Dodaj do ulubionych

Karin Kneissl wesele- Putin gosciem

15.08.18, 22:08
Wesele bedzie na folwarku pana mlodego w Styri. Putin przyjedzie po drodze do Berlina, gdzie wyczekiwac go bedzie uteskniona Merkel. Przypomne tylko ze pani minister spraw zagranicznych Austryji, Kneissl , byla ta osoba , ktora nie nalozyla sankcji na Rosje w zwiazku z londynskim truciem. Byc moze wizyta w Berlinie bedzie epokowym wydarzeniem.
ria.ru/world/20180815/1526607196.html
Edytor zaawansowany
  • monalisa2016 15.08.18, 22:36
    Ojoj, tak po sasiedzku Angele i Joachima nie zaprosila, Heiko tez nie?

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • boavista4 15.08.18, 22:53
    Wowka tez nie pojechal na slub Harryego i tej mulatki!
  • eva15 19.08.18, 12:29
    Wygląda na to, że nawet z zaprzyjaźnionej CSU nikogo nie było.... Może bali się przyjechać?
  • eva15 20.08.18, 00:23
    Uważam Putina za perfekcjonistę i to nie tylko jako polityka, ale także jako osobę publiczną tworzącą umiejętnie własny image. I tu mnie z tym tańcem z panią minister niestety negatywnie zaskoczył. Jak można tak skopać walca i nie nauczyć się 3/4 taktu? To nie kosztuje wiele czasu, to w sumie proste i jeśli Putin zdecydował się tańczyć, a zapewne było to zaplanowane, to powinien nauczyć się wcześniej tanecznych kroków w walcu:

    www.youtube.com/watch?v=jz1WICFWgzA


    Tymaczasem Putin powłóczył niezgrabnie nogami w jedną stronę i ciągnął za sobą biedną Pannę (nie)Młodą.
  • eva15 20.08.18, 00:29
    Może jestem przewrażliwiona? Ale pamiętam jak przed laty w St. Petersburgu Putin dał koncert muzyczny i to było doskonałe. Doskonałe, mimo że on nie ma specjalnie głosu, ale umiał uzupełnić chórkiem i muzykami w tle.


    www.youtube.com/watch?v=ekeq4szDmJo
  • eva15 20.08.18, 00:46
    I jeszcze jedno:
    walc jest tańcem niemieckim o trochę spornym pochodzeniu co do źródła, ale rozpowszechnili i udoskonalili go Austriacy, a konkretnie Wiedeńczycy. Tak więc skopać walca w jego ojczyźnie to jednak nie wypada...
  • eva15 15.08.18, 23:07
    Panna "młoda" jest z odzysku (czyli z recyclingusmile) podobnie jak pan "młody" - ten jeszcze bardziej. Ale nie w tym rzecz, to tylko na żartobliwym marginesie..

    Ciekawe są poglądy tej "panny", czyli polityk Karin Kneissel:

    Für Aufsehen sorgte außerdem ihr im Buch Mein Naher Osten getätigter Vergleich, der von Theodor Herzl begründete Zionismus gleiche der an den deutschen Nationalismus angelehnten „Blut-und-Boden-Ideologie“.[

    O sensację zadbało jej zrównanie w książce "Mój bliski Wschód" stworzonego przez Teodora Herzla syjonizmu z niemieckim nacjonalizmem "ideologii krwi i ziemi".

    de.wikipedia.org/wiki/Karin_Kneissl

    Jakby złego było mało "panna młoda" sprzeciwia się inwazji młodych "prześladowanych" byczków z Afryki.


    Putin wie, gdzie pojechać na imprezęsmile
  • boavista4 15.08.18, 23:52
    a niedlugo beda wybory w Brazyli, to bedzie zagadka, pocygania, nie pocygania? a jezeli Lula wygra? Nastepne wesele bedzie w Brazyli , zobaczymy kto tam poleci. A Austria pani Kneissl jest juz bardzo atrakcyjna dla wielu malych panstw Europy Wschodniej, moze nawet dla Niemiec. Moze bedzie odrodzone Cesarrstwo Rzymsko Niemieckie ? W kazdym razie PiS i PO sa zupelnie skompromitowane w oczach wielu europejczykow,
  • eva15 15.08.18, 23:55
    Niemcy są w stanie w jakim byli Rzymianie na przełomie V/VI w....

    --
    P_f o Polkach w Niemczech:
    "Polin w Niemczech brzmi troche jak kobieta lekkich obyczajow".

    Feluś zachwycony F-22 i zniesmaczony pilotami nie umiejącymi latać bez tlenu:
  • monalisa2016 16.08.18, 00:34
    Caly Zachod tanczy na Titanicu tak doprowadzil nas globalizm, a Wschod dyktuje teraz warunki i wladze.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • boavista4 16.08.18, 05:13
    to jest nieuniknione, globalizm stworzyl nieslychana biurokracje, konsumpce, roznice spoleczne i balagan oparty na potedze Ameryki i komputerowej kontroli swiata. Bogactwo nie jest bogactwem , jest koniecznoscia dla wielu, ktora doprowadza swiat do nieslychanej eksploatacji wszystkich zasobow, a rowniez powodem do nedzy miliardow, Dla tych milairdow smierc albo terror sa jedyna mozliwoscia.
  • monalisa2016 18.08.18, 23:00
    No i sie stalo, Karin poslubila Wolfganga, Putin przylecial, podarowal wielki bukiet kwiatow, wystep Don Kosaken a establishment peka i pieni sie z zlosci. smile
    www.youtube.com/watch?vshockRb5qUn0ri8
    kurier.at/leben/kneissl-hochzeit-die-rechnung-schicke-ich-dann-an-putin/400092875

    zobacz zalaczone w artykule wideo.
    kurier.at/politik/inland/kneissl-hochzeit-putin-bringt-singende-don-kosaken-mit/400092500

    Ukrainski parias tez nie jest w tyle
    www.krone.at/1756710
    .....
    www.krone.at/1756864

    www.youtube.com/results?sp=EgIIAkIECAESAA%253D%253D&search_query=kneissl+karin

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • boavista4 19.08.18, 05:13

    To bylo swietne, obieglo caly swiat! Putin sie smieje , tanczy i mowi po niemiecku w towarzystwie regionalnie ubranych Oesterreicherow. Atmosfera - sehr gemütlich, czyli swojska, te wesele to zeniaczka Europy z Rosja! Najpierw powstanie Trojmorze ale z centrum nie w skorupowanej zydowskiej Warszawie ale w niemiecko jezycznym starym pieknym i kochanym przez wszystkich Wiedniu. Teraz Europa widzi ze Warszawa bankrutuje, pyskuje na Niemcow i Ruskow, sadzona jest o pol biliona dolarow, bedzie musiala sprzedac nawet majtki, poniza i sieje intrygi na Ukrainie, Bialorusi, Litwie. Teraz czas na stara, stylowa i pokojowa Austrie, z ktora laczy wszystko z Niemcami, Francja, nawet z Polska i Rosja. Austria jako centrum nowej Europy, moglaby nawet odgrzac swoje historyczne wplywy w Meksyku , i jakiegos Maksymiliana osadzic znowu w palacu Chapultepec! Tym razem zakonczy sie to zwyciestwem! Nie mam zludzen ze cesarzem tego imperium bedzie Seine Kaiserliche und Königliche Apostolische Majestät Sebastian I (Kurz). Gratulacje dla Pani Mlodej , Pana Mlodego i kontrowersyjnego Goscia, bo tak go nazwaly media glownego nurtu. Zauwacie ze ze kontrowersyjny jest Alex Jones, Trump, narod polski, nastepny stopien jest dyktator, potem tyran, zbrodniarz, katolik, faszysta, pedofil ...
  • monalisa2016 19.08.18, 11:12
    boavista4 zapomniales zalaczyc wido, najpierw obejrzalam je na FS a potem przyslano mi podobne, widac ze okrazylo swiat. Na tym wideo jest widoczne ze Sebastian wsiada do auta Wladmira i odwozi go na lotnisko. Ten kawalek drogi do lotniska spedzony z Sebastianem bedzie najwieksza zagadka jak i oscia w gardle dla rusofobow.

    www.youtube.com/watch?v=lc2MKSNpYPg

    Sebastian nie bardzo popiera Trojmorze.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • eva15 19.08.18, 12:27
    Tak, to rzeczywiście ciekawe, wygląda na to, że Kurz odwiózł Putina na lotnisko i obaj mieli sporo czasu na rozmowę bez świadków (jeśli nie liczyć kierowcy).
  • monalisa2016 19.08.18, 13:26
    W dodatku w aucie Putina (Mercedes z ru rejestracja) ktore jest uodpornione na podsluchy, zagwostka niesamowita. Karin tez spedzila pare minut na osobnosci z Putinem, bedzie huzia w prawdzie juz jest na Karin i Sebastiana. Austria przewodniczy obecnie EU.

    Merkelowa tez skoczyla na pociag wiec skorzystala z okazji i zaprosila kolege do Niemiec bez koncowej prasowej konferencji.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • eva15 19.08.18, 14:33
    Trudno się z tego filmiku połapać. Owszem podjechał tam mercedes na rosyjskiej rejestracji, ale z tego co widać Putin i Kurz wsiadają do BMW na niemieckiej rejestracji.
  • boavista4 19.08.18, 14:55
    to juz nie wesele w Steiermarku, w Niemczech jest chlodniej, Merklowa jest grubsza i interesy sa duzo wieksze. Co powiedzieli to jedno a co naprawde mowili - o tymn sie predko nie dowiemy. Musimy patrzyc na znaki na niebie, w ekonomi, w sztuce.www.rt.com/news/436316-putin-merkel-iran-syria/
  • monalisa2016 19.08.18, 15:15
    boavista4 to byla wstepna standardowa (jaka zesmy z Soczi slyszeli) konferencja przed rozmowami, o czy rozmawiali tego szybko sie nie dowiemy.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • monalisa2016 19.08.18, 15:12
    W kolumnie z lotniska do Gamlitz jechaly dwa BMW-SUV reszta byly Mercedesy, z rosyjska rejestracja byl Mercedes, reszte z austriacka.
    Auto Putina (Mercedes, nie te obecne) tak jak Don Kosakien byli przetrasportowani z Soczi do Graz dzien wczesniej Iliuszynami ktorymis z seri 6x. Ogladalam relacje z lotniska z ladowania maszyny rzadowej Putina piloci zrobili figla z dziennikarzy ktorzy czekali na wysiadanie z samolotu jego, po prostu wysiadal z innej strony niedostepnej dla reporterow i fotografow. W filmie bylo dosc duzo informacji na temat przylotu jak i roznych danych dotyczacych tej prywatnej wizyty w Austrii.
    Sebastian z Wladmirem wsiadaja do Mercedesa widzi sie po sylwetce a obok stoi BMW-SUV z austriacka rejestracja.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • monalisa2016 19.08.18, 16:52
    No niezbyt niezbyt popsala sie Комсомольская Правда (medium prasowe???) w minucie 0,11 i 1,26 widzi sie dokladnie numery rejestracyjne aut rosyjskiej dyplomacji co w zasadzie powinno byc niewidoczne z uwagi na dane personalne a szczegolnie ochrone prezydenta (obojetnie jakiego kraju). To samo dotyczy austriackich aut ochraniajacych jadacego dyplomate.

    www.youtube.com/watch?v=GWuduAdk7Y4

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • eva15 19.08.18, 18:06
    Chyba nie myślisz, że te auta poruszają się w normalnym ruchu drogowym i mogą być zagrożone smile.
  • monalisa2016 19.08.18, 18:22
    Nigdy nic nie wiadomo, u nas jak wjezdzaja auta politykow do Bundeskanzleramtu czy gdzie indziej sa znaki rejestracyjne zamazane, nawet jak odjezdzal prezydent Rosji z berlinskiego lotniska tez byly one niewidoczene. Google nie smie na drodze pokazywac tez znakow rejestracyjnych jezdzacych albo stojacych aut, tak samo dotyczy to twarzy czlowieka.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • eva15 19.08.18, 18:39
    Noo, twarze polityków też powinny być zamazanesmile.
    Gębie Merklowej wyszłoby to na zdrowiesmile.
  • monalisa2016 19.08.18, 20:08
    eva15 napisała:

    > Noo, twarze polityków też powinny być zamazanesmile.
    > Gębie Merklowej wyszłoby to na zdrowiesmile.

    Jak by jej nie bylo wyszlo by wszystkim na zdrowie.

    A teraz parias i pasozyt Europy juz podnosi glos za pomoca Facebooka, wpis skopiowany w artykule. Austria juz drzy. smile

    antifa.online/item/sluchajno-narushat-vozdushnye-granicy-voennymi-samoletami-na-ukraine-predlozhili-otvet-na-priglashenie-putina-na-svadbu-glavy-mid-avstrii.html?utm_source=fb&utm_medium=social&utm_campaign=s_e
    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • monalisa2016 19.08.18, 20:22
    Aaaa, Sebastian dal sie deep state w znaki.
    wissenschaft3000.wordpress.com/2017/10/20/httpwp-mep1nmic-sen/

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • eva15 19.08.18, 20:30
    Co to za durny fake news? Kurz nigdy w życiu by się tak nie wypowiedział, poza tym nie przegonił wcale Sorosa.
    Zwracaj bardziej uwagę na to, jakie źródła cytujesz, bo rozpowszechniasz zupełne głupoty.
  • rosjaiswiat1 19.08.18, 20:46
    monalisa2016 napisał(a):

    > No niezbyt niezbyt popsala sie Комсомольская Правда (medium prasowe???) w minuc
    > ie 0,11 i 1,26 widzi sie dokladnie numery rejestracyjne aut rosyjskiej dyplomac
    > ji co w zasadzie powinno byc niewidoczne

    Mylisz sie, lisa. Nikt nie robi tajemnicy z tego, jakie tablicy rejestracyjne maja samochody, ktorymi poruszaja sie rosyjscy przedstawiciele wladz.Przykladowych wideo moge dac mnostwo, o ile bedziesz chciala, na ktorych dokladnie widac tablicy rejestracyjne samochodow, na ktorych porusza sie Putin, jak i inni rosyjscy dygnitarze, jak w kraju, tak i za granica.
    Ale w przypadku prezydenta Rosji, zreszta nie tylko Rosji, w kolumnie zawsze poruszaja sie dwa identycznych samochoda, o tych samych tablicach rejestracyjnych. W ten sposob probuja zmylic zamachowcow, poniewaz nie wiadaomo w ktorym samochodzie jest wazna osobistosc.

    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • monalisa2016 19.08.18, 21:14
    W Niemczech sa takie rzeczy zabronione teraz, sa pod ochrona danych personalnych > unijny rozkaz, nie pamietam juz skrotu tych zarzadzen.

    Kiedys odladalam wideo gdzie byla jakas prywatna podroz Putina jego prywatnym BMW-SUV nagrana, tablice rejstracyjne z pelnym numerem byly takze widoczne, co kraj to obyczaj i inne przepisy.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • rosjaiswiat1 19.08.18, 21:41
    monalisa2016 napisał(a):

    > W Niemczech sa takie rzeczy zabronione teraz, sa pod ochrona danych personalnyc
    > h > unijny rozkaz, nie pamietam juz skrotu tych zarzadzen.

    Ale co ma ochrona danych osobowych do tablic rejestracyjnych samochodow, ktorymi poruszaja sie oficjeli? Przeciez te samochody nie sa ich wlasnoscia, a tylko wlasnoscia panstwa.

    > Kiedys odladalam wideo gdzie byla jakas prywatna podroz Putina jego prywatnym B
    > MW-SUV nagrana, tablice rejstracyjne z pelnym numerem byly takze widoczne, co k
    > raj to obyczaj i inne przepisy.

    W garazu administracji prezydenta Rosji jest mnostwo samochodow, miedzy innymi BMW-SUV, i to nie sa prywatne samochody Putina, a tylko panstwowe. A prywatnie Putin posiada 3 auta, i wsrod nich nie ma zadnego BMW. Zreszta i z tego nikt nie robi zadnej tajemnicy:
    https://avatars.mds.yandex.net/get-zen_doc/1131857/pub_5acf820f2394dfd9feff6f34_5acf84d95f4967f833aa181a/orig

    http://polit.ru/media/photolib/2012/12/06/tiger-12-02.jpg

    http://www.avtika.ru/uploads/articles/294/8c246840147b1fb88ba16a6f6964ebe9.jpg





    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • eva15 20.08.18, 00:05
    No ale nawet gdyby tablice rejestracyjne w tych dwóch samochodach były różne- tylko wariat może uważać, że jakieś konkretne numery są przypisane do Putina.
  • boavista4 20.08.18, 04:29
    bzdura, Putin moze zmienic numer w kazdej chwili.
  • monalisa2016 20.08.18, 20:53
    Sprawdzam czy nie mam bana poniewaz w tym i paru innych watkach wyrzucila cenzura pare moich wpisow.
    forum.gazeta.pl/forum/w,50,166615767,166615767,Austria_na_kolanach_przed_Rosja.html

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • monalisa2016 20.08.18, 20:54
    Wpis przeszedl bez bana. smile

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • eva15 20.08.18, 23:26
    Wpisałam się wyjątkowo na FS, ale zanim mnie zbanują powtarzam tutaj:

    Kneissel zachowała się najzupełniej prawidłowo.

    Austria jest ojczyzną walca (tak sobie to przynajmniej uzurpuje) in etykieta przy prawidłowym wykonaniu tego niegdyś dworskiego, eleganckiego tańca dokładnie tego wymaga:

    kobieta dyga głęboko jedną nogą, a mężczyzna chyli przed nią głowę. Bezpośrednio po tańcu całuje ją w rękę. Putin i Kneissel najwyraźniej dobrze wiedzą, co to Knigge, ale głupia żurnalia i forumowicze już nie.

  • monalisa2016 21.08.18, 00:07
    Oni nie banuja teraz tak jak kiedys tylko daja kilkugodzinna przymusowa przerwe w pisaniu.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • boavista4 21.08.18, 00:25
    to dowodzi jedynie ze atmosfera byla bardzo mila, na luzie, wszyscy bawili sie dobrze i ze nie ma wiekszej roznicy miedzy Putinem i weselnym tlumem. Putin cmkoknal HANDKUSS, a ona odwzajemnila sie dworskim uklonem. Dobra zabawa, a ci co to krytykuja powinni dostac lewatywe.
    Czyje zachowanie jest lepsze, Trumpa czy Putina. Trump jest otoczony samymi wrogimi mediami, donosicielami, szpiegami, musi bardzo uwazac na to co robi i mowi. Oczywiscie Trump nie uwaza i stad zdenerwowanie jest po kazdej stronie, zwlaszcza ze Trump jest kowbojski, amerykanski; potafi przytulac sie czule i ganic jak policjant
    Putin umie swoim taktem, doskonale zsynchronizowanymi oklicznosciami, osiagnac zamierzone echo. W obecnych czasach Trump jest jedynym Amerykaninem zdolnym do przeprowadzenia zmian w USA; Putin jest jedynym , ktory zapewnia Rosji pomyslna przyszlosc.
  • eva15 21.08.18, 00:55
    Owszem i przez to między jednym i drugim jest pewien rodzaj subtelnego braterstwa...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka