Dodaj do ulubionych

Śmierdzące piersi !! ;(( Pomocy !!!

15.06.07, 12:28
Mój problem jest dość krępujący i trochę nietypowy.
Dotyczy on moich piersi i nieprzyjemnego zapachu, które one wydzielają.

Chodzi o to, że pod piersiami, tam gdzie jest zgięcie (Gdzie jest dolna część
stanika) moje piersi strasznie się pocą. W wyniku czego czuć nieprzyjemny,
wręcz bardzo nieprzyjemny zapach czegoś skisłego, coś w stylu zjełczałego masła.
Moje piersi są bardzo duże, i to pewnie normalne, że się pocą, ale dlaczego
tak śmierdzi ?

Wcześniej nie miałam takich problemów, ale odkąd są te upały, to pojawił się
mój problem.
O higienę dbam bardzo. W tych upałach to biorę prysznic nawet 3 razy dziennie.
Chodzę w luźnych bluzkach, a w domu nawet bez stanika. A mimo to, w zgięciach
pod piersiami wciąż jest ten śmierdzący pot :(

Co mi radzicie?
Dzięki za wyrozumiałość i dobre rady.
Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • bri 15.06.07, 12:35
    Może smaruj się tam antyperspirantem?
  • princessa29 15.06.07, 12:36
    Piersi to tłuszcz, jest upał to się pocisz, a od kiedy to pot pachnie??
    --
    Przyjaźń jest subtelną rozkoszą szlachetnych dusz...
  • piernikowa6 15.06.07, 12:38
    No wiecie. Pot ma specyficzny zapach potu.
    A ten zapach to pachnie jak jakaś kupa, albo coś w tym rodzaju !!
    Pot spod pach tak nie śmierdzi, jak ten spod biustu :(
    Ten spod biustu jest i wiele gorszy.
  • mala_mee 15.06.07, 12:40
    Bo dochodzi jeszcze jełczejący, pomieszany z potem balsam do ciała.
    --
    "Powiedz mi o co ci w ogóle chodzi Powiedz mi po co ci te kombinacje
    Nie musimy się katować Nienormalną sytuacją
    Nauczymy się kochać Przestaniemy się bać"
  • znowuwzyciuminiewyszlo 15.06.07, 12:42
    znam troche ten problem, tzn ja pocę się pomiędzy piersami, tak gdzie onebiedne
    sie ze soba stykaja. smaruję je antyperspirantem, ale niestety wysza mi on skore
    i czasem strasznie swedzi. ale nie ma innego wyjscia - kremy i antyperspirant.
    --
    Uwaga, kręci się za mną jakiś idiota-sobowtór. Proszę zatem o uwagę, czy post
    jest mój czy też znowuwzyciumiNEwyszlo czy też innego popaprańca.
    Dziękuję za uwagę.
  • znowuwzyciuminiewyszlo 15.06.07, 12:43
    nie wysza a wysusza :-)

    --
    Uwaga, kręci się za mną jakiś idiota-sobowtór. Proszę zatem o uwagę, czy post
    jest mój czy też znowuwzyciumiNEwyszlo czy też innego popaprańca.
    Dziękuję za uwagę.
  • funny_game 15.06.07, 12:46
    Piłaś!
    (mam nadzieję) ;)
    --
    Moja miłość

    Hey, Johnny Depp!
  • znowuwzyciuminiewyszlo 15.06.07, 12:54
    o tak! :-) i dzisiaj znowu! ciężki los magistra ;-)
    --
    Uwaga, kręci się za mną jakiś idiota-sobowtór. Proszę zatem o uwagę, czy post
    jest mój czy też znowuwzyciumiNEwyszlo czy też innego popaprańca.
    Dziękuję za uwagę.
  • funny_game 15.06.07, 12:56
    Ja dziś też, chociaż z innej przyczyny, znaczy z przyczyny weekendu...
    Toteż łączę się w zapijaczonym bólu i czkam do Ciebie porozumiewawczo :)
    --
    Moja miłość

    Hey, Johnny Depp!
  • alpepe 15.06.07, 12:43
    kup w aptece np. alantan w pudrze i tam się zasypuj. Poza tym może idź z tym do
    lekarza. Pod piersiami sama czujesz, że brzydko pachnie, ale taki zapach może
    dotyczyć całego twojego ciała a to z kolei może świadczyć o infekcji w
    organiźmie. A może brałaś ostatnio antybiotyki?
    --
    'Mężczyzna ma zawsze ostatnie słowo. Brzmi ono: » Tak jest, żono! «'
  • butterflymk 15.06.07, 12:45
    O Jej to Wy musicie mieć cyce jak donice :)
    ie wierzę w śmierdzące piersi jak kupa... jak możesz tak mówić w ogóle
    piernikowa?
  • alpepe 15.06.07, 12:47
    75 A to cyce jak donice? Ja zawsze pocę się pod kolanami i pod piersiami
    właśnie, a nawet nie ma mi co zwisać, bo jest za małe na zwis.
    --
    'Mężczyzna ma zawsze ostatnie słowo. Brzmi ono: » Tak jest, żono! «'
  • christine.p 15.06.07, 12:50
    Chodzenie bez stanika jeszcze bardziej pogarsza problem, bo piersi stykaja się ze skórą...
    Nie stosuj antyperspirantu, bo może to być szkodliwe (nawet bardzo) - antyperspirant jest do użytku tylko pod pachy.
    Kup pachnący puder do ciała - są takie. Może też być zwykła zasypka dla niemowląt. Jak piszesz, o higienie nie trzeba ci przypominać.
    Jeśli to nie pomoże, idź do lekarza (dermatolog, ginekolog).
  • piernikowa6 15.06.07, 12:57
    Tak. Biorę silne antybiotyki, ponieważ miałam infekcję układu moczowego i mam
    problemy z nerką.
    Czy to może być przyczyna ?

    Poza tym nie smaruję się balsamami na piersiach, bo zapach balsamu wymieszany ze
    brzydkim zapachem, jeszcze gorzej śmierdzi.
  • alpepe 15.06.07, 13:02
    to JEST przyczyna. Toksyny wychodzą z odchodami, ale i z wydzieliną taką jak
    pot, więc nie dziwota, że twój pot cuchnie. Jak skończysz kurację, to po jakimś
    czasie, jak organizm się pozbędzie resztek antybiotyku i toksyn, zapach potu
    wróci do normy.
    --
    'Mężczyzna ma zawsze ostatnie słowo. Brzmi ono: » Tak jest, żono! «'
  • christine.p 15.06.07, 13:04
    Silne antybiotyki mogą mieć bardzo duży wpływ na zapach potu. Choroby nerek i układu moczowego też pogarszają i tak niemiły zapach potu.

    Kup sobie Ginjal lub Urosept - jest lekko moczopędny i oczyszcza nerki - może to poprawi zapach potu.
    Te leki można brać przy antybiotykach, jednak dla pewnosci, przeczytaj ulotkę, czy możesz je brać przy swoim schorzeniu nerki.
  • piernikowa6 15.06.07, 13:11
    leków moczopędnych to ja mam od groma :)
    Już nie potrzebuję innych, bo chyba musiałabym zamieszkać w WC :)
    hihihi

    Ale tak, czy inaczej -dobrze wiedzieć, że to skutek uboczny antybiotyków.
  • zbanowany-fiutek-maly 15.06.07, 14:49
    ja ofiaruje sie do namydlania :)
  • butterflymk 15.06.07, 14:50
    nimożliwe Ty fiutku? Masz taki gest..żeby śmierdzące piersi myć?
    Az taki pies na baby z Ciebie?
  • zbanowany-fiutek-maly 15.06.07, 14:55
    moja propozycja ma podłoże czysto altruistyczne :)
  • butterflymk 15.06.07, 14:57
    taaaaaaaaaaa?
    jak tak by było
    to nie miałbyś nicku zbanowany-fiutek-maly :)
  • zbanowany-fiutek-maly 15.06.07, 17:34
    butterflymk napisała:

    > taaaaaaaaaaa?
    > jak tak by było
    > to nie miałbyś nicku zbanowany-fiutek-maly :)

    przeceiz nick matka-teresa-ver-2.0 mógłby obażać uczucia religijne :P
  • 3.14-czy-klak 15.06.07, 15:50
    ołówki albo zapałki pod piersi
  • butterflymk 15.06.07, 15:56
    drewniane półeczki :)
  • kamyk-zielony 15.06.07, 16:10
    Kup w aptece Antidral (antyperspirant w kulce, koszt. ok 11-13zł). Używaj go po
    prysznicu wieczorem, rano spokojnie możesz iść pod prysznic i już go nie
    używać - jeżeli nie są to kłopoty zdrowotne typu tarczyca - efekt murowany:)
  • green-mrow 11.05.18, 22:42
    a jeśli w parze idą kłopoty z tarczycą?
  • alpepe 11.05.18, 23:03
    to trzeba leczyć tarczycę.

    --
    Tak walczę ze złem
    A zło rośnie we mnie z każdym dniem
  • damajah 16.05.18, 00:40
    Ja też mam duże piersi, też się pocą od dołu. Jednak nie daje to przykrego zapachu, chociaż przyznam że jak jest gorąco to często po prostu ściągam w łazience biustonosz i obmywam biust i pod biustem wodą. Nie z powodu zapachu ponieważ przy codziennym myciu się to po prostu nie śmierdzi, tylko dlatego że bardzo nie lubię być w tym miejscu spocona (wysypki, zaczerwienienia, nieprzyjemne uczucie gorąca i wilgoci) Niestety taki "urok" dużego biustu :/ Myślę że jeśli u Ciebie śmierdzi to musi to mieć związek z lekami które jak piszesz zażywałaś - wcześniej problemu nie było.
  • damajah 16.05.18, 00:45
    aha - antyprespirantu bym raczej nie stosowała. Ale ja ogólnie do antyprespirantu nie jestem nastawiona pozytywnie bo uważam że to niezdrowe. Używam jak muszę (wychodzę na kilka godzin z domu a jest gorąco), często nie muszę bo mam możliwość umyć się jak czuję że powinnam (praca zdalna, dużo czasu spędzam w domu i w ogródku w lecie), używam perfum wody i mydła (w kostce biały jeleń które myje dobrze a nie powleka skóry dodatkowymi substancjami) W dni gorące używam balsamów i kremów do ciała tylko na noc. Na piersi nie zastosowałabym antyprespirantu, moim zdaniem przy dobrej higienie nie powinno to dawać przykrego zapachu, więc albo leki albo inny problem zdrowotny.
  • kitjensen 21.06.18, 22:13
    to jest grzybica tak czuc grzybice ,dostalas po leczeniu antybiotykami plus pot i brak przewiewu pod piersiami
  • anagat1 23.06.18, 12:36
    Czesto pod piersiami robi sie grzybica. Nos bardzo dobry stanik, zeby piersi uniesc.. Smaruj clotrimazolem. Mozesz bawelniane galganki pod piers wlozyc, zeby piers nie dotykala bezposrednio skory pod piersia. Czesty problem przy duzym biuscie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.