Dodaj do ulubionych

Niech mi ktoś wyjaśni

22.08.18, 15:00

Jak działa taki silnik, ponoć rakieta z tym silnikiem może latać bez końca

pl.sputniknews.com/swiatowa_prasa/201808228642157-sputnik-rosja-rakieta-spadla-do-morza-testy-wystrzal/
--
Optyka której nie znosi cenzura
pl.sputniknews.com
twitter.com/kacapmsk
alexjones.pl/
Edytor zaawansowany
  • rosjaiswiat1 22.08.18, 17:08

    brat_kryzysa napisał:

    > Jak działa taki silnik,

    Zasada jest bardzo prosta. Reaktor atomowy podgrzewa jakis obojetny gaz w stanie cieklym, i ten pod ogromnym cisnieniem wyrzucany jest przez dyszy, co i powoduje ruch odrzutowy.

    >ponoć rakieta z tym silnikiem może latać bez końca

    Oczywiscie ze taka rakieta nie moze latac bez konca, poniewaz jest okreslona ilosc gazu w stanie cieklym, ktory miesci sie w zbiorniku. Zreszta i sam reaktor dziala dopoki jest paliwo jadrowe. Zaleta takiego silnika jest jego bardzo duza wydajnosc, co powoduje, ze moze dzialac bardzo dlugo bez dodatkowego "tankowania". I dlatego pocisk manewrujacy, wyposazony w taki silnik, ma zasieg globalny, czyli moze dotrzec do kazdego zakatku swiata.
    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • rosjaiswiat1 22.08.18, 17:41
    W ZSRR rakietowe silniki na paliwo jadrowo byli opracowane w latach 70 - ch. Byli bardzo efektywne. Za gaz roboczy sluzyl wodor w stanie cieklym, ktory chlodzil reaktor, i nagrewajac sie byl wyrzucany przez dysze pod ogromnym cisnieniem. Zasada dzialania byla bardzo prosta, ale samolot, na ktorym byl instalowany taki silnik, pozostawial za soba slad radiaktywny, w porownaniu z ktorym Czarnobyl byl ogniskiem harcerskim.
    Prowadzili sie pracy nad silnikiem, w ktorym chlodzenie reaktora odbywalo sie w trybie zamknietym, a chlodzaca reaktor "ciecz" podgrzewala gaz roboczy. Taki silnik nie pozostawial za soba sladu radioaktywnego, ale owczesne technologii nie pozwolali zbudowac taki silnik, poniewaz nie bylo odpowiednich materialow, ktore mogliby wytrzymac ogromne cisnienie, i przy tym nie byc zbyt ciezkimi.

    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • brat_kryzysa 23.08.18, 03:38
    Propagandowi proamerykanscy manipulatorzy stara śpiewka jak z bulawami,
    Latający Czarnobyl, że nie działa, że my to mieli ale zrezygnowaliśmy, , śmiech na sali, zachód wpadł sam w sidła swojej durnej propagandy i poprawności politycznej
    www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/cnbc-rosyjska-rakieta-z-napedem-jadrowym-zaginela-w-morzu,862831.html

    --
    Optyka której nie znosi cenzura
    pl.sputniknews.com
    twitter.com/kacapmsk
    alexjones.pl/
  • rosjaiswiat1 23.08.18, 22:05
    brat_kryzysa napisał:

    > Propagandowi proamerykanscy manipulatorzy stara śpiewka jak z bulawami,
    > Latający Czarnobyl, że nie działa, że my to mieli ale zrezygnowaliśmy, , śmiech
    > na sali, zachód wpadł sam w sidła swojej durnej propagandy i poprawności polit
    > ycznej

    Manerujace pociski o zasiegu globalnym i z napedem jadrowym, nie beda wyposazeni w glowice konwencjonalne, a tylko w glowicy nuklearne. Wiec twierdzenie, ze taki pocisk bedzie latajacym Czarnobylem jest glupota, poniewaz ta bron jest bronia ostateczna, i skazenie radioaktywne, ktore taki pocisk bedzie pozostawiac po sobie, bedzie najmniejszym zmartwieniem ludzkosci.




    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • monalisa2016 22.08.18, 18:57
    W artykule nie napisano jaki srodek energetyczny/napedzajacy wykorzystano do budowy rakiety a ty twierdzisz ze moze latac bez konca, skad masz te wiadomosc?

    Skoro tak, najprawdopodobniej wykorzystano ten pierwiastek z ktorym przeprowadzano juz doswiadczenia w przemysle samochodowym (mialam link ale juz nie dziala), 8 gramow tego pierwiastka wystarczylo by na 100 lat jezdzenia bez tankowania.
    www.google.de/search?source=hp&ei=7JF9W_WjO4-5kwWIsoDACw&q=thorium&oq=Thorium&gs_l=psy-ab.1.0.0i131k1j0l9.1929.4492.0.7794.7.6.0.1.1.0.101.497.5j1.6.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.7.510....0.a_uUKAhluNM

    Jednak znalazlam artykul tym razem w szwajcarskich mediach:

    www.legitim.ch/single-post/2017/09/12/Mit-8-Gramm-Thorium-ohne-aufzutanken-100-Jahre-fahren

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • rosjaiswiat1 22.08.18, 21:37
    monalisa2016 napisał(a):

    > W artykule nie napisano jaki srodek energetyczny/napedzajacy wykorzystano do bu
    > dowy rakiety

    Napisano:"Podczas startów testowych w 2017 roku rosyjska rakieta z silnikiem jądrowym"


    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • monalisa2016 22.08.18, 21:53
    Jadrowe szerokie okreslenie nic nie mowiace nam o jaki rozczep pierwiastka chodzi, Thorium zalicza sie tez do tego grona.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka