skutki uboczne po kwasie hialuronowym

skutki uboczne po kwasie hialuronowym

8 dni temu miałam wstrzyknięty kwas hialuronowy, żeby zmniejszyć bruzdy nosowo wargowe. W pierwszych 3-4 dniach efekt był super, ale teraz w zasadzie bruzdy są jakie były przed zabiegiem, natomiast obok bruzd na policzkach mam podłużne wybrzuszenia, tak jakby ten kwas wszedł obok, a nie w bruzdy. W dodatku lekarz zaproponował mi przed zabiegiem również podniesienie kącików ust i wstrzyknięcie odrobiny kwasu w górną wargę. W rezultacie przy prawym kąciku mam wyraźne zgrubienie, taką grudkę czy raczej gulkę. która mimo upływu czasu nie znika. Czy powinnam iść do lekarza, czy może czekać, aż samo zniknie? I dlaczego efekty są nikłe, a kwas jakby obok bruzd? Co robić?!!
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
Pokaż wszystkie

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.