Dodaj do ulubionych

14 cm w obwodzie...?

09.12.04, 15:11
Odkrylam ze taka szerokosc jest dla mnie w sam raz (nie pytajcie skad to
wiem)...Czy to oznacza, ze jestem za duza? Martwie sie, bo moj partner ma
duzo mniej i dopiero mastrubacja daje mi prawdziwa przyjemnosc...
Co o tym myslicie?
Edytor zaawansowany
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:14
    każdy orze jak może ;-)))
  • marrrta82 09.12.04, 15:15
    Dzieki za powage!!!
  • marrrta82 09.12.04, 15:14
    Nie chca byc szeroka....chce byc waziutka...a moze mozna cos z tym zrobic?
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:24
    to czy jestes szeroka czy waska to ci powie lekarz...skad wiesz ze jestes
    szeroka?
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:27
    a skad wie ze jest waska? ;)
  • marrrta82 09.12.04, 15:27
    Lekarz? To z takimi sprawami chodzi sie do lekarza? NIe wiem czy jestem
    szeroka, ale patrz nizej chyba moje podejrzenia sa sluszne
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:30
    jesli bedziesz u ginekologa to zawsze mozesz spytac o to jak on widzi twoja
    pochwe,to żaden wstyd.Ja spytałam i dostałam odpowiedz.:-)
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:33
    ta bo ma dobra lampe, która swieci prosto w .... ;-))
    super robota :p
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:39
    no dobry pomysł albo na takiej opasce jak ma lusterko laryngolog :-)
  • kopov 09.12.04, 15:41
    i kto jest de beściak? wąski jest de beściak:))))
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • kopov 09.12.04, 15:39
    to r=2,22 a d = 4,44cm tak myslę własnie:)
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • kopov 09.12.04, 15:41
    =14:)
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • kopov 09.12.04, 15:43
    a całkowanie pow. walca?:)
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • kopov 09.12.04, 15:53
    powierzchię mozna:)
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:40
    o co chodzi?
  • kopov 09.12.04, 15:42
    o promień i srednicę:)
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 15:46
    ale skad wytrzasnałes te liczby?;-)
  • kopov 09.12.04, 15:52
    14=2Pixr wzór na obwód okręgu:)
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • ksionc 09.12.04, 15:48
    marrrta82 napisała:

    > Odkrylam ze taka szerokosc jest dla mnie w sam raz

    A jak to odkryłaś ?? :-)
  • marrrta82 09.12.04, 16:06
    A to mi dopiero pomogliscie...a ja naprawde zaczynam miec powazny kompleks
  • kopov 09.12.04, 16:11
    kompleks jak kompleks:) poważny zaczyna sie od 16tu:)
    --
    Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 16:22
    w obwodzie??
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 16:24
    jaki znów kompleks,cos sie do siebie przyczepiła,moze to nie jest twój ostatni
    chłopak,wyluzuj ....podejrzewam ze jestes w sam raz i wynajdujesz problemy :-)
    Bedziesz na badaniach to powiedz lekarzowi o swoich obawach.:-)
  • marrrta82 09.12.04, 16:39
    To nie chlopak tylko maz...
    a mozna to jakos zwezic?
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.12.04, 16:48
    lekarz ci powie :-)
  • Gość: 10cm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 18:05
    PRZYKRO ALE JESTES TZW ' ROZJECHANA' CWICZ MIESNIE KEGLA
  • marrrta82 09.12.04, 18:28
    No to dzieki chlopcy za odpowiedz, ale nie zgodze sie z tym roz... To raczej
    nie wchodzi w gre w moim wieku i z moim doswiadczeniem seksualnym...a po za tym
    slyszalam, ze pochwa sie nie rozciaga od nadmiaru seksu, chyba po prostu
    chcecie byc zlosliwi?!
    Ps. Ale miesnie zacezlam cwiczyc odrazu po przeczytaniu
  • diabel.tasmanski 09.12.04, 19:30
    Ja złośliwy ????
    Ja tylko pisałem co ni się na usta cisnęło. Prawde powiedziawszy to nawet tak
    przeczytałem dopiero po chwili zobaczyłem że chodzi o rozjechanie. :-)

    Od porodu na pewno sie rozciąga , czy od sexu to nie wiem. Kto to moze widzieć
    może cwiczenia sexualne wzmacniają mięścnie ????
    --
    en.wikipedia.org/upload/6/6e/Tasmanian_devil.jpg
    www.australia.com.pl/grafika/taz.jpg
    encyklopedia.pwn.pl/img/22/d49i0066.jpg
  • Gość: biseks IP: *.crowley.pl 09.12.04, 19:23
    Marto,
    Nie przejmuj się tymi niepochlebnymi komentarzami, wynikają one zapewne z kompleksów tych panów czy też bardziej chłopców, którzy zajrzeli do tego wątku i zarzucają Ci nadmierne rozciagnięcie pochwy.

    Masz rację, że pochwa absolutnie nie jest w stanie rozciągnąć się od zwykłych tradycyjnych stosunków. Nawet przy bardzo ekstremalnych zabawach takich jak choćby fisting, pochwa zachowuje się bardzo elastycznie i wraca do pierwotnego stanu w kilka chwil po zakończeniu zabawy. Co najwyżej może podczas ekstremalnego fistingu rozciągnąć się nieco wejście do pochwy, ale to nie wpływa na komfort mężczyzny po włożeniu penisa.

    14cm w obwodzie... to jest wymiar raczej z tych średnich. Przeciętny męski penis ma bowiem obwód w granicach 12,5-13,5 cm. 14cm w obwodzie więc absolutnie nie jest męskim przyrządem, który mógłby w jakikolwiek sposób rozciągnąć waginę. I z pewnością penis o takim obwodzie nie będzie miał problemów z wniknięciem do większości kobiecych pochew.

    pozdrawiam
    biseks
  • Gość: marta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 19:28
    a moze poprostu maja oni za male penisy/ jak sadzisz? czy wszystkie kobiety
    lubia duze penisy? co mowia kobiety z ktorymi rozmawiales na ten temat? ile cm
    lubia?
  • Gość: biseks IP: *.crowley.pl 09.12.04, 19:39
    Nieładnie podszywać się pod Martę, oj nieładnie.

    Od dłuższego czasu usilnie starasz się naciągnąć mnie na zwierzenia. Ok, zadaj pytania, postaram się w miarę swojej wiedzy i doświadczenia w tej materii odpowiedzieć. Tylko zadaj pytania w punktach, ok? Uległem w końcu :-)

    ukłony
    biseks
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 19:54
    1. ile masz lat i skad jestes? 2. ile masz cm 3. skad wiesz ze kobiety lubia
    duze penisy? pytales je o to czy sam wymysliles? 4. czemu 99% kobiet deklaruje
    na tym forum i nie tylko ze romziar nie ma znaczenia ? 5. jakie znasz skuteczne
    sposoby na powiekszanie penisa szczegolnie obwod i czy np cwiczeni a la jelg co
    da? 6.co sadzisz o stronce www.penissizedebate.com 7. czy wiekszy penis jest w
    stanei szybciej doprowadzic kobiete do orgazmu i czy jest on intensywniejszy?
  • Gość: biseks IP: *.crowley.pl 09.12.04, 20:14
    Nie piłem do Ciebie, ale stare polskie przysłowie mówi: "Uderz w stół, a nożyce się odezwą" :-)))

    biseks
  • marrrta82 09.12.04, 20:54
    Dzieki .. troche sie uspokoilam, ale nie wiele, bo przeczytalam, ze
    rzeczywisciue 14 cm to nie jest jakis calkiem nienormalny wynik, ale jednak
    duzy, a moj maz ma, jak wynika z tabelek na stronie nizej podanej srednio
    malego penisa....Widze ze wiesz o czym mowisz, dlatego moze jestes w stanie
    powiedziec mi co powinnam zrbic zeby zwezic pochwe....cwiczenia kegla chyba
    niwiele tu pomoga, dodam jeszcze na koniec zeby nie bylo...nasz seks jest w
    normie, ale jesli moglabym zrobic cos zeby byl lepszy...
  • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 21:56
    Na jakich badaniach bazujesz? Z tego co ja wiem u Kinseya wyszła średnia obwodu
    4,85 cala - czyli ca 12,3 cm. Na the.penis-com mówią, że 5 cali - czyli 12,7 cm.
    Z tego wynika, że 13,5 byłoby znacznie powyżej średniej.
  • marrrta82 09.12.04, 20:55
    To do biseksa mialo byc
  • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 21:41
    Mężczyźni w obwodzie mają przeważnie 12-13 cm
    14 cm ma już znacznie mniej mężczyzn.
    Kobiety również różnią się rozmiarami, są luźniejsze i węższe.
    Mężczyzna penisa nie jest w stanie powiększyć, kobieta może nieco wyćwiczyć
    mięśnie pochwy, ale to się nie stanie z dnia na dzień. Radykalnym wyjściem jest
    zabieg zwężania pochwy, który jest jednak bezpieczny i często wykonywany u
    kobiet po porodach. Ale może po prostu warto popracować nad techniką.
  • marrrta82 09.12.04, 21:44
    Nad technika powidasz.....hm....hm....a w ktorej pozycji jest to najmniej
    wyczuwalne(znaczy ta roznica)...?
  • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 21:49
    Nie mam pojęcia, nie jestem kobietą żeby to wiedzieć. Próbuj pozycje od tyłu z
    zacisnietymi udami.
    A ile ten twoj facet ma w obwodzie?
  • marrrta82 09.12.04, 22:08
    Nie mierzylam, ale mysle ze cos kolo 12,5
  • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 22:13
    To jest średni obwód. Powinno nie być różnicy.
    Myślałem że ma z 10 w obwodzie - to moze istotnie byc problemem.
    Ale skad myslisz ze ma tyle jak nie mierzylas?
    W ogóle cię nie zaspokaja?
  • marrrta82 09.12.04, 22:18
    Zaspokaja i owszem, tylko ze mi sie tak dzis wzielo na przemyslenia i
    stwierdzilam ze chyba jestem zbyt szeroka i ze byloby fajniej gdybym mogla to
    zmienic...
    a tak szczerze to zdarza sie ze podaczas stosunku On ...jak by to
    nazwac...?..."wiednie"...i teraz nie wiem czy facet musi miec ciasno? Bo On u
    mnie chyba nie ma!
  • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 22:30
    W pierwszym poscie napisalas ze jedynie podczas masturbacji masz przyjemnosc. A
    teraz piszesz ze cie zaspokaja. Nie rozumiem.
    Oczywiscie jesli pochwa jest zbyt luzna to obniza to doznania obojga partnerów,
    ale to sie zdarza zwlaszcza po urodzeniu dziecka.
    Wiedniecie podczas stosunku to rodzaj zaburzenia erekcji. Najlepiej zgloscie
    sie do seksuologa.
  • marrrta82 09.12.04, 21:46
    A i jeszcze jedno jedno do pana X, skad Pan wie ze "kobieta może nieco
    wyćwiczyć
    > mięśnie pochwy, ale to się nie stanie z dnia na dzień"?
    z gory dziekuje za odpowiedz
  • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.04, 21:51
    Gdzies czytałem, ale nie pamiętam już gdzie. Pobuszuj po necie, a znajdziesz.
    Wiem że potrzeba kilu miesięcy regularnych ćwiczeń żeby odczuć różnicę.
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.04, 19:00
    no co bisex spekales?
  • Gość: biseks IP: *.crowley.pl 10.12.04, 19:47
    Nie drogi przyjacielu, nie spękałem, ale nie mam ochoty dawać Ci pożywki do masturbowania się przed monitorem. Wrzuć sobie jakąś stronkę porno (polecam www.thehun.com) i naoglądaj się. Zbyt mało poważny jesteś, by prowadzić z Tobą dialog, zwłaszcza po tych szczeniackich zagrywkach z zamieszczaniem 100 wątków o tym samym tytule. Przykro mi, nie doczekasz się odpowiedzi.

    biseks
  • Gość: .................. IP: *.dialup.sprint-canada.net 10.12.04, 19:50
    A czy 2-3 cm. do tych 14-tu byloby ci za duzo?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.