Dodaj do ulubionych

szukam korepetycji z jęz.chorwackiego w Szczecinie

07.08.11, 17:32
Witam,

Od dłuższego czasu szukam osoby, która regularnie udzielałaby korepetycji z języka chorwackiego w Szczecinie (lub okolicy - mogę dojeżdżać). Jeżdżę do Chorwacji od kilku lat regularnie, do rodziny, i chciałabym się nauczyć tego języka. Naukę musiałabym zacząć od początku, ponieważ znam tylko podstawowe zwroty. Jestem pilna i sumienna. Mogę zapłacić 60-70 zł za 1 - 1,5 godziny.Chciałabym lekcje jeden lub dwa razy w tygodniu.

Pozdrawiam, asienka166
Edytor zaawansowany
  • kropkamtw 21.08.11, 12:54
    Hej! Jestem studentką IV roku slawistyki - posługuję się serbskim, chorwackim i słoweńskim. W krajach byłej Jugosławii spędziłam sporo czasu na wymianach, co pozwoliło mi dobrze opanować język. Z chęcią pomogę, udzielę korepetycji i materiałów.
    Pozdrawiam ;-)

kropkamtw@gmail.com
  • miskadean 07.09.11, 01:13
    Witam Serdecznie!
    Nie mieszkam w Szczecinie ale w Chorwacji.
    Ale jezeli Cie interesuje to moge nauczyc Ciebie Chorwackiego przez internet tzn. Przez skypa.Ja tak uczylam sie z kolezanka ang . Umawialysmy sie na dana godzine i siadalysmy do nauki .pozdrawiam i czekam na info
    Monika
  • centrumbajkal 11.09.11, 15:43
    Centrum Językowe BAJKAŁ zaprasza wszystkich zainteresowanych przygodą z językiem obcym na standardowy kurs języka CHORWACKIEGO w semestrze jesiennym, od października (4.10.2011). Rozkład zajęć dostępny na www.bajkal.edu.pl.

Roczny kurs to dwa semestry, od października do czerwca. Koszt semestru (64 godziny) – 650 zł, Tylko 11 zł za godzinę lekcyjną w małej grupie do 6 osób i specyficznej kameralnej atmosferze!

Kursy językowe w Centrum BAJKAŁ oparte są o metodę komunikatywną. Uczymy jak efektywnie wykorzystywać umiejętności językowe w komunikacji. Dążymy do tego, aby Kursanci mogli odnaleźć się w każdej sytuacji i potrafili swobodnie zareagować w języku obcym.