Dodaj do ulubionych

okres co 23 dni???

28.09.06, 10:44
Nie wiem co sie stalo?Od trzech miesiecy mam okres co 23-24 dni a tak byc nie
powinno!.Zawsze...od zawsze mialam co 28-29 dni a teraz ??
Poradzcie prosze bo mam dzis termin u ginekologa a tu prosze....znow okres!!!
wrrr..
Czy to jest normalne?Mam 30 lat.
Edytor zaawansowany
  • 28.09.06, 10:50
    wykluczając zaburzenia możliwe jest, że masz intensywne życie erotyczne i twój
    organizm przestawił się na częsty okres, byś zaszła w ciążę, bo im krótsze
    cykle, tym częstsze jajeczkowanie. Tak się zdarza :-).
    --
    Nie polecam bielizny firmy "febe"
  • 28.09.06, 10:53
    Nie sądzę, jajeczkowanie zwykle jest 14 dni przed miesiączką i kobiety często i
    długo miesiączkujące musiałby uprawiać seks poczas okresu by zajść w ciążę.
    Radzę do lekarza, może na forum zdrowie radzi lekarz ale nie tu.
  • 28.09.06, 10:55
    tu nie ma nic do sądzenia, były badania naukowe o tym, jak u kobiet pracujących
    razem okres występuje w tych samych dniach a u kobiet, które mają dużo seksu
    okres ma tendencję do skracania się.
    --
    Nie polecam bielizny firmy "febe"
  • 28.09.06, 11:01
    Podaj to żródło naukowe.
  • 28.09.06, 11:09
    wlasnie...mozliwe!
    Moje zycie seksualne nabralo ogromnego tempa,zakochalam sie i uprawiamy
    strasznie duzo seksu,wlasnie od trzech miesiecy ale czy to moze byc tego
    przyczyna?
  • 28.09.06, 11:13
    wlasnie to obliczylam! nie chce tak czesto!!!
    Czy to minie?
  • 28.09.06, 11:17
    To jest ciągle w normie.
    --
    „Godzina nauki w życiu nowoczesnego apostoła jest godziną modlitwy.” (św.
    Josemaría Escrivá, Droga, 335).
  • 28.09.06, 11:19
    hmmm...
    czyli co?
    Jesli moje zycie erotyczne sie nie zmieni /i tez ni chcialabym tej
    zmiany ;))/bede miala okres co 22 dni ?????
  • 28.09.06, 11:59
    ja mialam kiedys okres co 18-20 dni. (mialam wtedy 19 lat) zaznaczam, ze nie
    mialam zadynch dodatkowych dolegliwosci, ale tak czesty okres wydawal mi sie
    dosc dziwny. Poszlam do ginekologa i on stwierdzil ze to nie jest zaden problem
    zdrowotny, ale w celu uregulowania przepisal mi tabletki antykoncepcyjne.
    Niedlugo potem tabletek uzywalam juz nie tylko w celu uregulowania okresu... ale
    gdy nastapila przerwa w uzywaniu tabletek (pol roku) znow mialam krotsze okresy
    (stopniowo mozna by powiedziec sie skracaly 0-- od 28 gdy bralam tabletki a
    potem 24, 22, 20...) teraz juz od dluzszego czasu uzywam pigulek (cilest)
    wiec ten problem mnie nie dotyczy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.