić power cord ale (www.ebay.com/itm/Cord-Brother-Knitting-Machine-KH-950-950i-940-930-910-/110995933007?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d7df874f) ale on ma dziwną końcówkę, czy to jest końcówka do gniazdek w UK?
    Będę wdzięczna za wskazówkę.
    pozdrawiam,
    Paulina
  • 21.10.14, 13:36
    To jest końcówka do użytku w USA, angielska jest inna. Zawsze można ją zmienić na polską. W jakiej części Polski Pani mieszka? Szukam koleżanki dziewiarki maszynowej, ale o to ciężko.
    pozdrawiam,
    Dorota
  • 24.10.14, 14:21
    Dziękuję za podpowiedź, jak nie znajdę zasilacza na strychu to kupię na ebay-u i przerobię.
    Mieszkam w Warszawie smile
    Pozdrawiam, Paulina
  • 24.10.14, 22:27
    Ja mieszkam 60 km na północ od Warszawy. Mam dość dużą bibliotekę na temat różnych rękodzieł, w tym dużo o dziewiarstwie maszynowym. W większości są to książki i magazyny w języku angielskim, Jeżeli chciałabyś przyjechać, coś poczytać na Twojej maszyny, to zapraszam. Wieś jest letniskowa, można połączyć przyjemne z pożytecznym.
    Pozdrawiam,
    Dorota