Dodaj do ulubionych

Koc z grubej wloczki ...

03.12.15, 04:50
.. bardzo fajny i latwy do zrobienia, a jaka cena surprised

rozowy kocyk

Minnie
--
Połowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga połowa niepotrzebna.
T. Bernard
Edytor zaawansowany
  • 05.12.15, 08:25
    Teraz modne sa grube druty. Ciekawe ile to waży.

    Myslę, że cena nabijana, ale płaci sie za włóczkę głównie, bo to jest do zrobienia w dwie godziny.
  • 05.12.15, 20:34
    Moim zdaniem to nie jest taka łatwa robótka, bo im grubsza włóczka, tym ciężej się robi. Bolą ręce od przewlekania grubych nitek i dźwigania robótki.
    Inna sprawa, że poza dekoracyjnym wyglądem kocyk ten jest mało praktyczny - ciężki, gruby i niekoniecznie przytulny. Tak przynajmniej sądzę na podstawie doświadczeń z grubą wełną.

    --
    Nie potrzebuję dodatkowych informacji o wegeżyciu.
  • 06.12.15, 00:14
    Ja widzialam w sklepie taka bardzo lekka gruba wloczke, jakby wiskozowa.
    na 100% stuczne tworzywo ale bardzo mieciutkie, wiec kocyk z tego bylby przyjemny.
    kocyk ma byc do domu, wiec swoje zadanie by spelnial. inaczej rzeczywscie bylby ciezki i bez sensu..

    Minnie
    --
    Połowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga połowa niepotrzebna.
    T. Bernard
  • 06.12.15, 01:45
    Podaj link, prosze.
  • 06.12.15, 13:00
    A jaka włóczka byłaby odpowiednia do zrobienia lekkiego koca? Marzy mi się ręcznie zrobiony koc w kolorze lnu.
  • 06.12.15, 15:04
    Zrobiłam swoja "irlandzka kuwerture" z anilany (patrz mój watek) , bo tak chcieli zamawiajacy. Klaki sie robia.
  • 06.12.15, 20:31
    Zrobiłam kilka kocy z Big Fabel firmy Drops (wełna plus 20% nylonu) - są bardzo ciepłe, nie mechacą się mimo intensywnego użytkowania (dzieci plus okazjonalnie pies). Ale nie są superlekkie - w końcu to wełna, ma swoją wagę.

    --
    Nie potrzebuję dodatkowych informacji o wegeżyciu.
  • 08.12.15, 01:40
    Ile wazy taki koc ?
  • 08.12.15, 10:10
    Na nieduży (ok. 120x120) koc zeszło mi 600 g.

    --
    Nie potrzebuję dodatkowych informacji o wegeżyciu.
  • 06.12.15, 20:25
    Ze sztucznymi włóczkami (wiskozą szczególnie) jest duże ryzyko, że się rozciągną i "zeszmacą". Akryl dodatkowo się mocno mechaci (zazwyczaj). Jeśli jednak włóczka byłaby tania, to pewnie bym spróbowała, bo kocyk jest bardzo efektowny. Chociaż, jak pisałam, traktowałabym go raczej jako dekorację wnętrza niż coś do przykrycia w chłodne dni.

    --
    Nie potrzebuję dodatkowych informacji o wegeżyciu.
  • 07.12.15, 18:14
    To koc z wełny z merynosów- ta się nie powinna mechacić. W Polsce jej chyba nie można kupić. Jest na Etsy.
    A tak wyglądają moteczki smile
    www.etsy.com/au/listing/247743106/giant-yarn-merino-wool-roving-3lbs-23?ref=market
  • 08.12.15, 00:52
    na szczescie jednak jest, znalazlam, merynosowa, mieszanki

    tam nizej
    merynos gruba wloczka

    jak jest tu, to pewnie i gdzie indziej sie znajdzie. poza tym mozna wziac i zrobic z dwoch, trzech na raz.

    efektowny kocyk, nie? smile

    Minnie
    --
    Połowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga połowa niepotrzebna.
    T. Bernard
  • 08.12.15, 14:06
    Najgrubsze druty jakie mam to 24 i wyglądają jak koncówki masztu do namiotu- nie wyobrażam sobie tych 35mm smile Widząc cenę włóczki ten koc nie jest juz tak bardzo drogi smile
  • 08.12.15, 22:49
    A jakby to na rekach zrobic ?
  • 09.12.15, 00:38
    pewnie tez sie da smile

    --
    Połowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga połowa niepotrzebna.
    T. Bernard

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.