Dodaj do ulubionych

ile placicie za 100dniówke?

14.01.05, 20:59
no włśnie,ile?chodzi mi o cenę od pary.Ja na swoją nie idę własnie ze
względów finansowych.260 zł od pary i to na dodatek na sali gimnastycznej z
kiepskim zespołem.na moje przesada,ale chciałabym mieć porównanie.no więc?
Edytor zaawansowany
  • Gość: blanka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.05, 21:47
    faktycznie przesada, i to spora... jestem ze szczecina studniowka w radissonie
    ja place za siebie 125 (trzeba oplacic nauczycieli) a osoba towarzyszaca 105
    zl. ale lokal jest spoko żarełko itd. :) tez bym nie poszla na twoim miejscu...
  • Gość: KRK IP: *.crowley.pl 20.01.05, 13:50
    JA MAM STUDNIOWKE W MUZEUM NARODOWYM W KRAKOWIE NOI PLACIMY 370 ZL OD PARY NIE
    WLICZAJAC W TO KOSZTOW KASETY I MATURY.
  • kanapkazserem 20.01.05, 20:08
    no to dziwne- ja rowniez mialam studniowke w Muzeum Narodowym, również placilam
    370 zl od pary ale w tym byl koszt kasety/dvd.
  • Gość: :) IP: 82.160.57.* 20.01.05, 20:35
    > JA MAM STUDNIOWKE W MUZEUM NARODOWYM W KRAKOWIE

    Ja też tam miałam, rok temu. My chyba płaciliśmy troche mniej, około 300 zł za
    parę. Nie pamiętam jak to było z kasetą, nasz klasa się chyba nie składała. Ale
    zabawa musze przyznać była świetna, myślę, że nie porównywalna z salą
    gimnastyczną.
  • Gość: asia IP: *.is.net.pl / 217.144.192.* 28.02.05, 12:03
    ja płacilam za parę 240 złotych, teraz jeszcze za kasetę 40 zł, za dvd 60 zł, a
    za zdjęcie 5 zl od sztuki, ale ździerstwo bo te zdjecia są małe.
  • Gość: mija IP: *.76.classcom.pl 15.01.05, 15:44
    zamek w niepolomicach, 165 za mnie, 145 za osobe towarzyszaca + ewentualnie 30
    zetow na dvd i duze zdjecie;
    a co do tego czy isc czy nie isc... w sumie to podejrzanie duzo im sie u ciebie
    skalkulowalo (ciekawe co tak drogo kosztowalo), ale ja bym poszla... wiem, ze
    potem cale zycie wspomina sie wlasnie studiowke;)
  • Gość: Fjord IP: 82.177.97.* 15.01.05, 17:00
    100 zl , a od partnera/ki rowniez 100 zł. - Rzeszów (Hotel Rz.)
  • Gość: Fjord IP: 82.177.97.* 18.01.05, 09:37
    A zapomnialem dodac, że 50 zł na mature no i 35 zł za DVD badz VHS ;)
  • Gość: siwooo IP: *.com / *.internetdsl.tpnet.pl 28.01.05, 15:22
    yoo ;] ja mialam studniowke niedawno i placilam 290 od pary w tym byla kaseta
    albo plyta dvd wszystko bylo fajnie tylko ze o 5 rano zaspol wziol i sie
    pozbieral ;/ i byl koniec imprezy
  • Gość: Kaja IP: *.ssnet.pl 15.01.05, 18:28
    Ja płaciłam razem , za mnie i partnera 180 zL. Studniówka odbyła sie w lokalu,
    było całkiem dobre jedzenie, muzyka trochę nie za bardzo, ale i tak było
    świetnie. Jeszcze trzebe będzie pewnie wydać kasę na zdjęcia i kasetę
  • Gość: Kaja IP: *.ssnet.pl 15.01.05, 19:04
    A czy te 260 zł to koszt samej studniowki, czy jeszcze cos w tym będzie?. Bo np
    ja płacę 180 zł za studniówkę, ale jeszcze zdjęcia, film i wyjdzie jeszce
    drożej. no i jeszcze musiłam zapłacić 140 zł za maturę.
  • Gość: rafi IP: *.chorzele.sdi.tpnet.pl 15.01.05, 23:16
    U mnie w szkole było 120 od pary i był full wypas!!!
  • vilgevere 16.01.05, 22:03
    140 pln za maturę???? Sory, a za co???
  • Gość: Kaja IP: *.ssnet.pl 16.01.05, 22:40
    No właśnie się wszyscy zastanawiamy, to jest podobno za jedzenir na maturze i
    za tablo, drogo troche.
  • vilgevere 17.01.05, 19:52
    u nas mieliśmy płacić 50 zł, ale połowa się zbuntowała i nie zapłaciła.
    Dlaczego?? Właśnie dlatego że nikt nie chciał nam powiedzieć na co to idzie.
    Sorki, ale kanapki i kubek wody nie kosztują 50 złotych....
  • Gość: Kaja IP: *.ssnet.pl 17.01.05, 20:24
    Ale te kanapki zrobi dla nas jakaś firma kateringowa(zastanawiam się, czy ktoś
    w ogóle będzie coś jadł, no może nauczyciele). U nas nikt się nie
    zbuntował,jeszcze w listopadzie kazali nam to wpłacić. No i to wysokiej jakości
    tablo...jak liczylismy, ile to wyniesie, to nam szczeny poopadały, sami
    policzcie: 140 zł, a wszkole jest ok 100 maturzystów...to jest chyba najdrższa
    matura w kraju.
  • buka3113 18.01.05, 19:21
    wiecie,kochani,ja mialam 100dniowke rok temu i jak sobie przypominam,tez
    placilismy po 50 zl na mature-brzmialo tajemniczo,troche sie buntowano-w sumie
    czesc zaplacila:potem okazalo sie,ze podano nam na ustnych egzaminach kanapki
    (malo i mdle-zreszta i tak podano je dopiero po zakonczeniu egzaminu,gdy
    wiekszosc glodnych zdazyla juz wyskoczyc na miasto i cos sobie kupic-za to
    komisja egzaminacyjna miala jedzonko full wypas-i wlasnie na to jest ta kasa...
    (a na maturach pisemnych to standardowo po jakims chemicznie barwionym
    napoju,bulka z czymstam i batonik-tyle
    Pozdrawiam maturzystow
  • Gość: abolwent_1997 IP: *.red.rt.ne / *.ac.uk 25.02.05, 13:21
    To ja wam powiem za co sie placi 50, 100, czy 150 zl na maturze...
    Bo kochani moi, nauczycielom nikt nie placi dodatków do matury, a musza spedzic
    4 godziny na sali a potem tydzien na sparwdzaniu waszych prac. A zapewniam was,
    ze za prace w domu nikt nauczycielom nie placi z kasy budzetu szkoly. To sobie
    dorabiaja i wcala im sie nie dziwie.
    MW
  • Gość: Magda IP: *.crowley.pl 01.03.05, 23:39
    dziwne my nie mozemy miec jedzenia na maturze i nie mozemy wychodzic do WCchyba
    nasza szkole porypalo a za studniowke placilismy 190 zl z osoba towarzyszaca w
    zajebistym lakalu swietna kapela rockowa na poziomie iDJ jedzenie nie wiem bo
    glowny posilek to wodka czysta przezroczysta albo z soczkiem ;) wodke legalnie
    wnosilimy na stolach stala :)) i zaczelismy pic przed polonezem dla
    rozluznienia a nauczyciele nam zwiasli bo co nam zrobia jak sami pija hehee
    Pozdrawiam
  • Gość: duszyczka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.03.05, 08:51
    my płaciliśmy 250zł za parę, 100niówka była na sali gimnast w innej, większej
    szkole, w cenie było kaseta lub dvd (można było dokupić jeszcze jedną np. dla
    os towarzyszącej za 20 zł), maturka była w cenie, przezenty dla prof na koniec
    roku od każdej klasy tesh(na jakieś kwiatki czy coś), za fotki 5 zł od sztuki.
    I tak sporo kasy jak na taki bal, bo tylekosztuje sylwester od pary w niezbyt
    drogiej restauracji, gdzie dostaje się alko, dobre jedzonko(bo to studniówkowe
    jest jak najtańsze), ale inni mieli drożej. A jak czytam niektóre ceny
    100niówek to jestem zszokowana ceną!!!
  • Gość: Motylek IP: *.244.144.144.ip.tnp.pl 16.01.05, 09:44
    Ja ma w kopalni soli w Bochni i płace 300 zł od pary (przy czym ok 10 zł od
    osoby bedzie do zwrotu po studniówce ale leipiej dla bezpieczenstwa zebrać
    więcej) no i jeszcze jeśli ktoś chce to ok 40 zł dvd. Nie wiem jak u was ale u
    nas w norlanym lokalu też dużo taniej nie jest - ok 260 zł od pary a mysle ze
    studniówka całą szkolą w kopalni warta jest zapłacenia 20 zł więcej :))
  • Gość: k` IP: *.lcs.net.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.05, 11:57
    ja płacę 300zł od pary i nie ma w tym wliczonego kamerzysty. studniówka odbywa
    się w sali gimnastycznej w naszej szkole. w kosztach jest jush jednak wliczona
    matura
  • leeloooo 16.01.05, 12:00
    u mnie te 250 zł to koszt studniówki i jedzenia.nie ma w tym kosztów
    matury,placimy za jakios bzdurny beznadziejny zespół i jeszcze musimy dopłacac
    za fotki i kasetę.nieźle co;/
  • vilgevere 16.01.05, 22:05
    ja mam podobnie: 200 zł studniówka w mariocie, 45 zł kaseta (jeśli wezmą
    wszyscy z klasy) + zdjęcia + "matura" 50 zł, ale za to połowa osób nie
    zapłaciła, w tym ja, bo nawet nikt nie chciał nam powiedzieć na co to idzie.
    Więc narazie.
  • magdalena11 16.01.05, 14:09
    Ja płacę 140 zł za osobę. Wiadmo w tym też pokrywamy wszytskie koszsty
    zaproszenia, nauczycieli, wszystko.
    Studniówkę mamy w eleganckiej Restauracji "Zameczek" w Emilianowie.
  • Gość: jajaja IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.01.05, 14:59
    ja mialem przedwczoraj studniowke
    placilismy 150 zl od pary
    byla na sali gimnastycznej, bylo jakies 900-1000 osob i bylo super
  • Gość: Velika IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.01.05, 15:05
    Hmm ja mam studniówke w szkole podstawowej, płacimy 220 zl od pary wydaje mi sie ze to troche duzo zwlaszcza ze bedziemy jeść z plastikowych talerzykow i plastikowymi sztuccami. W tym oczywiscie sa wliczone koszty, ktore ponosimy zapraszajac nauczycieli.Kaseta tez osobno 40 zl. Powariowali z ta studniowka :/
  • Gość: kajjja IP: 62.233.210.* 19.01.05, 16:07
    u nas od pary 350 z kasetą zdjęciami itd . w hotelu wanda nie wiem o co chodzi
    z tym hajsem za mature u nas nic takiego nie ma a 1000 za wszyskie koszty to
    taka lajtowa sumka
  • Gość: Nooone IP: *.sulechow.net 23.02.05, 23:34
    W dupach sie przewraca - idziesz sie bawic, czy zrec? :/

    Ksiezniczka plastikowego widelca w reke nie wezmie, ale pazurki platic-
    fantastic 10cm za dlugie, brokat na leb, masa tapety na pysk i jazda, co?

    Chyba za stary jestem, ale moja studniowka, nie tak dawno w sumie - w jednostce
    wojskowej - bez zadnych specjalnych wygod, byla kapitalna. Nie pamietam lepszej
    imprezy, nie przypominam sobie tez, aby ktokolwiek narzekal na takie bzdury,
    jak tacki czy sztucce nieodpowiednie... To chyba jednak inni ludzie byli...
  • Gość: duszyczka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.03.05, 09:02
    ok, masz rację, ale ja mieszkam w malym mieście, dużo bezrobotnych, sporo
    ubogich dzieci, ze wsi zwłaszcza, dużo osób nie idzie bo ich po prostu nie
    stać.Jeżeli jush płacimy przeważnie ponad 200 zł za tanie dania na sali gimn i
    zespół dico polo, to chociaż mogłyby być sztućce normlne. Poza tym wierzcie
    mi ,że na 100niówce niektórzy organizatorzy naprawdę duży hajsik zarabiają. A
    dla niektórych to pół pensji rodzica i wiele wyrzeczeń, więc się nie dziwię, że
    ludzie się buntują, bo tak naprawdę 100niówkak kosztuje drożej niż wesele jak
    to przelczyć. Ni3e wiem za co tyle się płaci
  • Gość: Iwona IP: *.swic.dialup.inetia.pl 18.01.05, 16:24
    >byla na sali gimnastycznej, bylo jakies 900-1000 osob i bylo super<

    No to ja ci współczuję - 1000 osób na sali gimnastycznej????? A co to za sala??

    ;-)
  • Gość: kelle_poznan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.05, 16:40
    za osobe 80 zl za pare - 160 :) tanio w porownaniu do tych cen o ktorych wy mowicie... troche jestem zaskoczona za co tyle kasy placicie...
  • vilgevere 17.01.05, 19:53
    za panoramę warszawy nocą z któregoś tam piętra hotelu Mariott... joł :/
  • Gość: mysza18 IP: *.pl / 83.17.19.* 17.01.05, 19:53
    my placimy 250 zl od pary, a samamu 180 zl ;)

    Pzdr
  • kotka_behemotka 18.01.05, 13:50
    260 zł para
    160 zł jesli ktos idzie sam
    studniówka w szkole
    dvd/vhs 50zł
    20 zł na przystrój sali
  • aagnes 18.01.05, 15:45
    Slyszalam w tramwaju, jakies 2 tygodnie temu, jak jedna dziewczynka drugiej
    powiedziala, ze udalo jej sie zamknac w kwocie 1000 zl (slownie: tysiąc
    złotych), powiem szczerze, ze w tym momencie oczy zrobily mi sie kwadratowe i
    slucham dalej: sam wstep - 2 osoby: 300 zl (nie wiem gdzie), sukienka szyta
    specjalnie na te okazje: 400 zl, buty 150 zl, reszta idzie na fryzjera i
    dodatki typu ponczochy i biżuteria.
    Taka bardzo stara nie jestem, wiele widzialam i przezylam, ale uznalam to za
    lekka przesade. 1000 zl za jeden wieczór. Mozna i tak...
  • Gość: izka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.05, 16:16
    u mnie studniówka jest w szkole płacimy 250 zł od pary:) + kaseta 40 zł lub dvd
    około 80 zł. :)
  • Gość: Monika IP: *.gdansk.sdi.tpnet.pl 18.01.05, 18:31
    u nas było razem 310 od pary ( 100dniówka w lokalu + koszt dj-a + fotograf) do tego 200 sukienka, 200 buty, torebka + inne drobiazgi 70...hmmm no i wyszło prawie 800, no i do tego moj chłopak musiał kupić sobie garnitur, bo stary okazał sie za ciasny :)
  • korulka86 18.01.05, 19:14
    ja mam studniówkę w szkole - 200 zl od pary(jedzenie z restauracji, orkiestra +
    dj + matura)...ale do tego musimy się jeszcze złorzyć na kwiatki dla
    dyrektorstwa i wychowawczyń (bo mam 2 :D ), plus kaseta.
    Nie wspomne nawet o sukience i dodatkach...:(

    ale popieram- na swoją studniówkę iść trzeba! Ja bym rok temu z
    przyjacielem...i dziwnie mi się śpiewało "już za rok matura...":)
  • zdrowazocha 18.01.05, 21:16
    słuchajcie, opadły mi ręce... ja za swoją studniówkę cztery lata temu nie
    płaciłam więcej niż 50 zł, a już do głowy by mi nie przyszło, że ktoś może ode
    mnie ściągać kasę na kanapki na maturze!

    poza tym myślę, że ktoś robi na Was dużą kasę - pracuję przy organizacji
    konferencji w hotelach i za takie pieniądze jak Wy płacicie za noc, uczestnicy
    np. szkoleń dostają całe pakiety atrakcji łącznie z noclegiem w dobrych
    hotelach, a przecież jest ich kilka razy mniej.

    Przy kilkuset uczniach wydaje mi się, że te ceny są przesadzone, nie wspomnę już
    o tej sali gimnastycznej za prawie 300 zł, bo to już żenujące.

    ps. i pomyśleć, że jak miałam za swoje połowinki w restauracji w centrum
    poznania zapłacić 60zł od osoby to marudziłam, że tak drogo ;)
  • soulbrother 18.01.05, 21:39
    280 od pary, za dvd biorą 60 - chca superprodukvcje nakrecic chyyba. ma byc
    mało zarcia, skoro rodzice muszą piec placki i torty, co to ma byc? jesli nie
    mamy prawa nawet wychylic almpki szampana ofijalnie. !!!!
    --
    Visit my blog: soulbrother.blox.pl

    Beautifully human!
  • Gość: duszyczka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.03.05, 09:16
    cos mi się przypomniało. Robiliśmy w 3 kl połowinki sobie sami. Była sala,
    noclegi, dj, trochę wódki, dużo jedzonka (zbyt dużo:-)) i wyszło nam 45zł od
    pary. Muszę zaznaczyć że było to ok 60 os(tylko nasza kl) i sala była za duża
    na tyle osób
  • Gość: luki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.05, 03:48
    a ja tam bylem w Mariocie placilismy po 450 od pary ale za to bylo
    zajebiscie!!!!!!!!!
  • Gość: ola-PŁOŃSK!!!!! IP: *.ciechanow.cvx.ppp.tpnet.pl 18.01.05, 22:21
    no to ja chyba przebiję wszystkich hehe stódniówke mamy w szkole w sali
    gimnastycznej zespół wynajęty bardzo kiespki pozatym rodzice bea nas obsługiwać
    i robić nam ciasta bo to nie wlicza sie w koszt tych 150 złotych(od pary 300
    złotych)w tym oczywiście nie ma zadnych zdjęć ani kasety czy dvd:)PŁOŃSK
  • Gość: galy wybałuszylam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.01.05, 08:19
    Powiedzcie rodzicom, niech poprosza o jakiś kosztorys. Ile ten zespol bierze ?
    Chyba, ze sala ma kapać zlotem, to sie zastanówcie,czy warto.
  • gagunia 19.01.05, 12:49
    Ja mialam studniowke 11 lat temu, ale nie bylo takich cyrkow. Ostatnio
    pracowalam w szkole i koszty studniowki tez nie byly zbyt wielkie, a impreza w
    niezlym lokalu, z niezlym zarciem i dobrym zespolem.
    Zarowno w mojej szkole jak i w szkole, w ktorej uczylam tablo bylo indywidualna
    sprawa klasy. Jesli uczniow bylo stac i wyrazili zgode na skladke, to robili
    tablo. Jesli nie chcieli to nie robili.

    Natomiast na mature skladalismy sie po pare zl na jakis soczek w kartonie i
    bulke. reszta kasy poszla na zastawienie stolu komisji. Na ustnej nikt nie jadl
    kanapek. kazdy przychodzil na odwiednia godzine na egzamin.
  • Gość: mika IP: *.alpha.sosnowiec.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 19.01.05, 17:40
    o co chodzi z tym "tablo"? pierwszy raz słyszę takie okreslenie.. ;-) oświećcie
    mnie!
  • Gość: Kaja IP: *.ssnet.pl 19.01.05, 18:39
    Tablo to jest taka wielka tablica ze zdjęciami wszystkich maturzysów i
    nauczycieli z danego rocznika. Czasami bywa to coś bardzo drogie, np my sie
    składamy na nasze po 140 zl. Tyle kasy tylko za to, żeby za parę lat mogły sie
    dzieci z nas pośmiać, bo oczywiście powieszą toto w jakimś często uczęszczanym
    miejscu na korytarzu.
  • Gość: Małgosia IP: *.piechowice.sdi.tpnet.pl 19.01.05, 13:51
    Dziwie sie bardzo, ludziom, ktorzy nie ida na swoja studniówke! To sie zdarza
    raz w zyciu i naprawde pamieta przez cale zycie.Cene studniowki, sale, zespół,
    menu ustalają zainteresowani uczniowie (grupa organizatorow ze wszystkich
    klas). Jeśli komuś nie jest obojetne gdzie, jak i za ile bedzie ta impreza to
    powinien wejsc w sklad grupy organizujacej studniowke i wtedy decydowac o
    wszystkim.Ale wiem z doswiadczenia, ze najwiecej krytykuja ci, ktorzy nic i
    robia nie pomagaja w organizacji (a naprawde jest co robic). U nas zostalo
    powiedziane, ze jesli ktos nie zglosi sie do organizowania to nie moze miec
    pretensji jesli inni za niego zdecydują nie po jego mysli. A kazdy kto chcial
    mogl wesjsc w sklad grupy organizatorow (na 4 klasy zglosilo sie 5 osob.
  • Gość: akasha IP: 80.53.120.* 19.01.05, 18:21
    Ja za moją płaciłam 295 zł + osoba towarzysząca. Ale zabawa, jedzenie, zespół i
    ogólnie atmosfera były super. 100-dniówka to niepowtarzalna rzecz, nie mogę
    sobie wyobraziś jak ktoś na nią nie idzie.
  • vilgevere 19.01.05, 18:54
    ja z wielką chęcia bym nie poszła ale niestety już za późno... Szczerze mówiąc
    to połowa mojej klasy by z chęcią nie poszła :/ A co do organizacji, to unas
    było to zadanie komitetu rodzicielskiego. Normalni rodzice a tymbardziej
    uczniowie nie mieli więc na to w ogóle wpływu. A poza tym każdy dzień zdarza
    się raz w życiu, każda impreza zdarza się raz w życiu, ale to nie znaczy wcale
    że codziennie trzeba wydawać na to kilkaset złotych :/ Przecież studniówka to
    normalna impreza jakich wiele, tyle że w eleganckich strojach (a to oznacza
    niestety przestrojone wymalowane panienki, które wyglądają jak swoje matki...)
  • Gość: kilka lat pozniej IP: *.ds1-khk.adsl.cybercity.dk 20.01.05, 00:39
    bardzo madrze napisalas, vilgevere:) Kazdy dzien zdarza sie raz w zyciu, swieta
    prawda. Studniowka to tylko studniowka. Naprawde wierzycie w to, ze kazdy swoja
    studniowke wspomina z lezka w oku przez reszte zycia?;) OK, jest to okazja do
    dobrej zabawy, do swego rodzaju pozegnania ze szkola i ludzmi, ale do tego nie
    potrzeba sali przystrojonej diamentami i kiecki za 500 zeta. Ja co prawda swoja
    studniowke mialam kilka lat temu, niby tez w hotelu itp., wspominam ja bardzo
    milo, ale jak dzisiaj slysze/czytam o tych makijazach, gorsetach,
    pannach 'zrobionych' na bostwo itp. za kilaset zl, to moge sie tylko
    usmiechnac. Uwierzcie mi, sa lepsze sposoby wydania takiej kasy. Mimo wszystko,
    dobrej zabawy Wam zycze.
  • Gość: Babcia IP: *.ca.pw.edu.pl 21.01.05, 10:43
    Moja studniówka była w prehistorycznych czasach, na sali gimnastycznej i
    obowiązywały stroje szkolne, ale pamietam to do dziś, bawiliśmy się swietnie.
    Pamiętam również studniówkę w Technikum Fototechnicznym, do którego chodziła
    moja córka.Młodzież bawiła się całą noc razem z nauczycielami a komitet
    organizacyjny składajacy sie z kilkunastu mam zajmował się pichceniem (były
    również dania gorące). Komu by się teraz chciało urzędować całą noc przy garach!
    Pozdrawiam tegorocznych balowiczów.
  • Gość: (p)linka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.01.05, 18:42
    ja płacę 155zł tylko za siebie i to w szkole(warszawa), niestety w koszt nie
    wchodzą zdjęcia ani film
  • Gość: t IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.01.05, 19:01
    200+150
  • eirinn 19.01.05, 19:21
    blanka, moja szkoła też ma studniówkę w Radissonie w Szczecinie, ale płacą
    tylko 110 zł (220 od pary) + po 2 zł na zaproszenie. Do tego dycha na kasetę
    video. Jedna klasa jedzie limuzynami i zrzucają się też po dysze. Czyli 132zł
    już z szykanami. Ale żeby zbierać kasę za żarcie na maturze?????? Sorry, ale
    rodzice płacą Komitet Rodzicielski chyba właśnie między innymi za te kanapki???
    I czy koniecznie musi je robić firma cateringowa?????? Nie mogą mamusie u
    jednej w domu i potem dostarczyć pod szkołę??????
    --
    "Laughter is the evidence of freedom" Bono, October 2004
  • 17m82 19.01.05, 21:38
    180 od pary w wynajętej szkole (nie sali gimnastycznej:-)) z średnim żarciem,
    średnim zespołem, 4 lata temu. ale było fajnie:-)
  • Gość: ChiCa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.01.05, 22:19
    U mnie w szkole placimy 200 zł za osobe + 130 zł osoba towarzyszaca. Studniowka
    bedzie w wynajetej sali balowej, no i catering:) A w Sheratonie kosztuje prawie
    tyle samo..ale tam to jedzenie lux, nie takie jak z firmy cateringowej ktorą
    prowadzi mamusia jednej z maturzystek...
    AAA no i 50 zl za sniadanie maturalne to troche przesada. No ale na wlasnej
    studniowce byc trzeba!...tak mi sie wydaje..
  • Gość: magdzia IP: *.biecz.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 24.01.05, 19:27
    U mnie za pare placimy 220 zł +30 zł. za ksete ze zdj. lub 40 zł za DVD, no i
    jesze do tego 11 zł. za dekoracje która bedzie na robił specjalny dekorator
    Stódniówka odbywac sie bedzie u mnie w szkole na 2 salach(sali gimnastycznej i
    auli0) wiec trzeba udekorowac 2 pomieszczenia no i jeszce przejscie z jednego
    miejsca na drugie .
  • Gość: ona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.01.05, 23:25
    no to my mieliśmy chyba najdroższą studniówkę w kraju! 250 zł za osobę + 180 za
    osobę towarzyszacą. razem 430 za parę. było super, więc teraz już nikt nie
    pamięta ;)
  • Gość: Kaja IP: *.ssnet.pl 19.01.05, 23:36
    a gdzie odbyła się ta straszliwie droga impreza?
  • Gość: ona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.05, 19:55
    w hotelu europejskim w warszawie. nie są w to wliczone zdjęcia ani film.
  • Gość: Kaja IP: *.ssnet.pl 20.01.05, 20:21
    Moim zdaniem płacic tyle kasy, to przesada, ja za siebie i partnera płaciłam
    180, studniówka była w wynajetej sali balowej i było wszystko, co potrzebne.
  • Gość: wkurzona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.05, 14:51
    500 zeta za siebie i osobę towarzysząca, w dobrej restauracji. Tyle kosztuje
    100dniówka w katowickim Mickiewiczu. No, ale opłacamy też osoby towarzyszące
    nauczycielom...:(
  • michal_777 20.01.05, 17:05
    Co w tym złego?
    --
    Twój Portal Edukacyjny
    Edu.info.pl
  • Gość: Jusyna IP: *.dialog.net.pl / *.dialog.net.pl 20.01.05, 17:12
    może złe jest to , że licealiści nie należą do super zamożnych osób i z
    opowiadań wiem , że są problemy czasem z pieniędzmi na własne potrzeby
    zwiazane z kupnem sukienką czy zapłaceniem za lokal nie mówiąc już za osoby
    towarzyszą nauczycieli

    według mnie to kaprys.zbyt duży kaprys
  • michal_777 20.01.05, 17:09
    100 dni = 100 pln
    --
    Twój Portal Edukacyjny
    Edu.info.pl
  • Gość: kiki IP: *.aster.pl 20.01.05, 17:23
    wow ! To się pozmieniało na świecie :)
  • Gość: strawberry IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.01.05, 17:36
    Ja płaciłam 130zł za siebie i tyle samo za partnera, w sumie, tak jak u Ciebie,
    260zł od pary. Studniówka, zgodnie z tradycją, w szkole, jedzenie zamówione z
    lokalu, zespół opłaciła rada rodziców. Dodatkowo musimy płacić za zdjęcia i za
    film, dvd lub vhs. Z tego jest coś brane na nasze matury. Drogo... Ale opłacało
    się. Zabawa była super.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.