Dodaj do ulubionych

Kiedy spoglądasz w otchłań...

07.02.18, 20:54
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich.
Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.

Zgadzacie sie z tym? :)

Edytor zaawansowany
  • stokrotka_a 07.02.18, 22:02
    Nie.
  • adoptowany 07.02.18, 22:07
    ,..a mi mamusia zabraniala zagladac tam gdzie nie wolno, zresztą nie znam się na bajkach z mchu i paproci, czy się myle,bo zdaje się wyczuwam jakies niepotrzebne, irracjonalne leki? jeśli nie boisz się zycia, to i ze smiercia kiedyś będzie Ci calkiem do twarzy,tak jak zresztą każdemu z nas,..

--
    def leppard
  • stokrotka_a 07.02.18, 22:11
    PS. Zdefiniuj "demony".
  • ortolann 07.02.18, 22:11
    No jasne, mam głupie skojarzenia z gapieniem się w otchłań klozetu. Oj, niedobrze, żeby to, co tam mieszka miało oczy...

--
    http://s17.rimg.info/5aa663295cabae0e0baed1538c766a3b.gif
  • varia1 08.02.18, 09:29
    nie
  • znana.jako.ggigus 08.02.18, 15:11
    Załóżmy, że mój demon to cukeir. Nie mogę stać się cukrem.
    A patrząca na kogoś otchłań - personifikacja to fajna sprawa. Jestem za.
    Niektórzy gadają z samochodem, komputerem czy komórką, ja kiedy zostawiam rower gdzieś w nieznanym mi miejscu, mówię - nie pozwól się ukraść. Do tej pory działa.
    Uważam, że to normalne. Mam jeden rower męski i dwa żeńskie, tzn. one mają nazwy. Jeden z moich rowerów to nawet Naomi Campbell wśród rowerów.
    Nie, jeszcze nie konsultowałam niczego z lekarzem.

konwalia55 napisała:

> Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z
    > nich.
    > Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.

>
    > Zgadzacie sie z tym? :)
    >
    >
    >

--
    ’Cause I told you once / And then I told you twice / And now I told you three times / And at the risk of repeating myself I’m gonna say it again: I wanna be your lover - Jarvis Cocker.
  • mariuszg2 08.02.18, 15:20