Dodaj do ulubionych

Jeszcze wiecej tolerancji

02.01.19, 14:47
Kanclerz Niemiec w telewizyjnym oredziu noworocznym mowila o potrzebie wiekszej tolerancji ze strony obywateli w Niemczech.
A to miasto Kolonia i tak sie zlozylo, ze ono znajduje sie w Niemczech, gdzie tolerancji musi byc jeszcze wiecej. Na wideo nowi cenni obywateli bije Niemcow, ktore byc moze, ich zdaniem, powinni pracowac wiecej, zeby z ich podatkow oni mogl miec wieksze zasilki. Niemcy sa przestraszeni i bezradni, ale w wiekszosci bardzo tolerancyjni. A ten co byl mnie tolerancyjny, i nagrywal cale zderzenie, dostal po mordzie. A sluchalby Merkel, to morde mialby cala:



--
http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
Edytor zaawansowany
  • monalisa2016 02.01.19, 15:02
    To jest merkelowska codziennosc w Niemczech, media to przemilczaja a jak ktos podniesie glos jest zaraz okrzykniety faszysta, rasita czy nazi. Jedno wydarzenie wydarzylo sie bodajrze wczoraj gdzie prawdopodobnie niemiecki obywatel zrobil samochodowy rajd i ranil paru gosci krzyku co nie miara, a jak w Ambergu goscie urzadzili w piatek pogrom na Niemcow gdyby nie spolecznosciowe media problem bylby przemilczany.

    Bardzo dobre podsumowanie Michaela Klonovsky'ego:
    www.michael-klonovsky.de/acta-diurna/item/1030-1-januar-2019

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • rosjaiswiat1 02.01.19, 15:06
    monalisa2016 napisał(a):

    > To jest merkelowska codziennosc w Niemczech

    O tym wszyscy wiedza, oprocz Merkel.

    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • wwwi.gil 02.01.19, 16:18
    I w ten sposob narodowy-nacjonalistyczny character Niemcow ma zniknac z mapy
    Cala EU to czeka noiektorzy sie jeszcze bronia wiec dostaja po mordzie.
  • rosjaiswiat1 02.01.19, 17:08
    wwwi.gil napisał:

    > I w ten sposob narodowy-nacjonalistyczny character Niemcow ma zniknac z mapy

    Narodowy socjalizm to tylko krotki fragment w historii Niemiec. Z kolei panstwo, w ktorym ty zyjesz, takowym jest od dnia powstania i az do dzis. Ale to tobie nie przeszkadza smile




    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • wwwi.gil 02.01.19, 17:32
    Panstwo w ktorym ja zyje wraz z panstwem o ktorym ten twoj watek alozycielski doprowadzilo do rewolucji pazdziernikowej w Rosji z ktorej to jestes bardzo dumny.
  • rosjaiswiat1 02.01.19, 18:32
    wwwi.gil napisał:

    > Panstwo w ktorym ja zyje wraz z panstwem o ktorym ten twoj watek alozycielski d
    > oprowadzilo do rewolucji pazdziernikowej w Rosji

    To niesamowicie powierszchniowy i plytki poglad na sprawy, ktore wydarzyli sie w Rosji w roku 1917. Ale nie licz na to, ze ja zaczne dyskusje z toba. Ty nie masz podstawowej wiedzy w temacie, i wszystko co wiesz, to wylacznie to, ze rewolucje w Rosji zrobili zydki za kase z Niemiec i USA.




    --
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg
  • wwwi.gil 02.01.19, 22:18
    Hehehe,
  • monalisa2016 02.01.19, 17:22
    wwwi.gil napisał:

    > I w ten sposob narodowy-nacjonalistyczny character Niemcow ma zniknac z mapy
    > Cala EU to czeka noiektorzy sie jeszcze bronia wiec dostaja po mordzie.
    ...................
    Moze napiszesz nam na czyje zamowienie byl ten narodowy socjalizm, kto go zbudowal i dal logistyke jak i pieniedze dla oblozonego embargiem jak i kontrybucjami panstwem. Przeciez Stany, Anglia, Francja mialy czuwac i dopilnowac traktatem z Versalu by nie podniosly Niemcy glowy, jak czuwali? Ten z wasikiem mial byc deportowany do Austrii, kto na to nie pozwolil? Kto nasadzil go na stanowisko kanclerza przed wyborami ktore pozniej byly tylko proforma?
    Vigil napisz nam wiecej, odpowiedz przynajmniej na zadane ci pytania?

    Masz najlepszy przyklad z dzisiejszych czasow co zrobiono z Wenezueli z bardzo bogatego kiedys kraju, z Libi, z Iraku, z .... itd.



    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • wwwi.gil 02.01.19, 17:34
    Na zamowienie Rzydostwa Rotszyldow tak jak i multikulti dzisiaj u ciebie w Niemczech.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka