• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

czy prawo jazdy musze odebrac osobiscie? Dodaj do ulubionych

  • 23.09.06, 00:44
    Czesc ;-) dzisiaj zdalam prawko i mam pytanie wlasnie takie jak w
    temacie.Wyjezdzam za 2 dni na dosc dlugo i zastanawiam sie czy ktos inny moze
    sie udac do urzedu z np moim paszportem i odebrac to prawko?Czy przy odbiorze
    trzeba cos podpisywac? Dzieki
    Edytor zaawansowany
    • 23.09.06, 07:40
      Niestety musisz odebrac osobiscie, nie ma zlituj sie. Ja jestem w zaawansowanej
      ciazy i po odbior prawka musze jechac 300 km. Nie bylo innej mozliwosci.
      --
      Mój Miki
      Moja Fasolka
      • Gość: X IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.09.06, 12:03
        Można odebrać przez Pocztę (listem Poleconym) jeżeli w momencie składania
        papierów do Egzaminu było to odpowiednio zaznaczone.

        Drugi przypadek , to Notarialne Upoważnienie do odbioru.

        ps.
        Jeżeli nie ma Ciebie na miejscu, to po co ktoś ma odbierać Twój Dokument ?
        • Gość: isa2 IP: *.acn.waw.pl 23.09.06, 14:03
          Niestety przy skladaniu papierow nie pozwalaja na zakreslenie okienka:
          przesłanie pocztą. Wiem, ze to paranoja, ale takich dokumentow wog. nie
          przyjmuja / a bynajmniej nie jestem jednostkowym przykladem. Jezeli to dokument
          wystawiany po raz ktorys, to mozna oczywiscie odebrac za pomoca poczty.
          Pierwszy raz chca Cie widziec osobiscie.
          Co do 2giego przypadku to nie mam pojecia jak jest, ale pewnie masz racje.
      • Gość: Phil IP: 199.67.203.* 25.09.06, 12:14
        Napisz upoważnienie i przekaż swój dowód komuś bliskiemu. Ja tak odebrałem.
    • 23.09.06, 17:53
      Dzieki za wszystkie odpowiedzi.W moim przypadku jest to niestety kolo 2000km i
      zwyczajnie nie bede go mogla sama odebrac w najblizszym czasie :-(( Powiedzcie
      mi jeszcze czy to prawo jazdy bedzie na mnie czekalo do oporu ze tak powiem?
      Moge sie zglosic po odbior po 2-3 miesiacach?Dzieki za odp i pozdrawiam ;-)
    • Gość: Atizylak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.06, 19:49
      Nie. Coś Ty oszalała dziewczyno? po 1 miesiącu prawko przepada i trzeba od nowa
      zdawać.
      • Gość: ktosia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.06, 22:03
        chyba coś nie tak, dlaczego miałoby przepadać, przecież po miesiącu nie utraci
        ważności. Najlepiej zadzwoń do wydziału komunikacji.
        • 23.09.06, 22:05
          Gość portalu: ktosia napisał(a):

          mozna upowaznic dowolna osobe. upowaznienie w postaci znaczkow skarbowych (ok.
          15 zl) dostepne w kazym Wydz. Komunikacji.

          --
          podróże z i pod prąd
          niekończące się nigdy...
          Marcin /instruktoR - Łódź/
      • 23.09.06, 22:51
        Ales Ty dowcipny Atizylak...dlugo myslales nad tak zabojczo cieta odpowiedzia?
        Chodzilo mi po prostu o to,co sie dzieje z nieodebranym przez dluzszy czas
        dokumentem. Wiem,ze to nietypowe pytanie bo zazwyczaj wszyscy leca jak na
        skrzydlach po odbior prawka ale ja zwyczajnie nie mam takiej mozliwosci no i
        dlugo nie bede miala :-( a zalezalo mi zeby zdawac w Polsce bo tutaj naprawde
        dobrze ucza.Pozdrawiam
    • Gość: Atizylak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.06, 00:13
      hehe no to tak jak ktoś tu mówił zadzwoń do wydz. komunikacji w twoim mieście i
      zapytaj czy możesz za 3 miesiące przyjść je odebrać i czy będzie czekać. heh sory.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.