Dodaj do ulubionych

Szkoła lub kurs aranżacji wnętrz !!!!!!!!

18.01.07, 11:57
Bardzo proszę o pomoc!!!!! Jestem amatorem, jeżeli chodzi o temat aranżacji
wnętrz. Właśnie skończyłam studia wyższe o zupełnie innym kierunku -
zarządzanie i chciałabym się kształcić dalej. Wiem, że praca w tej dziedzinie
będzie trudna bez doświadczenia i szkoły aranżacyjnej ale chcę spróbować!!!!

Może ktoś mi poleci jakieś kursy lub szkołę w Warszawie w tej dziedzinie!!!!?????
Edytor zaawansowany
  • edithea 18.01.07, 14:30
    Hej, mam ten sam problem!:) Też chcę zmienić zawód nieco i jestem na etapie
    kombinowania co dalej. Jeśli chodzi o kursy nic nie umiem powiedziec który jest
    dobry a który zły. Znalazłam takie np:
    www.artstudio.edu.pl/W.html
    archida.com.pl/
    Ale nie wiem co one dają.
    Ja się zastanawiam jeszcze nad studiami podyplomowymi z projektowania wnętrz w
    Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi. Tylko że one sporo kosztują.
    Trwają 2 lata.
  • angelapoland 18.01.07, 17:07
    witam, najgorsze jest to, że bez szkoły licealnej budowlanki i ewentualnie
    studiów o tej tematyce jest bardzo ciężko rozwinąć się - pracować. Ja bardzo
    bym chciała pójść na taki kurs i pracować jako asystent projektanta aby się
    podszkolic i zdobyć doświadczenie.

Łódź w moim przypadku odpada - tylko okolice Warszawy mnie
    interesują....mieszkam pod Wawą....
  • edithea 18.01.07, 19:00
    A po co budowlanka?:) To może architektom projektującym budynki i konstrukcje
    potrzebne ale nie do wnętrz. Myślę że wszystko mozna tylko trzeba zdobyć jakies
    podstawy i mieć zacięcie aby sammeu się uczyć i rozwijac. Ja mam inny pomysł bo
    myslę raczej o zaczęciu od dekoratorstwa i aranżacji, bez przestawiania ścian i
    powaznych konstrukcji. Może jakaś firma architektoniczna, może aranżacji wnętrz,
    kuchni czy łązienek, może dekoracji okien - trzeba zacząć od małego. W
    perspektywie myslę o włąsnej działalności. Aby byc projektantem z parwdziwego