Dodaj do ulubionych

Sklep modelarski w krakowie

02.12.11, 13:28
Poszukuję dobrego sklepu na terenie Krakowa, jestem początkującym modelarzem więc potrzebuję dobrego sprzedawcy który mi kilka rzeczy wytłumaczy.
Edytor zaawansowany
  • 28.12.11, 22:30
    Moge polecic swietny sklep modelarski w Chorzowie - Truchana 31 - maja tez sklep internetowy www.mojswiatmodeli.pl
  • 24.01.12, 13:59
    Dzięki, fajny sklep, pozdrawiam
  • 25.11.13, 10:44
    jesli masz jakies pytania to poczytaj fora dla modelarzy - jest ich pelno i sa tam prawdziwi fachowcy a co do sklepu to www.modelmaking.pl/ jest dobrze wyposazony
  • 27.11.13, 15:06
    kupowałem w www.modelmaking.pl/ – mają świetne narzędzia i dodatki do modeli
  • 04.02.15, 10:34
    Ja zamawiam przez internet z www.zdalnehobby.pl/ maja tam wszystko dokładnie opisane, wiec mysle ze nie bedziesz miec problemu z wyborem :)
  • 16.06.16, 12:27
    Dobrze wyposażonym sklepem jest sklep internetowy sterowane-zdalnie.pl. Wszystko jest dokładnie opisane, więc można próbować dobrać coś samodzielnie. Zawsze można zadzwonić. Świetna i fachowa obsługa, więc na pewno coś polecą i odpowiedzą na pytania. Korzystałem wielokrotnie z ich porad, dlatego śmiało mogę ich polecić.
  • 28.10.16, 22:05
    Teraz coraz mniej stacjonarnych sklepów a jak są to kiepsko zaopatrzone. Ja wypatrzyłam na necie taki internetowy sklep modelarski i kupowałam u nich już kilka razy. Mają modele i chemię modelarską, narzędzia też mają w ofercie. Warto zajrzeć modeledo.pl/
    A i najważniejsze to co mają do koszyka to rzeczywiście mają w magazynie i ekspresowo wysyłają. Prezenty dla męża to tylko tam kupuję, a on jest zapalonym modelarzem.
  • 02.12.16, 15:19
    Dobry sklep jest na Stradomiu. Inny był kiedyś na Łobzowskiej - ale dawno tam nie byłem i nie wiem czy nadal istnieje.

--
    Zapraszam na stronę: exerim.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka