Dodaj do ulubionych

Poznań/prawko

22.10.07, 12:20
Hej
Jestem z Poznania i tu mam zamiar zdawać na prawko, ale słyszałam, ze jest
cięzko...
Mam dwa pytania :
czy znacie dobra szkołe , gdzie "douczaja " dobrze jezdzic (dodatkowe godziny)
oraz ile obecnie czeka sie w Pozku na prawko , gdyz słyszalam , ze dokupili
nowe auta i zatrudnili dodatkowych egzaminatorów. Będe bardzo wdzieczna za
informacje.
Edytor zaawansowany
  • Gość: rosy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.10.07, 18:49
    hejcia!
    ja wlasnie w ubieglym tygodniu zdalam prawko w poznaniu za drugim
    podejsciem i moge powiedziec ze masakrycznie nie jest :) (nie taki
    diabel straszny) za pierwszym razem nie wyszla mi gorka :/ ale to
    tylko z mojej winy bo nie umialam zapanowac nad nerwami...
    na exam czeka sie niestety okolo 2 miechy wiec musisz byc na to
    przygotowana...
    a co do jazd doszkalajacych to ja wykupilam w atucie i w zdajprawko
    i w obydwu przypadkach bylo ok, wiec mysle ze moge polecic :)
    pozdrawiam i powodzenia na egzaminie!
  • aguuusiek 22.10.07, 21:12
    dziekuję Ci bardzo.Ja obawiam się zawracania na trzy i łuku . Watpie czy w ogole
    plac opuszcze niestety. Pozdrówki
  • Gość: marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.10.07, 15:12
    Idz do PRAWKO. Bardzo dobra szkoła
  • Gość: konwaliaaaa IP: *.sarmacka.net 28.10.07, 17:34
    hej Marek
    a ukończyłes tam kurs? Polecasz jakiegos instruktora?
  • Gość: marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.12.07, 13:05
    jeżdziłem ze sławkiem. Fajny gośc młody
  • Gość: janusz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.12.07, 13:03
    idz do osk prawko. Super szkoła niskie ceny. polecam
  • Gość: kursantka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.12.07, 15:44
    haha niezłe jaja wy polecacie szkołe PRAWKO żenada na maksa,nie będe
    mowiła gdzie się doszkalam bo ktoś powie że to znowu reklama,obecnie
    jestem bardzo zadowolona a instruktor który mnie uczy robi to co ja
    chce a nie to co on chce.Jak by ktos chcial namiar na doszkalanie
    moge podać w meilu.
    katarina480@wp.pl
  • Gość: Radziu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.12.07, 17:47
    idz do Sukcesu najlepsza szkola jaka znam moi wszyscy znajomi którym poleciłem
    ta szkole zdali za pierwszym razem he
  • Gość: agisiek IP: *.sarmacka.net 01.12.07, 20:44
    Hej , dawałam zapytanie 1.12 jakby Ktos nie widział:P Juz znalazłam szkołe :)
    Własnie Sukces , jedna tez godzinkę w Atucie . Egzamin w poniedzialek... obleje
    niestety , ale kocham jazde i nic mnie nie powstrzyma zeby kiedys zdobyc prawo
    jazdy ...moze kiedys sie uda , bo narazie nie moge sobie tego niestety wyobrazić:)
    AA i nie pisalam o szkole jazdy Prawko , tylko skróciłam prawo jazdy=prawko
  • Gość: aguuusiek IP: *.sarmacka.net 03.12.07, 14:56
    zdalam:):):):)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.