Dodaj do ulubionych

Co w takim razie z monomiastami?

17.07.17, 11:54
Bo rewolucja napewno nastapi, choc nie dzis
Co zrobi Rosja z swoimi miastami na polnocy w Zach Syberii ?
www.forbes.pl/auta-elektryczne-obniza-ceny-ropy-juz-wkrotce,artykuly,213579,1,1.html
--
Optyka której nie znosi cenzura
pl.sputniknews.com
kacap-z-moskwy.livejournal.com
Ruski agresor youtu.be/cHfBIO-alTI
Edytor zaawansowany
  • 17.07.17, 12:34
    Bajki zielonego polityka Rainera Baake powtarzane przez Forbes Polaków dla zachęty by kupowali elektryczne auta, mam nadzieje ze zieloni niedługo pójdą tam gdzie ich miejsce.
    Jakos dziwnie ze ta technologia nie przyjmuje sie w państwie tradycji przemysłu samochodowego jak Niemcy.

    www.youtube.com/watch?v=57UOP5s0mvg

    Sam zielony minister prezydent Landu Baden Württemberg ma wielkie zastrzeżenia do pomysłu swoich zielonych, w wideo słyszy sie dobitnie jak protestuje ze nie jest to wykonalne co głosi jego partyjny kolega, ale mimo jego protestu podpisał partyjną deklaracje, ot tu widzi sie dobitnie hipokryzje polityków.
  • 17.07.17, 15:00
    "A ja mam ekologiczny samochód"

    img.wiocha.pl/images/f/c/fc91794932df5f7b62369969091d30ac.jpg
  • 17.07.17, 15:13
    Pewne rzeczy są lansowane. Urządzenia elektryczne sprawdzą się w użytku stacjonarnym gdzie jest łatwy dostęp do energii elektrycznej.
    Na Syberii gdzie potrzeba dużej energii i trwałości tradycyjne rozwiązania są niezastąpione.
    Czyli ropa i benzyna.
  • 17.07.17, 15:37
    Nie chodzi o to
    W Syberii zachodniej zlokalizowany jest Przemyśl wydobycia gazu i ropy jest tam sporo dużych miast być może będą skazane na wyludnienie ponieważ mają mało zróżnicowany przemysł
    Technologia pojazdów elektrycznych postępuje.dziś największym problemem jest magazynowania energii ale to zostanie niebawem przezwyciężanie.wydaje się ze ropa będzie stopniowo ustepowala Pola innym środkom energii

    --
    Optyka której nie znosi cenzura
    pl.sputniknews.com
    kacap-z-moskwy.livejournal.com
    Ruski agresor youtu.be/cHfBIO-alTI
  • 17.07.17, 17:58
    Ropa i gaz jest podstawą gospodarki nawet tej ekologicznej. A bez tych tradycyjnych nośników żaden pojazd elektryczny nie będzie funkcjonować.
    Teraz aby oddać energię należy zmagazynować.
    Silnik na paliwo pracuje na bieżąco.
    Silnik elektryczny musi czerpać energię.
    Pytanie czy w trakcie jazdy akumulatory się naładują.
    Teraz skąd wziąć energię aby auto miało 136 KM.
    I bez dostępu do sieci elektrycznej mogło jeździć.
    A miasta zajmujące się wydobyciem mogą produkować urządzenia. Mają energię, a bez tego nie ma gospodarki.
  • 18.07.17, 11:05
    Na poczatku sory za bledy, pisanie z telefonu z poprawiaczem bledow to porazka ;P
    "I bez dostępu do sieci elektrycznej mogło jeździć. "
    Czy bez dostepu do stacji benzynowych pojazdy moga jezdzic??
    Roa i gaz jest magazynem energii samym w sobie ale niemal napewno niedlugo znajda sie mozliwosci magazynowania energii w inny sposob, wowczas zrodla energii takie jak wiatr czy slonce zyskaja na znaczeniu, dzis te zrodla sa niestabilne
    Twierdze ze szybko jakiejs rewolucji nie bedzie, technologie postepuja rowniez w tradycyjnych zrodlach jak wegiel na ktory stawia Japonia, otow potrafili wyciagnac ze swoich bardzo niskoemisyjnych elektrowni, efektywnosc az 45 % gdzie zrednia dla europejskich to niecale 30% co uznawane jest za dobry wynik

    --
    Optyka której nie znosi cenzura
    pl.sputniknews.com
    kacap-z-moskwy.livejournal.com
    Ruski agresor youtu.be/cHfBIO-alTI
  • 18.07.17, 16:27
    Nawet w Warszawie nie znalazłem miejsca aby naładować akumulator w telefonie. A Ty chcesz mieć stacje aby naładować akumulatory w autach.
    Do zbiornika można nalać 50 l paliwa w ciągu kilku minut.
    I przejechać na tym 600 km.
    Czasem mniej czasem więcej.
    Ile czasu zajmie naładowanie akumulatorów i ile km można przejechać?
    Można też wozić agregat prądotwórczy i jak baterie wyczerpują się naładować w dowolnym miejscu i czasie.
    Oczywiście że trzeba wozić agregat i paliwo.
    Tyle w temacie.
  • 18.07.17, 23:41
    Technologia kolego postępuje
    zmianynaziemi.pl/wiadomosc/opracowano-wielowarstwowe-ogniwo-sloneczne-o-wysokiej-wydajnosci

