Dodaj do ulubionych

Matura 2011, matematyka, poziom podstawowy, odp...

  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:28
    Krzycho79 nie myl ludziom 100 jest powtarzam sprawdziłam ekierka wszystko sie zgadzało
  • Gość: agg IP: *.adsl.inetia.pl 05.05.11, 14:28
    jeżeli w zadaniu 30 mam 15/49, to będę miała jakiś punkt? bardzo proszę o odpowiedź
  • Gość: Aga IP: *.205.69.182.nat.umts.dynamic.eranet.pl 05.05.11, 14:28
    a co z 32??
  • Gość: Mixet IP: *.legnica.vectranet.pl 05.05.11, 14:28
    16/49 - prawdopodobienstwo :D
  • Gość: L IP: 158.75.47.* 05.05.11, 14:28
    Ciekawe, ilu z tych, którzy ściągali, dowiedzieli się teraz, że były różne arkusze:)
  • Gość: Emme IP: *.centertel.pl 05.05.11, 14:28
    aas ja w 23 mam 7:)
    wg taka zła nie byłą
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:28
    czy to sa napewno dobre odpowiedzi bo mam kilka wątpliwości
  • Gość: GOŚĆ IP: *.tvkstella.pl 05.05.11, 14:28
    co wy gadacie, z próbnej miałam równo 30 % a teraz myślę, że spokojnie co najmniej 60% będzie
  • Gość: mlody IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:28
    zdałem stawiam wszystkim =D
  • Gość: Gość:Aron IP: *.subscribers.sferia.net 05.05.11, 14:28
    ma ktoś 31??
  • Gość: fgg IP: *.icpnet.pl 05.05.11, 14:29
    Moi drodzy, proszę zauważyć, że w zadaniu 26, funkcja MAKSYMALNIE maleje w przedziale <-2,0> później już tylko maleje! Proste są pod innym kątem i to nie jest jedna prosta ;)
  • Gość: kolomolonaSopolo IP: *.unknown.vectranet.pl 05.05.11, 14:29
    jeśli w prawdopodobieństwie wpisałem 8/49 to będę miał 1 pkt za 49 ?????? w sumie ważne bo może to przesądzić o moich 30 % xd
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:29
    było kila wersji więc moze i D w Twojej wersji?
  • Gość: ~10 IP: *.cdma.centertel.pl 05.05.11, 14:29
    jest, z zamkniętych miałem 19 !;)
  • Gość: gośc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:29
    a jesli ktos nie wpisywal odpowiez i ta ostatni linijke? a zadanie zrobil cale dobrze? bedzie zaliczone ?
    prosze odpowiedziec, jesli ktos cos wie na ten temat ! z gory bardzo dziekuje!
  • Gość: Ania IP: *.181.52.221.nat.umts.dynamic.eranet.pl 05.05.11, 14:29
    Gość: domi w sumie masz racje... dzieki za odpowiedz :) jedna wpadka na 23 wiec jest ok.
  • Gość: Monika IP: *.tktelekom.pl 05.05.11, 14:30
    Na 80% chyba napisałam, z tego co tu wyliczyłam i obliczyłam. A od razu mówię, umysłem ścisłym nie jestem.
  • Gość: lew487 IP: *.adsl.inetia.pl 05.05.11, 14:30
    siemika w monotoniczności jak z lewej strony dałem nawias otwarty to jest dobrze?
  • Gość: Gość IP: *.home.aster.pl 05.05.11, 14:30
    JESLI mam farta to mam 17 pkt ;/ ehh i jesli tak to zdalam..
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:30
    ja tez tylko omega zrobiłąm ciekawe czy 1 punkt bd;/
  • Gość: YNCKI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:30
    SUPER a moze w powyzszym filmiku powinni sie wypowiadac NORMLANI ludzie, a nie tacy co za chwile idą pisac poziom rozszerzony? PROSTA PROSTA SUPER BANAŁ YNNNNNCCC
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:30
    w zadaniu 30 moc A nie będzie 18? Bo (3,3) (6,6) nie będzie dwa razy brane pod uwagę?
  • Gość: spokoloko IP: *.centertel.pl 05.05.11, 14:30
    jak w 16 moze byc 80* skoro widac golym okiem ze ten kat jest WIEKSZY od 90* ??? tam jest 100* !
  • Gość: k IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.11, 14:30
    mi nie poszło. i z tego co widziałam wiekszości mojej szkoły nie poszło. i nie gadajcie, bo w porównaniu z zeszłoroczną była o wiele trudniejsza.
    polski też był jakiś nie swój.
  • Gość: ziomek IP: *.awakom.net 05.05.11, 14:30
    21 zamkniete kolo 70 % :DD

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.