Czy starczy ok 300tys na ten projekt? Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Czy wg, Was stawiajac ten dom metoda gospodarcza w mniejszym miescie,
    zmieszcze sie w powyzszej kwocie?
    Jak ocenicie wogole ten projekt?
    • Ja tam nie wiem. Nie znam się. Ale komuś kto się zna, łatwiej byłoby się
      wypowiedzieć gdybyś jakiś link załączył... Albo, może, coś opowiedział o tym
      projekcie... To zawsze ułatwia sprawę :)
      --
      Najlepsza sygnaturka to...brak sygnaturki.
    • Gość: Ed IP: *.centertel.pl 10.05.07, 20:23
      Moim zdaniem będzie ci ciężko. Twój projekt wydaje się na pierwszy rzut oka
      nieskomplikowany (prosta bryła, brak balkonów), ale już np. dach jest "pogięty"
      i powierzchniowo wielki. A jest to jeden z najdroższych elementów budowy. Poza
      tym jest to dach czterospadowy i ma same okna dachowe, a te są dużo droższe od
      zwykłych. Pod względem cenowym najtańsze są dachy dwuspadowe (takie stodółki).
      Nie wiem, czy aż tak bardzo potrzebujesz tak dużą powierzchnię domu. Te
      wszystkie metry też kosztują. Nie tylko postawienie ścian, ale też wszystkich
      ścian działowych, tynkowanie, malowanie, wykończenie... Sama jestem na etapie
      planowania budowy domu. Dzisiaj dostałam mój wymarzony projekt (dom w morelach
      Archonu), ale w moich poszukiwaniach natknęłam się na Lubczyk, który jest
      podobny do twojego Rumcajsa, ale wydaje się dużo tańszy w budowie:
      www.domna5.pl/index.php?opcja=details&id=3&nazwa_projektu=LUBCZYK
      • Gość: hubymac IP: *.winn.cable.ntl.com 11.05.07, 21:38
        Bardzo dziekuje za ostatni post. Wiecej takich merytorycznych komentarzy i
        byloy super... Jeslizas chodzi o podobienstwo tego Lubczyka... Kurcze jak bym
        na to nie patrzyla to nawet w ulamku procenta nie jest podobne, a juz wogole
        wizualnie.
        jesli chodzi o dach to jest to chyba najmniej skomplikowany wielospadowy jaki