• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Narożnik Camino Gala Bygdoskie Meble - bubel

  • 26.09.14, 16:58
    24/09 dostarczono mi kanapę z szezlongiem Camino Gala (kupiłam ją w sklepe EkoMeble Gocław Warszawa). Kanapa ma takie wady: Krzywa konstrukcja kanapy - nie można dosunąć części "spaniel" na najazdy, bo jeden z nich zamiast stać na podłodze wisi nad ziemią!!! Drugi najazd zamontowany wadliwie. Trzy nogi szezlonga stoją na podłodze, czwarta wisi 6 mm nad ziemią! Jestem ZAŁAMANA. Dałam za kanapę ponad 5700 zł. Wysłałam 24/09 rekłamlamację (w dniu dostawy tego bubla). Do tej pory nikt się nie odezwał. Nawet potwierdzenia otrzymania reklamacji nie dostałam. Ale się wpakowałam w kanał! Tyle kasy w błoto.
    Edytor zaawansowany
    • 11.01.15, 18:51
      Nikomu nie polecam produktów tej firmy. Buble jakich mało za duże pieniądze i do tego pracownicy, którzy mają gdzieś opinię klientów. Kupiłam narożnik za prawie 5 tys. Miałam nadzieje, że kupując produkt za takie pieniądze będzie on spełniał moje oczekiwania. Jakież było moje rozczarowanie kiedy po 6 tygodniach oczekiwań przywieziono mi rogówkę, w której narożną część była cała pofałdowana. Od razu pokazałam to kurierowi, który oczywiście kazał mi składać reklamację. Po kolejnych 2 tygodniach przyjechał pan zajmujący się reklamacjami, który absolutnie nic nie zwuważył, chociaż wada rzucała się w oczy z daleka. Oczywiście złożyłam kolejną reklamację z szczegółowymi zdjęciami i opisem ale pani rozpatrująca moją reklamację również stwierdziła, że nic nie widzi. Zignorowano mnie całkowicie bo jak już mają za dany produkt pieniądze to zadowolenie klienta nie jest dla nich ważne. Mam nadzieje, że długo nie utrzymają się na rynku i nie będą długo naciągać ludzi.
      • 23.06.15, 15:09
        Witam mam podobna sytuację co Pani, kupiłam w Agata Meble naroznik Hugo z Gali Collezione cena 4600zł, produkt od samego poczatku nie spełniał moich oczekiwań, wyglądał zupełnie inaczej niż produkt na ekspozycji w salonie Agata. Skóra była pomarszczona, jakby żle naciągnięta, kolor tez odbiegał dużo od tego z wzornika, po uzytkowaniu przez miesiąc wypełnienie jakby się zapadało, skóra zaczęła się baaardzo rozciągać, że można było ją "złapać" i pociągnąć do góry. Po zgłoszeniu reklamacji pracownicy Gali zabrali narożnik do naprawy, przyznali się iż narożnik został źle wypełniony, po czym wypełnili go ponownie i przywieźli mebel. Na pierwszy rzut oka narożnik wyglądał lepiej, wypełnienie było większe, skóra naciągnięta, niestety moje zadowolenie trwało bardzo krotko po 2 tyg, skóra zaczęła się ponownie rozciągać i wyglądać tak jak przed naprawą. Zgłosiłam kolejny raz reklamację jednak nie została już ona uwzgledniona, stwierdzono ze to jest naturalny proces rozciagania skory, ze taki jej urok. Ja rozumiem ze skora bedzie sie rozciagac ale ludzie nie po 2 miesiacach uzytkowania!!!! Pan sprzedajacy mi ten naroznik znal moje oczekiwania, iż chcę bardzo dobry mebel na lata, i polecil mi wlasnie ten mebel wykonany z najlepszej skóry firmy Gala Collezione ze skóry madras. Jeśli to jest najlepszej jakości skóra to to jest poprostu jakaś kpina. Narożnik wygląda tragicznie, gdybym wiedziała iz zakupiony przeze mnie mebel po 2 miesiacach bedzie tak wyglądal za zadne pieniadze bym go nie kupiła. Chciałam zapytać może jakaś kompetentna osoba mogłaby mi poradzic co mogę zrobić w takiej sytuacji, chcę anulować transakcję gdyż czuję się oszukana, nie spełnia on moich oczekiwań, prosze o porady.
        • 24.06.15, 11:22
          Szanowna Pani,
          Czy zgłaszała Pani odwołanie od decyzji?
          Jeżeli nie to prosimy przesłać odwołanie wraz z uzasadnieniem. W razie potrzeby z chęcią pomożemy, wówczas prosimy o kontakt poprzez wiadomość prywatną na naszym profilu na facebook’u: www.facebook.com/agatameblepl
          Pozdrawiam
          E-rzecznik Agata Meble
          • Gość: Wiem IP: *.play-internet.pl 01.08.15, 11:22
            Pracowałam w Gali i nie polecam ich mebli wszystko robione byle jak !
            • 03.08.15, 09:59
              też mam narożnik skórzany z Gali i też nie jestem zbytnio zadowolona, skóra nieładna i wygląda gorzej po 2 latach użytkowania niż kanapa skórzana mojej mamy, którą kupiła w ABRA meble za 2,5 tys zł jakieś 7 lat temu
            • Gość: toja IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 26.08.15, 23:54
              Potwierdzam.Przestrzegam wszystkich przed kupnem mebli Gala.Od 10 miesięcy użytkujemy skórzany wypoczynek o nazwie Tivoli.Dwa fotele i kanapa. Wysoka półka cenowa, ale tylko cenowa bo o wysokiej jakości można tu tylko pomarzyć.Jeden z foteli,który jest częściej użytkowany wytarł się na wysokości głowy, pomimo używania środków zalecanych przez producenta.Plama jest bardzo widoczna i ciągle się powiększa. Producent na wstępie(bez oceny eksperta) odrzucił naszą reklamację,zarzucając nam używanie niedozwolonych środków.Co absolutnie nie miało miejsca.
              W końcu przyjechał ekspert, który wziął do badania próbkę skóry i nadal powtarzał jak mantrę,że reklamacji nie uznaje, chociaż próbka dopiero zostanie poddana badaniom.Zachowanie przedstawiciela firmy było mało profesjonalne i nastawione na odrzucenie reklamacji.
              Także zostajemy z ogromnym żalem, że wydaliśmy duże pieniądze na coś ,co nie było tego warte. Meble firmy Gala tylko ładnie wyglądają. Z dobrą jakością nie mają nic wspólnego. A gdy się przydarza klientowi problem, to zostaje przez firmę "odstrzelony" na tzw. dzień dobry.
              Ja nigdy już nie kupię wyrobów tej firmy i przestrzegam wszystkich potencjalnych kupców, którzy dadzą się złapać na ładny wygląd tych mebli.
            • Gość: Anka . IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 23.10.15, 15:27
              Carlos skóra kosztował 7 tysięcy...Kurdę wywaliłam kasę swojego życia w błoto!
              Po 2 latach użytkowania (delikatnego bo to świętość ) rozpruł się na szwie,poduchy zapadły.
              Nie nazywają tego reklamację (bo UWAGA! reklamacji się nie uwzględnia tylko piszą ŻE ROZPATRUJĄ TO JAKO POMOC.To ja się pytam jaka to jest pomoc?
              Czyli możesz reklamować w nieskończoność a i tak to nie wada fabryczna bo wszystko było naprawiana w ramach pomocy a nie REKLAMACJI.
              Nie polecam! Skóra złej jakości!
              Do tego skóra odchodzi płatami i to reklamowałam a szanowny pan stwierdził ,że próbkę skóry bierze do ekspertyzy by stwierdzić czy skóra była żle wygarbowana ale PRÓBKĘ Z POD ŁÓŻKA hahahaha Tylko że dupskiem wytarłam siedzisko a nie łatkę doczepioną pod wyrem!
              • 28.10.15, 18:41
                Również kupiłam narożnik tej firmy. Po dwóch reklamacjach i dwóch latach użytkowania skóra tak się złuszczyła, że zostało tylko płótno. Musiałam niestety wyrzucić na śmietnik. Wyrzucone 5 tys.
                • Gość: Ania IP: 5.174.17.* 04.11.15, 17:05
                  Ja idę do sądu,a sprawę nagośnię we wszystkich sklepach.
                  • 11.11.15, 18:20
                    Chyba wszystko jedno z czego się kupi. U mnie po 4 latach ekoskóra na meblach mebelplast livingroom łuszczy się na potęgę. 6 tys poszło... Mogłem kupić z ikei, przynajmniej wymieniłbym pokrycie, a tak...
                    • Gość: ajsha IP: *.dynamic-ra-2.vectranet.pl 04.03.16, 10:41
                      ja tylko podbije temat dotyczący firmy Gala. Niestety po zakupie uszkodzonej rogówki nie chciano przyjąć reklamacji. Czekałam prawie 2 tyg. na eksperta z firmy więc nie ma mowy już o zwrocie... z drugiej strony czemu mam płacić 2 razy za transport? Powiedziano mi, że nie mam uszkodzenia tylko taki jest urok skóry... a przepraszam czy ktoś chce mieć przetarcie na środku kanapy w kolorze czarnym?
    • 08.07.16, 14:10
      Witam,
      w lutym zakupilem naroznik skorzany firmy Gala z serii Colektion,jak sie okazalo po miesiacu uzytkowania powloka na skorze zaczela sie luszczyc,oczywiscie reklamowalem,odpowiedz na zasadzie ,,nie bo nie"zaslaniajac sie certyfikatami czyli niczym bo czym jest certyfikat?
      Po nastepnych 4 miesiacach zrobilem zdjecia aktualne,wyslalem...odpowiedz ...nie da sie naprawic trzeba wymienic odplatnie cale poszycie...hmm tragedia...nie dla mnie a swiadczy o firmie Gala z Bydgoszczy ktora produkuje wizualnie ladna tandete.
      WIEC PRZYSZLYM KUPUJACYM STANOWCZO ODRADZAM ZAKUP MEBLI FIRMY GALA ....poprostu ladna tandeta poki nic sie nie dzieje ok ale w przypadku reklamacji wypinaja sie na tago z ktorego zyja ...
      Pozdrawiam

      • 14.09.16, 15:06
        Witam,
        Mam podobną sytuację jak Państwo. W maju kupiłem narożnik firmy Gala Collezione Sp z o.o. po miesiącu użytkowania okazało się że powłoka na skórze łuszczy się. Za pośrednictwem sprzedawcy reklamowałem narożnik u producenta. Po 14 dniach od zgłoszenia przyjechało 2 serwisantów fabrycznych. Podobnie jak w poprzednich przypadkach żaden z Panów nie dostrzegł wady.
        Postawa serwisantów jest nastawiona z góry na odrzucenie reklamacji ! Ponieważ nalegałem narożnik został zabrany do naprawy jak to określa protokół z rozpatrzenia reklamacji W RAMACH POMOCY ! Po trzech tygodniach (i mojej interwencji telefonicznej) narożnik wrócił jednak nic się nie zmieniło. Naprawa uszkodzenia nie została wykonana. Ponadto nie otrzymałem żadnej informacji, serwisant udawał zaskoczonego. Podsumowując WSZYSTKIM PRZYSZŁYM KUPUJĄCYM STANOWCZO ODRADZAM ZAKUP MEBLI FIRMY GALA jest to produkt bardzo niskiej jakości które jedynie na ekspozycji ładnie się prezentuje ponadto postawa pracowników tej firmy pozostawia wiele do życzenia.

        Pozdrawiam
        • 14.09.16, 20:48
          Witam. Zwykle jest tak że w pierwszym kontakcie reklamacyjnym producent odrzuca reklamacje, pewnie dlatego że liczy na to że klient onieśmielony i zrezygnowany odpuści temat. Należy pamiętać o tym że producent ma dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli w tym czasie nie odpowie na piśmie to należy przyjąć że uznał reklamacje.Ale znam również takie sytuacje że naprawa była tylko na niby, mebel poleżał trochę na magazynie i wrócił w niezmienionym stanie do klienta. W każdym razie nie można się poddawać. W takich sytuacjach pomocna jest opinia rzeczoznawcy, po pierwsze: dokumentująca stan faktyczny, a po drugie: producent w tym momencie dochodzi do wniosku że klient jest zdeterminowany, i może wystąpić na drogę sądową. Takie rozwiązanie jest zbyt drogie dla producenta, wówczas dochodzi do wniosku że lepiej jest naprawić bubel.
        • Gość: a poco? IP: *.252.28.207.internetia.net.pl 14.11.16, 21:40
          i ja podobnie..w AGACIE kupujemy to mamy problemy
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.