Dodaj do ulubionych

statystycznie ...

10.11.04, 21:31
Czy ktos z Was sie orientuje ile osob przypada na miesjce <srednio> przy
rekrutacji?

W ogole to chcialabym sie jeszcze dowiedziec ilu studentow jest na rok itp. ;)

pozdr.
Edytor zaawansowany
  • pepper_mint 16.11.04, 17:16
    ojk...nikt nic nie wie? ;(

    (mam na mysli uniwerek we wrocku)
  • lele6 19.11.04, 22:53
    up
  • mangax 21.11.04, 14:39
    ????

    no naprawde nic nie wiecie?????? ;((((


    pozdr.
  • ggigus 22.11.04, 16:14
    to moze zadzwon do sekretariatu i zapytaj
    --
    Listopad to dla Polski niebezpieczna pora!

    S. Wyspiański
  • metka44 22.11.04, 21:54
    Podobno w tym roku bylo ok.13 osob na miejsce (pisemne zdawalo ponad 300 osob,
    ale nie wszysycy przyszli na ustne - pewnie sie wstydzili swoich kiepskich
    wynikow ;)). Mieli przyjac 30 osob, przyjeli 41, ale indeksy odebralo 31 osob i
    tyle nas jest na pierwszym roku.
    Podejrzewam, ze w przyszlym roku bedzie jeszcze wiecej, bo dla nowomaturzystow
    nie ma egzaminu wstepnego, a jest konkurs swiadectw :)
  • mangax 24.11.04, 17:34
    dzieki wielkie :)

    wlasnie o takie inf. mi chodzilo ;)

    pozdr.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka