Dodaj do ulubionych

Pomoc w tłumaczeniu wzoru

17.03.17, 19:13
Witam serdecznie,

chciałabym Was prosić o pomoc...

Jestem samoukiem w dziedzinie dziergania i po kilku własnych projektach postanowiłam spróbować swoich sił w dzierganiu projektu już gotowego.
Zakupiłam więc na revelery Projekt Boxy od Joji Locatelli, ale niestety przerósł moje wyobrażenie o rozczytywaniu wzorów, do tego w języku obcym ( z którym wydawało mi sie nie mam problemu smile ).

Dlatego mam prośbę, do Was, do tych bardziej doświadczonych o małą podpowiedź jak czytaćsmile

Przykładowy zapis:
Row 2 (WS): P1 (3, 3, 3, 10, 10, 10, 14), w&t.
Row 3: P to 1 st from end, m1pr, p1.
Row 4: K to last wrapped st, knit it with wrap, k7,w&t

Lub np. określenia: "knit to wrapped st," , p7, "purl it with its
wrap".

Obawiam sie, że polegnę na tym wzorze... Nawet go już zaczęłam, ale wygląda dośc dziwnie i myślę, że poprostu coś źle rozumie...

Pomóżcie proszę

--
Pozdrawiam,
Lutiennka
Edytor zaawansowany
  • 18.03.17, 19:23
    Hej! Nie martw się, dasz radę smile
    Już pomagam!

Row 2 (WS): P1 (3, 3, 3, 10, 10, 10, 14), w&t. - liczby w nawiasie i przed nawiasem oznaczają rozmiary. W zależności od tego jaki rozmiar wybrałaś, wykonujesz liczbę oczek z odpowiedniego miejsca. Przykładowo najmniejszy rozmiar robi "p1, w&t", a drugi z kolei ma "p3, w&t". P oznacza oczko lewe (purl).

Row 3: P to 1 st from end, m1pr, p1. Dziergamy lewe aż do 1 oczka przed końcem, dodajemy jedno oczko metodą m1pr (na pewno jest tam słowniczeksmile), i przerabiamy ostatnie oczko na lewo.

Row 4: K to last wrapped st, knit it with wrap, k7,w&t W tym rzędzie robimy prawe aż do ostatnio owiniętego oczka (owijamy gdy robimy w&t), przerabiamy owiniecie razem z owiniętym oczkiem, 7 prawych oczek i w&t.
    Jeśli nie wiesz co to w&t (wrap and turn) pogooglaj, jest mnóstwo filmików!

Tak samo z "purl it with its wrap". Chodzi tu o przerobienie razem oczka owiniętego z owinięciem. Wyjaśni Ci się wszystko jak zobaczysz to na filmiku! smile