Dodaj do ulubionych

Próbna matura z matematyki 2010/2011 - arkusze

  • Gość: Gość IP: 109.243.27.* 04.11.10, 18:28
    Matura prosta,wystarczyło przypomnieć sobie zeszłą mature i zadania z 3 lat nauki(zeszyt-niezawodna rzecz):P
    Myśle,że będzie powyżej 90%
    Pozdrawiam :)
  • Gość: v8 IP: *.tczew.vectranet.pl 04.11.10, 18:33
    z matmą nie mam zbyt dużo problemów, jak chce to potrafię. zadania zamknięte zrobiłem bezstresowo ale przy otwartych aż ciśnie się na usta PORAŻKA
  • Gość: Gość IP: 91.200.77.* 04.11.10, 18:35
    Ja tam mam 100 % - a minimum, które ludzie pownni osiągnąć na tej maturze to 60 % I nie wiem na co narzekacie, bo matura była bardzo prosta, a nawet porównując z maturą, która była kilka lat temu, była banalna ;D
  • Gość: ruda IP: 77.245.245.* 04.11.10, 18:37
    ja mam raczej 84%,
    matura łatwa była, ale ja robiłam głupie błędy przez pośpiech ;/
    Jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy ;D
    Na właściwej maturze w maj, będę bardziej dokladna, no i liczę na te 90%
  • Gość: Gostek IP: *.elomza.pl 04.11.10, 19:04
    zadanie19: kat ASB oparty jest na tym samym łuku co kat ACB. kat ASB jest katem środkowym i ma 230 to kat ACB ma polowe mniej bo jest katem wpisanym.
  • Gość: Harry18a IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.11.10, 19:13
    Porażka tylko 94%
  • Gość: gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.11.10, 10:17
    Zdawałem matematykę na maturze w tym roku i była trudniejsza od tej próbnej, co nie znaczy że trudna. Tak więc poziom obniża się, jeżeli CKE dojdzie do wniosku że z próbnej mała zdawalność to jeszcze bardziej obniży poziom, więc nie ma się czego bać;)
  • Gość: MatematycznyDiabeł IP: 80.50.130.* 05.11.10, 16:01
    6/25 Uczeń przewyższył Mistrza .
  • Gość: Gościówa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.11.10, 19:35
    Zadania zamkniet to był banał, ale z otwartymi trochę gorzej. Najbardziej dobiły mnie zadania na udowodnij bo to dla mnie czarna magia;D
    Ale ogólnie nie narzekam, napisałam całkiem przyzwoicie! xD
  • Gość: gość IP: *.adsl.inetia.pl 06.11.10, 21:11
    Ludzie nie róbcie sobie jaj, że to jest trudne. Ja maturę pisałem w 1981, a tutaj siadłem na 1.5 h i zrobiłem 60%, a tylko tyle bo niektórych wzorów nie pamiętałem.
  • Gość: kiciaa IP: *.bialystok.vectranet.pl 08.11.10, 00:14
    jakim cudem 5 to c skoro mi wychodzi A ??!! x=5 + 2 3(pod pierwiastkiem) wiec 5 do kwadratu to 25 a nastepne do kwadratu to 12 i dodac to 37 .. wiec ocb ??
  • Gość: kiciaa IP: *.bialystok.vectranet.pl 08.11.10, 00:17
    a noo pewnie macie racje ze 5c a ja debill sie wylozylam na tym hahahha bo zamiast wzor skroconego mnozenia to po kolei hehe ;pp
  • Gość: Gość IP: 46.113.24.* 08.11.10, 19:49
    sara9191 nie bulwersuj się.. ta matura na prawdę jest bardzo prosta.. ja zdawałem maturę 4lata temu.. teraz każde zadanie rozwiązałem bez namysłu. Zdawałem rozszerzoną matematykę, fizykę i niemiecki.. więc pewnie tyle przedmiotów co Ty..
    Ta matura jest tylko po to żeby sprawdzić czy w ogóle myślicie i żadnej wiedzy nie potrzeba..
  • Gość: mat-fiz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.11.10, 13:42
    Porównując z poprzednimi maturami podst, ta była wg mnie trudniejsza i wielu moich znajomych i nauczycieli to potwierdza. Nie była jakaś makabryczna, ale niektorzy mogli miec z nia problemy.
  • losiu4 15.11.10, 13:36
    Gość portalu: mat-fiz napisał(a):

    Nie była jakaś makabryczna, ale niek
    > torzy mogli miec z nia problemy.

    chyba żartujesz z tymi problemami... powiedz, że tak...

    Pozdrawiam

    Losiu
  • Gość: mat-fiz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.11.10, 13:45
    i ludzie dajcie sobie spokoj z tym porowynywaniem wynikow typu "och, tylko 90 kilka procent", albo "tylko 80, bo sie spieszylem"... trzeba sie bylo nie spieszyc.
  • Gość: gosc IP: *.252.13.31.internetia.net.pl 24.11.10, 15:42
    losiu frajerze wykarz sie z polskiego a nie pier do lisz jakie to bylo latwe
  • snajper55 01.12.10, 00:47
    Gość portalu: gosc napisał(a):

    > losiu frajerze wykarz sie z polskiego a nie pier do lisz jakie to bylo latwe

    Ty z polskiego już się wykazałeś. ;) Z innych przedmiotów pewnie też.

    S.
    --
    Polen, Polen, über alles! (pol. Polska jest najważniejsza!)
  • Gość: student IP: 82.160.223.* 25.11.10, 10:55
    A mi sie wydaje ze była banalna... Ja zdawałem maturę 4 lata temu i w porównaniu do tego co było kiedyś to teraz to jest pikus-kpina.
  • Gość: Helid IP: *.knc.pl 25.11.10, 16:29
    Matura była b. prosta.. Jestem w klasie 2 LO i ten test robiłem w pamięci :D 20/25 z zamkniętych robionych w pamięci. Nie jest źle chyba?:D DO NAUKI GŁĄBY. Nie rozumiem tego, jak nie można umieć podstaw matmy.. Tak mało od Was wymagali, a 99% skarży się że matura była za trudna xD
  • Gość: Rozwiązania IP: *.net.stream.pl 17.01.11, 12:26
    Właśnie poszukiwałem tej maturki - niechcący znalazłem fajne rozwiązania:
    www.zadania.info/d1214
    Może się komuś przyda.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.