    --
    Optyka której nie znosi cenzura
    pl.sputniknews.com
    kacap-z-moskwy.livejournal.com
    Ruski agresor youtu.be/cHfBIO-alTI
  • 19.07.17, 08:39
    Bracie,to co czytasz to jedna wielka ściema.
    Sprawność niewielka a jak dodać straty aby naładować ogniwo w autach efektywność spadnie do 15 %.
    Fajne są przetwornice dużych częstotliwości.
    Lekkie lecz trzeba mieć ich zapas na wymianę.
    Moim zdaniem dobre mogą być ogniwa podobne do plasteliny.
    A może silniki z małym reaktorem atomowym.
    Może Iran i Korea Północna takie zbudują?
    Reaktor wytwarza prąd a auto napędza silnik elektryczny.
  • 17.07.17, 15:41
    Mona. Do entuzjastów zielonych nie naleze
    Myśl sporo inwestuje w nowe technologie. Jeszcze niedawno smiano się z jego rakiet gdzie najdroższy człon wraca i ląduje, dziś okazuje się ze pomysł się sprawdził i oferuje najtańsze loty na orbitę

    --
    Optyka której nie znosi cenzura
    pl.sputniknews.com
    kacap-z-moskwy.livejournal.com
    Ruski agresor youtu.be/cHfBIO-alTI
  • 17.07.17, 16:56
    Loty na orbitę nie nakarmią nas i nie odzieją, dla przykładu mi byłby (nie potrzebuje, moje BMW jest super) potrzebny taki samochód którym jest wiadomo ze w 5 minutach zatankuje i mogę jechać setki kilometrów aż do następnego źródła paliwa albo celu, co nam sie proponuje i za jaka cenę? Nie sądzę by ta technologia przetrwała przy tych parametrach zanieczyszczania środowiska.
    W końcu pytam sie o co tu chodzi?
  • 17.07.17, 20:47
    brat_kryzysa napisał:

    > Bo rewolucja napewno nastapi, choc nie dzis

    Na pewno i nie jutro smile

    > Co zrobi Rosja z swoimi miastami na polnocy w Zach Syberii ?

    Bedzie produkowac tam energie elektryczna,zeby ladowac akumulatory w elektrycznych automobilach.

    p.s. jak na razie przemysl nie jest wstanie wyprodukowac sensowny samochod osobowy,czyli maly i lekki,napedzany wylacznie energia elektryczna,a co z samochodami ciezarowymi? A przeciez to wlasnie samochody ciezarowy zuzywaja wieksza czesc wyprodukowanych paliw plynnych. A co z przemyslem chemicznym,gdzie ropa i gaz sa podstawowymi surowcami? a co z ogrzewaniem mieszkan? I w koncu,czym beda napedzane czolgi?
    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • 17.07.17, 21:08
    Rozmawiałem z przedstawicielem handlowym paneli słonecznych. W nocy te panele energii nie dają. I aby uzyskać ciepło a także energię elektryczną nadal należy korzystać z dostępnych źródeł.
    Co tyczy się energii odnawialnej, korzystamy z niej cały czas.
    Przykładem alternator w samochodach i akumulator.
    To samo na jachtach.
    Zaś głównym źródłem energii nadal pozostaje stary dobry silnik benzynowy.
  • 18.07.17, 11:07
    Beda caly czas ale ich znacszenie bedzie stopniowo spadac

    --
    Optyka której nie znosi cenzura
    pl.sputniknews.com
    kacap-z-moskwy.livejournal.com
    Ruski agresor youtu.be/cHfBIO-alTI
  • 20.07.17, 17:45
    brat_kryzysa po histrii elektrycznych aut wrócimy pięknie do spalinowych aut zobaczysz ze tak będzie.
    Nie jest to żadna ochrona środowiska, żadna ochrona klimatu jak i żadna ochrona naszej kieszeni.
    Jest tu wiele ukrytych kosztów o których lobbyisci nie chcą wspominać ani głośno mówić ponieważ polityczny projekt wiadomych polityków musi być smacznie opakowany i sprzedany.

    Sama już sieć ładowania aut, wysadzi w powietrze wszelakie koszty budowy, powierzchnię pod nie jak i obnaży fałszywe dane o ochronie klimatu i ochronie środowiska.

    Bardzo dobry artykuł o iluzji elektrycznej mobilności:

    www.journalistenwatch.com/2017/07/19/bewahr-uns-herr-vor-sturm-und-wind-und-autos-die-elektrisch-sind/

    Bewahr’ uns Herr, vor Sturm und Wind … und Autos, die elektrisch sind
    Uchron nas, Panie, od burz i wiatru ... i samochodów, które są elektrycznie

    .....
    Czas ładowania elektro-auta np. Renault:
    www.elektronik-zeit.de/elektroauto-renault-zoe-ladezeit-ladedauer/

    Czyli jednym słowem moja jazda do Polski elektro-autem wydłużyła by sie o minimum 5 do 6 a może więcej godzin bez ogrzewania zimą czy latem bez klimatyzacji, trasę którą pokonywałam w ciągu 13 do 14 godzin wyjeżdżając w nocy kiedy lewy pas autostrady był 90% wolny a w Polsce nie było ograniczenia ani za wiele aut na autostradach i tam można było pozwolić sobie.

    Nie, dziękuję Merkel za elektro-auto, nie z mną ten tryk jak i wydawanie pieniędzy podatnika na jej i lobby iluzje.



Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.