Dodaj do ulubionych

7.10. swieto niepodleglosci i urodziny W. Putina

07.10.18, 09:54
Rada Regencyjna oglosila niepodleglosc Polski 7 pazdziernika. A wiec w tym dniu nalezy obchodzic dzien niepoleglosci Polski, a nie 11 listopada kiedy Pulsudski zostaje Naczelnikiem Panstwa. Pa stwopolskie istnialo juz od przeszlo miesiaca, istnialo wojsko i ministerstwa.
7 pazdziernika sa rowniez urodziny Wladimira W. Putina. Co za zbieg okolicznosci !
Edytor zaawansowany
  • monalisa2016 07.10.18, 11:11
    Jest jeszcze inna slynna data w ktorej zbiegaja sie dwie rozne rzeczy, przypadek czy rewolucja? smile
    - 06.11. rocznica rewolucji pazdziernikowej
    - 06.11. wybory w Stanach do Senatu i Kongresu
    smile
    Same powiedzenie Brett'a Kavanaugh'a mowi nam juz wiele, ze chce dochodzenia chodzi tu o analize politykow na nazi-kolaboratorow, czy to nie mowi nam wiele i nie wskazuje na pewnego slynnego "filantropa" ktory chce potrzasac swiatem? smile

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • boavista4 07.10.18, 12:24
    Ironia losu. Byc moze ze Putin bedzie tym ktory przywroci Polsce niepodleglosc. Wiadomo ze USA w podskokach wykona kazdy rozkaz AIPACu, Zachod ma swoje problemy, a Niemieckim mazeniem jest odzyskanie ziem utraconych.
  • rosjaiswiat1 07.10.18, 14:29
    monalisa2016 napisał(a):


    > - 06.11. rocznica rewolucji pazdziernikowej

    Moja wiedza w tym temacie jest troche inna. Rocznica rewolucji pazdziernikowej przypada na 07.11.



    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • monalisa2016 07.10.18, 14:48
    smile Naturalnie z jednej strony masz racje z drugiej niestety nie, poniewaz nie wliczyles roznicy czasu miedzy Rosja a Stanami. Tak samo bylo z slynnym czarnym piatkiem u nas, a w Stanach byl czwartkiem wiec ten dzien przypada: w Rosji 7 a w Stanach 6. smile

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • rosjaiswiat1 07.10.18, 14:34

    ria.ru/world/20181007/1530132600.html
    Ja dolaczam sie do tych, kto zyczy Putinowi 100 lat:



    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • rosjaiswiat1 07.10.18, 14:35
    boavista4 napisał(a):

    > Rada Regencyjna oglosila niepodleglosc Polski 7 pazdziernika.

    Nie wiedzialem o tej kartce w historii Polski.
    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • rosjaiswiat1 07.10.18, 20:53
    Dzis o polnocy na najwyzszym budynku na swiecie, Burj Khalifa pojawiło się zyczenie dla Władimira Putina z okazji jego dnia urodzin.


    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • boavista4 07.10.18, 21:06
    na wiezy byly flagi bialoczerwone, a wiec Dubajowcy swietowali urodziny Polski !
  • rosjaiswiat1 07.10.18, 21:12
    boavista4 napisał(a):

    > na wiezy byly flagi bialoczerwone, a wiec Dubajowcy swietowali urodziny Polski
    > !

    Od dzis bede wiedziec, ze tlumaczenie z angielskiego "Happy birthday Mr Putin", znaczy nic innego jak tylko urodziny Polski smile


    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • berek_p 07.10.18, 22:24
    100 lat dla Putina.
    Powinien być Prezydentem Polski po włączeniu Polski do macierzy.
  • vv.i.gill 07.10.18, 22:27
    Etam 100, ja mu tylko zycze 99
  • vv.i.gill 07.10.18, 22:01
    A wyglada na 36. Jaki on to robic?
  • eva15 07.10.18, 23:14
    Na 36 lat nie, ale maksymalnie na 53-55, to i tak duży sukces, zważywszy, że taki urząd to ogromny stres, wielka odpowiedzialność, ciągłe napięcie i terminy. I wielka samotność w tym wszystkim.....
  • vv.i.gill 08.10.18, 00:15
    Yep!
  • eva15 07.10.18, 23:10
    I życzę mu nawet więcej niż 100 lat, pod warunkiem, że dalej będzie zdrowy i przytomny na umyśle.
  • boavista4 08.10.18, 02:33
    zeby pomogl przywrocic Serbi Kosowo, zeby powstala znowu Jugoslawia, zeby Polska byla ogniwem przyjazni Europy od Lizbony po Wladywostok. Zeby pomogl odbudowac Syrie, zeby byl pokoj na swiecie.
    200 lat Panie Prezydencie.
  • boavista4 09.10.18, 06:26
    i juz po urodzinach i po wizycie Melani, teraz czekamy na wizyte Putina i urodziny Melani 28 kwietnia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka