Dodaj do ulubionych

Konkurs Eurowizji w służbie polityki

13.05.18, 23:37
W ramach konkursu Eurowizji durna młodzież z całej Europy - czyli od Europy po Azję (Mniejszą)smile głosuje na durne piosenki (zmiksowane na komputerach) naiwnie wierząc, że jej głos o czymś decyduje. Tymczasem sukces ma z góry ustalony scenariusz.

W 2016 r. konkurs wygrała Ukrainka- Jamala - bo trzeba było przyłożyć Ruskim i na dodatek zakazać rosyjskiej kandydatce występów w Kijowie. Konkursy zawsze odbywają się w stolicach danego państwa.

Teraz wygrała kandydatka Izraela - Netta Barzilai - i Netanjahu już ogłosił, że konkurs odbędzie się w Jerozolimie. Miał facet farta z tą wygranąsmile. Cały świat się teraz dowie, gdzie jest stolica Izraela. USA już to wiedząsmile.
Edytor zaawansowany
  • monalisa2016 13.05.18, 23:45
    Wierzysz że to młodzież czy polityka wybrała szmirę na zwycieszczynie ESC?
    Od lat nie oglądałam tego konkursu ale tym razem skusiłam się i zostałam znowu zniesmaczona Francją jak i tym sukcesem Izraela.

    www.cicero.de/kultur/literaturnobelpreis-absage-kultur-echo-verleihung-eurovision-songcontest
  • vvig.il 13.05.18, 23:49
    Chytrosc I przebieglosc zio.polityki nie zna granic. Nawet Putin sie na nia deje nabrac vide maszerowanie Bibi z Putinem (nie wiem tylko po czyjej stronie byla wieksza przyjemnosc)na czesci zwyciestwa na Placu Czerwonym.
  • monalisa2016 13.05.18, 23:51
    Nie na temat ale jak bedziesz miala czas poczytaj sobie, co na to Juncker, Tusk, Macron i Merkel?
    www.zerohedge.com/news/2018-05-13/italy-parallel-currency-and-immigration-merkels-worst-nightmare

    Berlusconis Rache an Merkel und EU. smile
  • rosjaiswiat1 14.05.18, 00:21
    eva15 napisała:

    > Teraz wygrała kandydatka Izraela - Netta Barzilai - i Netanjahu już ogłosił, że
    > konkurs odbędzie się w Jerozolimie. Miał facet farta z tą wygranąsmile. Cały świ
    > at się teraz dowie, gdzie jest stolica Izraela. USA już to wiedząsmile.

    To ze "caly swiat" o tym dowie sie, to male piwko, bo "caly swiat", dzieki Trumpowi, o tym juz wie. Ciekawiej dla mnie jest to, ze Europa ma okazje, bojkotujac konkurs piosenki w Jeruzalimie, dokopac zydkom,poniewaz nie uznaje tego miasta za stolice Izraela. To oczywiscie tylko moje chciestwo, ale istnieje duza szansa, ze zydki beda musieli ulegnac, i konkurs odbedzie sie w Tel Awiwie.




    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg

    Rosja dziś nikogo nie uważa za swojego wroga, ale my nikomu nie radzimy uważać za swojego wroga nas .
    W.W. Putin
  • eva15 14.05.18, 15:51
    Nie zrozumiałeś mojej subtelnej złośliwości, widać nie wyraziłam się jasno.
    Trump się "dowiedział", bo osobiście kazał przenieść ambasadę do Jeruzalem, reszta świata "dowie" się, bo będzie musiała wysłać do Jerozolimy swych piosenkarzy. Bojkot nie wchodzi w rachubę.
  • lubat 14.05.18, 09:59
    eva15 napisała:

    > Teraz wygrała kandydatka Izraela - Netta Barzilai - i Netanjahu już ogłosił, że
    > konkurs odbędzie się w Jerozolimie. Miał facet farta z tą wygranąsmile. Cały świ
    > at się teraz dowie, gdzie jest stolica Izraela. USA już to wiedząsmile.

    Netanjahu zapewne to wykorzysta, chociaż nie ma żadnego obowiązku organizowania tego show w stolicy kraju. Najlepszym przykładem Niemcy:
    "Konkurs Piosenki Eurowizji odbył się w Niemczech trzy razy: w 1957 we Frankfurcie nad Menem, 1983 w Monachium i 2011 roku w Düsseldorfie."
  • boavista4 14.05.18, 12:17
    To nie byla piosenka, to byl wulgarny wyglup, kulturalne dno, szkoda dyskutowac
  • eva15 14.05.18, 15:38
    Netanjahu chyba mnie czytasmile bo już się wypowiedział, że konkurs będzie w Jerozolimie. To było oczywiste, w końcu po to ten sukces z 1. miejscem.
  • vvig.il 14.05.18, 15:57
    Sukces z 1 miejscem tez zostal ukartowany.
  • lubat 17.05.18, 20:28
    Zwycięstwo Izraelki powoduje tam pewne kłopoty natury religijnej. Finał konkursu musi się mianowicie odbyć w sobotę, a to dzień szabasu i w Izraelu jest to świętość, której nie można naruszać jakimiś grzesznymi śpiewkami często nieskromnie odzianych i wykonujących rozpustne gesty artystek. Nie wiem, jak to się odbywało poprzednim razem, ale teraz już się szykują do zablokowania imprezy.

    www.tagesschau.de/ausland/esc-israel-austragungsort-101.html
  • eva15 18.05.18, 00:10
    Fajne, ale gdzie problem? W jednym z zachodnioniemieckich miast przesunięto właśnie tradycyjny międzynarodowy festyn kultur o miesiąc, by nie przeszkadzać w wypadającym w tym roku w tym samym czasie Ramadanie... To nie jest żart.

    Więc myślę, że i to znajdzie się stosowne rozwiązanie, by nie urazić uczuć religijnych.

    Biały człowiek z kręgu kultury chrześcijańskiej jest giętki jak plastelina. I łasy na kasę za wszelką cenę, to jego jedyny już bóg. Natomiast muzułmanie czy żydzi mają jeszcze innych bogów.
  • vvig.il 18.05.18, 00:28
    Jeszcze wan USA podsunie affirmative action I juz bedziecie miec pelna demokracje.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.