• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Zwrot towarów Dodaj do ulubionych

  • 15.06.04, 20:57
    Jakie są procedury związane ze zwrotem produktów? Ile kosztuje przesyłka
    zwrotna?
    Edytor zaawansowany
    • 16.06.04, 09:45
      Twoja koordynatorka lub OKS powinni Ci to wyjaśnić smile
      musisz posiadać formularz zwrotu produktów, można go sobie zamówić bezpłatnie.
      wysyłasz produkt razem z tym formularzem pocztą, na swój koszt. paczka do 1 kg
      wg Poczty Polskiej kosztuje 5 zł. w niektórych okręgach można zwroty zanosić do
      biura i OKS wysyła wszystkie razem, wtedy jedynie dokładasz kilka groszy do
      kosztu wysyłki.
      --
      Forum Nu Skin
      • 27.06.04, 14:52
        Witam.
        Dziewczyny proszę was, abyście mi doradziły jak zrobić zwrot torby plażowej.
        Jest ona tak duża, że nie wiem jak ją spakować. Robię zwrot po raz pierwszy i
        na dodatek tak duży gabarytowo wink
        Czy któraś z was albo waszych klientek ją zamówiła? Jakie są wasze
        spostrzeżenia odnośnie tej torby? Uważam, że wygląda elegancko jednak gorzej
        jest z trwałością, tzn. plecionka niestety rozłazi się (dlatego właśnie
        klientka mi ją zwróciła)
        --
        Eyna mama Radka (12.05.2003)
        • 27.06.04, 15:49
          Najlepiej zapakować tą torbę do dużej koperty - czasami można takie kupić na
          poczcie albo włożyć do pudełka - takiego jak połowa tego największego w którym
          przychodzą produkty.Koszt nie powinien być wysoki, gdyż paczka na pewno nie
          przekroczy 1kg.
          Krysia

          Ps.
          Torebka rzeczywiście jest ładna i odpukać, ale na razie nie mam na nią zwrotów.
          Może taki egzemplarz felerny się trafił.
          • 27.06.04, 15:52
            Byłam niedawno na spotkaniu konsultantek i wiele spośród nich mówiło o tym, że
            torba, jak to ktoś trafnie napisał, "rozłazi się", więc to chyba nie jest
            jedyny egzemplarz, niestety.
            --
            Forum .tongue_outoznań:.
            • 27.06.04, 15:59
              no to w takim razie Avon ostatnio ma pecha
              po brudnym komplecie 3 kosmetyczek, teraz torby, wcześniej także problemy z
              preparatem do demakijażu
              czyżby to było lato niespodzianek ?
              Krysia
              • 27.06.04, 16:09
                Ooo, a ja myślałam, że te kosmetyczki to tylko mi trafiły się felerne...
                A czy to prawda, że zestaw do prefesjonalnej (?) pielęgnacji paznokci są
                felerne i wycofano je ze sprzedaży? Zamówiłam dwa i ciekawa jestem co zastanę w
                paczce.
                --
                Forum .tongue_outoznań:.
                • 27.06.04, 16:18
                  Tego nie słyszałam.
                  Słyszałam natomiast od koleżanki, że może ich nie być, bo mają ich mało.
                  Przyszły mi i niby wszystko ok, ale prawdę mówiąc dopiero dzisiaj przetestuję,
                  bo nie miałam czasu na to wczoraj.
                  Krysia
                  • 27.06.04, 16:29
                    Ja zamówiłam dwa i zgodnie z informacją od OKS ich nie dostałam. W Wawie na
                    Słowiczej mieli ich kilka sztuk, które się w piątek rano (25.06) rozeszły.

                    Jak ktoś dostał te zestawy to znaczy, że powinny być dobre. Bo trochę tych
                    zestwów dobrych mieli. Ale większość była wadliwa, dlatego są z nimi problemy.

                    Pozdrawiam,
                    sister52
                    • 27.06.04, 17:35
                      No, ja dostałam wszystkie zestawy, które zamówiłam na szczęście.
                      A na czym polega wada tych zestawów ?
                      Bo może i moje są wadliwe ? Oby nie, bo klientki będą zawiedzione.
                      Pozdrawiam,
                      Krysia
                      • 29.06.04, 20:37
                        Nie wiem na czym ma polegać ta wada. Ja swoich zestawów nie dostałam (2
                        zamawiałam) i dziś nieźle się wkurzyłam jak zobaczyłam je na półce w COKu na
                        Jerozolimskich. Juz powiedziałam Klientkom, że ich nie będzie a tu takie coś!

                        Pozdrawiam,
                        sister52
              • 27.06.04, 16:27
                U nas w okręgu były także problemy z matami palżowymi i oliwkowymi torbami
                plażowymi. Część tych toreb nie miała wszystej podszewki a maty nie były dobrze
                zszyte i się rozłaziły. Ponadto teraz nie ma tych zestawów do pielęgnacji
                paznokci. No i wspomniene wyżej komplety 3 kosmetyczek, z których każda była
                brudna... Chyba powinni zmienić fabrykę, w której to wszystko jest produkowane.

                Pozdrawiam,
                sister52
          • 27.06.04, 21:40
            Mam nadzieję, że na mojej poczcie znajdzie się w sprzedaży tak duża koperta, bo
            czasem to i ze zwykłą, standardową bywa problem wink Co do pudełka to mam albo te
            najmniejsze ale te całkiem duże... coś się wykombinuje
            Dziekuję za podpowiedź.
            • 29.06.04, 14:09
              Bez tego formularza zwrotow nie bede mogla zwrocic produktu?
              • 29.06.04, 14:47
                Bez formularza mogą być problemy. Ale możesz je zamówić bezpłatnie w paczce,
                albo wziąć z COK.
    • 29.06.04, 22:44
      Czy procedura zwrotu wygląda tak samo jak w przypadku towaru dostarczonego
      paczką?
      Dzięki za pomoc
      • 29.06.04, 22:50
        Procedura jest identyczna. Wypełniasz formularz wpisując numer produktu
        umieszczony na fakturze oraz numer tej faktury.

        Pozdrawiam,
        sister52
        • 29.06.04, 22:52
          Dzieki Sister moja dobra duszo smile
          Pozdrawiam
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.