Dodaj do ulubionych

prosba o pomoc

06.02.06, 14:26
Calkiem nie na temat, ale moze ktos mi pomoze... Po zmianie dysku twardego
cos mi sie porobilo z grafika, mam tylko 16 kolorow dostepnych w ustawieniach
monitora i nie moge zmienic rozdzielczosci na inna niz jest teraz...
(640x480). Co sie stalo, moze ktos wie. Wczesniej tego nie bylo... Dodam, ze
to jakis archaiczny dysk wlozony na razie do czasu zakupienia nowego kompa.
Edytor zaawansowany
  • wierzbicki_lukasz 06.02.06, 15:38
    Chyba musisz zainstalować sterowniki karty graficznej.
    Jeśli masz starszą architekturą typu karta graficzna zintegrowana z płytą
    główną, sterwoniki odpowiedzialne ze działanie grafiki znajdują się na płytce od
    sterowników płyty głównej.
    Jeżeli nie masz żadnej z płytek ze sterownikami, znajdź w panelu sterowania
    (zakładając że jest to Windows) model i producenta płyty głównej i odpowiednie
    sterowniki ściągnij z sieci.
  • malootka2 09.02.06, 15:06
    Dzieki! O karcie sa tylko takie inf. ze jest to standardowa karta graficzna PCI
    (VGA)....
  • malootka2 09.02.06, 15:13
    Probowalam tak zrobic, ale wyswietlil sie komunikat, ze najlepszy sterownika do
    tego urzadzenia jest juz zainstalowany. Nie wiem co robic... Niedlugo zmieniam
    kompa ale do tego czasu dostane rozstroju nerwowego.....
  • inz.mruwnica 09.02.06, 15:19
    Poczekaj, poczekaj... ale co to znaczy, że:

    > Po zmianie dysku twardego
    > cos mi sie porobilo z grafika,

    ? Zmieniłaś cały dysk z systemem, na inny bez instalacji wszystkiego? Takie
    rzeczy rzadko się udają.
  • malootka2 09.02.06, 16:22
    Wlozylam dysk z innego kompa z wgranym juz windowsem i tylko poinstalowalam to
    co rozpoznawal jako nowy sprzet. Wszystko inne dziala oprocz tej grafiki.
    Antywirus wykryl mi na tym dysku mnostwo robali, ktore pousuwalam, ale byl tez
    jakis trojan ktorego nie dalo sie usunac.
  • ktosktomafajnegomisiaczka 10.02.06, 02:59
    praktycznie kazda karta ten "tryb-minimum" obsluguje, dlatego system w momencie
    nieznaleziena w swojej skladnicy odpowiednich sterownikow - uzywa wlasnie
    tych "standardowych VGA". I jako ze karta je oczywiscie obsluguje, to nie ma
    zadnego bledu i system mowi ze wszystko gra :) Znajdz plytke od swojej karty
    graficznej i zainstaluj brakujace sterowniki i wtedy (o ile instalator sam tego
    nie zrobil!) kaz systemowi poszukac lepszego sterownika dla tego urzadzenia -
    powinien bez zajakniecia wybrac nwoe sterowniki (zakadajac ze kazalas
    zainstalowalac wlasciwie)
  • malootka2 10.02.06, 20:21
    Plytki do karty nie mam, tylko do plyty glownej, bo karta jest zintegrowana.
    Sprobuje to zrobic, dzieki za pomoc :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka