Dodaj do ulubionych

Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko

26.06.04, 09:34
możesz smile))))
ja sie juz nie moge doczekać smile)
pozdrawiam
k.
--
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce smile
Obserwuj wątek
    • nicktosia Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 14:41
      Czekamy, oj czekamy, bo narazie znamy tylko katalog 09. Tak w ogóle to uważam,
      że jeden katalog w przód to za mało, żeby się dobrze przygotowywać do
      sprzedaży. Kiedyś od swojej OKS dostałam następny katalog po następnym wink
      (czyli tak jakbym teraz, kiedy rozpoczął się 08 dostała 10) i miałam z niego
      eXtra sprzedaż, bo zdążyłam się do niego dobrze przygotować. Co o tym sądzicie?
      --
      Forum .tongue_outoznań:.
        • sister52 popieram, ale... 26.06.04, 22:06
          Ja również popieram, aby konsultantki z wyprzedzeniem widziały katalogi. Ale
          absolutnie nie popieram upubliczniania tego na forum. Bo to forum czytają
          również nie-konsultantki czyli klientki. Proponuję zatem, aby pani jodarek1
          przesłała na maila zawartość katalogu 10, którą teraz tak pracowicie
          opracowywuje. Katalog jest naprawdę super, jest się czym zachwycać, widziałam i
          wiem. Ale nie napisałabym tego co tam jest "dla wszystkich", bo to nie wychodzi
          na dobre. Jestem konsultantką już długo i wiem co piszę. My się zachwyacać
          będziemy, to OK, ale jak klientki wpadną w zachwyt to zupełnie zapomną o tym,
          że dopiero co zaczął się katalog 08 a jeszcze jest w tak zwanym "międzyczasie"
          katalog 09. I nasze "przygotowywanie się" do sprzedaży niewiele da.

          Pozdrawiam,
          sister52
          • karmelowa.dziewczyna Re: popieram, ale... 26.06.04, 22:29
            a ja zlozylam juz zamowienie na katalog 09 u mojej konsultantki i z checia
            poczytam o tym co sie znajduje w kat.10. dlatego nie kombinuj, bo jest to
            naprawde nieprzyjemne, jak ktos rozpisuje sie o tym jak mu klientki pouciekaja
            albo nie zloza odpowiedniego zamowienia...grrr
            ale pozdrawiam,mimo wszystkosmile
            • sister52 Re: popieram, ale... 26.06.04, 22:33
              To nie jest nieprzyjemne. Jeśli Ty już z 09 złożyłaś, to super, ale masa innych
              osób nie. I o to mi chodzi. Katalogi przysyłane Klubowiczkom są dla Klubowiczek
              a nie dla Klientek. Ot co. Jeśli zawartość tych katalogów będzie tak szeroko
              publikowana w sieci, nie tylko na tym formu, to po prostu Avon zrezygnuje z
              dawania ich Klubowiczkom. I wtedy już nikt nie napisze "co będzie w katalogu za
              2 miesiące".

              Pozdrawiam,
              sister52
              • karmelowa.dziewczyna Re: popieram, ale... 26.06.04, 22:36
                to bylo nieprzyjemne, skoro probowalas uniedostepnic zapoznanie sie z nowym
                katalogiem. nie pisze bajek na poczekaniu tylko zdalam krociutka relacje...

                w takim razie, jezeli bedziecie ( o ile w ogole) je rozsylac sobie, wsrod
                konsultantek via email, przeslijcie takze mi, chyba ze macie jakies obiekcje.
                pozdrawiam
                • sister52 Re: popieram, ale... 26.06.04, 23:29
                  Rozumiem, że jesteś ciekawa & niecierpliwa i chcesz wiedzieć co będzie we
                  wrześniowym katalogu. I w związku z tym poczułaś się nieprzyjemnie, bo
                  napisałam, aby nie upubliczniać zawartości katalogu 10. Ale to nie jest
                  nieprzyjemne. Po prostu przywilej posiadania wiedzy co do tego co będzie w
                  katalogu za dwa miesiące jest przywilejem konsultantek a nie klientek, proszę,
                  zrozum to. To ma nam, konsultantkom, ułatwić planowanie sprzedaży i tylko w tym
                  celu katalogi z takim wyprzedzeniem są dystrybuowane.

                  Jeśli regularnie składasz zamówienia i chcesz mieć możliwość dowiadywania się z
                  wyprzedzeniem co będzie w katalogach zapisz się jako konsultantka - to nie boli
                  a daje wiele frajdy smile

                  Pozdrawiam,
                  sister52
                  • zaliczka Re: popieram, ale... 27.06.04, 01:30
                    Prawdę mówiąc nie wiem, skąd taka obawa o klientki. Ja na początku powiedziałam
                    uczciwie - konsultantką nie jestem. Ale czemu mam nie znać kolejnych katalogów?
                    To przecież ja mam to kupić! I to ja sobie powinnam zaplanować zakupy. I w ten
                    sposób wiem, czy jeśli mi się coś kończy na przykład, mam kupić teraz po cenie
                    regularnej, czy za miesiąc będzie promocja. Co w tym złego???

                    Rozumiem oczywiście, że macie z tego prowizję, jeśli kupię drożej, to większą,
                    ale chyba nie o to chodzi. Przecież mogę oddać napoczęte i kupić na nowo z
                    kolejnego katalogu. I to dopiero są problemy, o ile się nie mylę. Zwroty,
                    paczki, zamieszanie... Ale może nie mam tu racji.

                    A jeśli chodzi o nowości? Że może przestaną być kuszące, skoro w kolejnym
                    katalogu są jeszcze nowsze nowości? smile Jak coś mnie kusi, to i tak kupię, a
                    jeśli nie, to i tak wolę poczekać, co inni mówią na ten temat.

                    W związku z tym bardzo dziękuję Joasi, że cierpliwie nam to wklepuje co miesiąc.

                    zaliczka
                  • chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 09:35
                    Sister, jest tu Krysia Matej która ma spore doświadczenie w sprzedawaniu Avonu,
                    więc na pewno zaprotestowałaby przeciwko udostępnianiu katalogu gdyby to
                    faktycznie miało jakieś nieciekawe konsekwencje. A skoro nie protestuje, wręcz
                    czasami sama udostępnia, to myślę że nie ma w tym nic niekorzystnego dla
                    konsultantek.
                    --
                    Forum Avon
                    • matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:04
                      moje zdanie już w jednym z wątków określiłam, że nie protestuję, bo takie
                      informacje są nieuniknione
                      ja mam takie doświadczenie, że osobiście nie pokazuję katalogu 10, który
                      otrzymałam - mam wiedzę na jego temat i informacje o nowościach zdradzam
                      klientkom, ale katalogu jako takiego nie pokazuję
                      tak samo jak nie pokazuję jeszcze katalogu 09, gdyż uważam, że
                      najodpowiedniejsza do tego jest połowa katalogu wcześniejszego
                      tak robię od lat i odnoszę duże sukcesy i ustawiczny wzrost sprzedaży
                      zresztą nota bene w okolicahc lat 95-97 dopiero w drugim terminie katalogu
                      (ówczesne kampanie) było można kupić kolejne katalogi - i to wówczas Avon
                      osiągał duże wzrosty sprzedaży

                      uważam, że jak pokażę już katalog 09 to owszem znajdą się Klientki, które już
                      złożą na niego zamówienie, ale wtedy nie mam co liczyć na zamówienie z katalogu
                      08, który przecież dopiero 2 dni temu się rozpoczą, a co mówiąc o pokazywaniu
                      katalogu 10

                      każda Konsultantka robi według własnego uznania

                      jednak wiem skądinąd, że publikacje wczesniejsze katalogu w Internecie są
                      monitorowane przez Avon (przykład Emilii K. i jej strony) i wczoraj będąc w
                      Warszawie dowiedziałam się, że są plany by Klubowiczom od przyszłego roku nie
                      wysyłać z takim wyprzedzeniem katalogów (wiąże się to ze zlikwidowaniem
                      pakietów), OKS i Koordynatorzy otrzymywaliby je wcześniej, ale prawdopodobnie z
                      pierwszym regularnym terminem dostawy.

                      Pozdrawiam,
                      Krysia
                        • matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:39
                          może się nie zrozumiałyśmy Kasiu smile
                          dobrze są kolejne katalogu, ale nie w takiej ilości, bo jak byłam kiedyś w
                          lutym na szkoleniu w Warszawie to miałam okazję zobaczyć już projekty, których
                          efekty widać np. w opisywanym teraz katalogu 10, a już wtedy była mowa o nowych
                          3 zapachach firmowanych przez S.Hayek. Myślę, że każdy chce wiedzieć, bo będzie
                          później, ale pisanie np. teraz o świątecznym katalogu to byłaby lekka przesada.

                          To jest coś na kształt tego, co powiedziała mi pewna osoba z firmy - wchodzi do
                          sprzedazy katalog X z nowym kremem, a konsultantka ma już katalog kolejny lub
                          jeszcze kolejny i pokazuje ten kolejny, w którym owy krem ma ciut niższą cenę
                          albo jakąś ofertę promocyjną - i co się dzieje ? ona mówi, że poczeka.
                          Taka sytuacja może mieć miejsce np. w katalogu 09, gdzie wprowadzane są żele
                          SENSES, które w kolejnym katalogu 10 mają ofertę na zakup uchwytu
                          podtrzymującego taki żel (do powieszenia) - ten uchwyt można kupić za 2,99 pod
                          warunkiem oczywiście, że klientka kupi znowu żel. Owszem nie jest to duży
                          wydatek - w sumie znowu 5,90, ale z wieloletniego doświadczenia wiem, że będą
                          sytuacje typu: "no przecież kupiłam żel z poprzedniego katalogu to czego nie
                          mogę kupić tego uchwytu?".
                          Krysia
                          • nicktosia Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:46
                            Dziwni są niektórzy klienci. Ja na szczęście nie mam takich, o jakich piszesz
                            ("chcę sam uchwyt, bo żel kupiłam w poprzednim katalogu"). Nawet by mi nie
                            przyszło do głowy coś takiego, gdybym była klientką. Każdy katalog to osobna
                            bajka (poza programami lojalnościowymi pod tytułem "jak kupisz coś pod rząd z 3
                            katalogów to dostaniesz coś tam..") i jak ktoś czegoś takiego nie rozumie, to
                            nie chciałabym z nim kontynuować współpracy.
                            --
                            Forum .tongue_outoznań:.
                            • chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:55
                              Ano właśnie, ja też nie miałabym nigdy pretensji że kupiłam coś wcześniej, a
                              potem była atrakcyjna promocja. To tak jak pójść do Rossmanna z pretensjami, że
                              coś kupiłam wcześniej, a teraz jest w promocji. Wiadomo, że promocja jest
                              ofertą ściśle ograniczoną czasowo albo ilościowo i trudno wymagać, by cena lub
                              oferta dodatkowa była stale. Poza tym żel pod prysznic szybko się zużywa, w
                              następnym miesiącu można kupić drugi - ja zużywam minimum 2 żele na miesiąc
                              (różnych firm), zależnie od pojemności.
                              --
                              Forum Avon
                            • matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 13:08
                              ja staję na głowie, by moi klienci byli usatysfakcjonowani i nie będę im
                              tłumaczyć niuansów zasad Avonu, wolę już kupić żel i sprzedać taki uchwat (bo o
                              nim tutaj mowa).
                              Klienci są różni, nie wszyscy podchodzą w ten sposób, Po prostu daję przykład
                              możliwego zachowania klienta.
                              Krysia
                          • chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:51
                            O tej Salmie Hayek to ja słyszałam już też chyba w marcu, gdzieś w prasie
                            kobiecej była informacja.
                            A co do katalogu - oczywiście, że publikowanie 10 katalogów naprzód byłoby bez
                            sensu, ale naprawdę uważam, że konsultantki powinny znać katalog albo dwa do
                            przodu. Oficjalnie. Na przykład - z informacji dostępnych po zalogowaniu się do
                            strefy konsultantki. Powinno także być forum dyskusyjne na stronach Avonu - po
                            to, by podyskutować o kosmetykach, zapytać itp. Dla Avonu byłaby to także
                            informacja o tym, jak kupujący oceniają produkty.
                            Co do uchwytu - cóż, ja się troszkę zirytowałam. Najpierw zmienili kształt
                            opakowania by nie dało się go powiesić, a potem oddzielnie zaczynają sprzedawać
                            uchwyt? To jakaś kpina. Ja bardzo lubiłam stare opakowania.
                            Jeśli nie będzie wcześniejszych katalogów, to co, nie będzie też okręgów
                            trendujących?

                            --
                            Forum Avon
                            • nicktosia Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:06
                              Strefa konsultantki to już osobny temat... To, że nie ma na niej forum, to jest
                              jeden z grzechów głównych. I w ogóle miała być lepsza, a jest tak zagmatwana i
                              niespójna, że korzystanie z niej działa na mnie jak płachta na byka... Według
                              mnie na stronie tej POWINIEN być dostępny przynajmniej aktualny katalog. Tak
                              olbrzymią firmę chyba stać na wynajęcie fachowych webmasterów? Strona jest po
                              prostu KIEPSKA - oczywiście moim skromnym zdaniem.
                              --
                              Forum .tongue_outoznań:.
                              • sister52 Re: strona Avonu 27.06.04, 12:14
                                Strona jest rzeczywiście kiepska, ale katalogu na niej nie będzie. Bo to by
                                tylko ułatwiło osobom, które mają swoje "sklepy internetowe" czy podobne dziwa.
                                Ściągaliby katalog z oficjalnej strony firmy. Na nawet najbardziej
                                zabezpieczoną stronę znajdzie się sposób, aby skopiować z niej zdjęcia.

                                A co do strony, to powinna ona być jasna i przejrzysta. Powinno na niej
                                wszystko działać. Jest tam wiele niedoskonałości a wiedza trudno dostępna. Jak
                                czegoś szukam to nie mam pojęcia czy znajdę to np. w aktualnościach serwisowych
                                czy marketingowych. Różnie bywa smile Strona powinna zawierać dużo wiedzy, którą
                                łatwo by było odnaleźć.

                                Pozdrawiam,
                                sister52
                            • matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 13:15
                              ponownie powtarzam - ilu klientów, tyle nawyków i zachowań
                              Kasiu Ciebie to nie zirytuje, że przepłaciłaś, ale są osoby, które tak się
                              poczują
                              A z drugiej strony to fakt, że zmienili żele na takie bez zawieszek jest dla
                              mnie także niezrozumiały, choć firma znowu jest niekonsekwentna, bo w lutym na
                              Radzie Złotego Klubu Róży pracownicy Avonu wyraźnie mówili o tym, że będą
                              uchwyty, takie jak mają niektóre żele - z tyłu opakowania taka odginana
                              zawieszka.
                              Okręgi trendujące może zostaną chociaż znam sporo opinii negatywnych na ich
                              temat, np. prowadzenie sprzedaży przez Konsultantki z tych okręgów do innych
                              części Polski i z tego powodu mamy braki bo firma nie jest wóczas w stanie
                              poprawnie zestymować jaką sprzedaż będzie miała cała Polski i pojawiają się u
                              nas później w paczkach braki.

                              Forum na stronie będzie (pewna informacja), ale w postaci moderowanej, co już
                              mnie nie cieszy, gdyż nie wiadomo jak będzie wyglądało traktowanie opinii
                              negatywnych na temat firmy i produktów. Być może będzie też chat z pracownikiem
                              firmy. Ale to raczej z tego co słyszałam do kogos to odległe plany.
                              Krysia
                      • sister52 Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:08
                        No właśnie o to mi chodzi - że jak osoby takie jak jodarek1 wklepują w ogólnie
                        dostępne forum co będzie w katalogu 10 podczas gdy nam się dopiero co 08
                        zaczął, firma przestanie te katalogi Klubowiczkom dawać. Też miałam taką
                        informację od firmy i dlatego starałam się, aby jednak tu nie publikować tego.
                        Zawsze można iść do swojej OKS i wziąć katalog z wyprzedzeniem. I to nieprawda,
                        że OKS nie chcą dawać. Jak byłam jeszcze początkującą konsultantką i nie miałam
                        dużych zamówień, poszłam do mojej OKS i powiedziałam, że potrzebuję katalog,
                        który będzie aktualny za dwa miesiące, bo na długo wyjeżdżam, a;e będę składała
                        zamówienia przez Internet a brat będzie mi je w Polsce odbierał. I bez
                        problemów dostałam taki katalog.

                        Ja katalogu 10 też nikomu nie pokazuję i nie zamierzam tego robić jeszcze
                        długo. Więc po co mi on? A po to, żebym, oprócz czystego zaspokojenia mojje
                        ciekawości, mogła powiedzieć jednej czy drugiej klientce np. "pani Zosiu,
                        proszę teraz tego produktu w regularnej cenie nie kupować, on będzie w kolejnym
                        katalogu na promocji". Mogę też powiedzieć np. kobiecie narzekającej na brak
                        uchwytów w żelach Senses, żeby spokojnie kupowała je, bo w kolejnym katalogu
                        będzie fajny uchwyt. Właśnie po to są te katalogi.

                        Niestety, na to forum zaglądają też i moje Klientki (dzięki jednej z nich
                        odkryłam to forum) i najprawdopodobniej już wiedzą co będzie w 10. Co za tym
                        idzie będą zaprzątały sobie głowę właśnie tym katalogiem a nie aktualnym.

                        Katalog zawsze można zdobyć i pooglądać, ale upublicznianie jego zawartości
                        jest już dla mnie nie do przyjęcia. Tak jak napisałam wcześniej, przywilej
                        posiadania wiedzy co do tego co będzie w katalogu za dwa miesiące to przywilej
                        konsultantki a nie klientki.

                        Na 90% w przyszłym roku nie będzie prezentów dla klubowiczek (tych toreb z
                        kosmetykami i kolejnym katalogiem, które klubowiczki dostają w każdym
                        terminie), dowiadywałam się o tym w firmie. O to, że nie będzie katalogów
                        możecie winić osoby, które od razu po otzrymaniu katalogu 10 szczegółowo go
                        opisały lub, co gorsza, zeskanowały i puściły w sieć.

                        Wkurza mnie, gdy moja klientka mówi mi "wiesz, widziałam w sieci już wrześniowy
                        katalog, a ty go już masz?". Ten katalog teraz jest dla mnie, nie dla niej. Ona
                        dostanie go w swojej chwili. A co do "planowania" zakupów, jak ktoś napisał
                        wyżej, to ja jestem od tego, aby pomóc klientce w planowaniu zakupów. Od tego
                        jestem KONSULTANTKĄ. Jak ona ma jakieś problemy, waha się, to ja jej mogę
                        podpowiedzieć, że ten czy inny produkt będzie potem taniej czy w ciekawej
                        ofercie. Właśnie od tego są konsultanci.

                        Pozdrawiam,
                        sister52
                        • jodarek1 Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:20
                          sister52 napisała:

                          > No właśnie o to mi chodzi - że jak osoby takie jak jodarek1 wklepują w
                          ogólnie
                          > dostępne forum co będzie w katalogu 10 podczas gdy nam się dopiero co 08
                          > zaczął, firma przestanie te katalogi Klubowiczkom dawać.

                          super.....

                          > Na 90% w przyszłym roku nie będzie prezentów dla klubowiczek (tych toreb z
                          > kosmetykami i kolejnym katalogiem, które klubowiczki dostają w każdym
                          > terminie), dowiadywałam się o tym w firmie. O to, że nie będzie katalogów
                          > możecie winić osoby, które od razu po otzrymaniu katalogu 10 szczegółowo go
                          > opisały lub, co gorsza, zeskanowały i puściły w sieć.

                          to nie wiem wlasciwie po co starac sie zeby wejsc do Klubu Rozy.....

                          Przykro mi ze przeze mnie tracisz zamowienia od klientek (wydawalo mi sie ze to
                          forum odwiedzaja jednak glownie konsultantki ktore ten katalog powinny znac) i
                          prosze opiekunke forum o skasowanie watku z opisem katalogu.
                          Joasia
                          • matej_lublin Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 13:23
                            niestety potwierdzam info, że katalogów z wyprzedzeniem nie będzie, bo jeśli
                            pakietów dla klubowiczów nie będzie to i tego "dodatku" także nie.

                            BARDZO proszę by nie złośiły się klientki, że Konsultanci tak widzą tą sprawę z
                            upublicznianiem kolejnych katalogów. Powyżej sister52 opisała już szczegółowo
                            tą kwestię i nie chcę się powtarzać.
                            Ja także kieruję zamówieniami klientów, by nie czuli się rozczarowani, mając
                            wiedzę o kolejnych promocjach, cenach itp.

                            To tak jakby właśnie niedawno wspomniany Rossman, perfumerie Douglas, Sephora i
                            inne tego typu sklepy zaczęły rozmieszczać u siebie informacje o kolejnych
                            nowościach, cenach itp. Ciekawe czy ktoś interesowałby się tym co na półkach
                            aktualnie czy tym, co będzie później.

                            Razem z kilkoma osobami pracujemy nad projektem forum tylko dla Konsultantek,
                            gdzie umieszczane byłyby tego typu informacje. Myślę, że to byłby dobry pomysł.
                            W tej chwili na forum jest przewaga wypowiedzi serwisowych związanych z
                            działalnością Konsultantów, co odkrywa wszystkie karty przez klientami.
                            Krysia
                            • chicarica Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 14:24
                              Sister, ale ja jestem konsultantką, tyle że kupującą na potrzeby swoje i
                              rodziny. I dlatego właśnie zarejestrowałam się jako konsultantka, żeby mieć
                              dostęp do takich informacji i promocji, i żeby planować własne zakupy!

                              Krysiu, właśnie dlatego ja byłabym za tym, by takie informacje były dostępne w
                              strefie konsultantki. Bo z jednej strony, musi być miejsce w którym można się
                              tego dowiedzieć, a z drugiej - jeśli nie jest to strona dla konsultantek,
                              dostępna po zalogowaniu i weryfikacji nru identyfikacyjnego, to automatycznie
                              mają do niej dostęp także klientki.
                              --
                              Forum Avon
                              • sister52 Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:37
                                Ja napisałam, że nie mam nic przeciwko temu, aby konsultantki znały treść
                                najnowszego katalogu, więc jeśli ktoś jest konsultantką, niezależenie czy
                                klubowiczką czy nie, czy kupuje na potrzeby własne czy nie tylko, to OK,
                                powinien znać katalog 10 już teraz. Ale jeśli ktoś jest tylko klientką, nie
                                powinien znać katalogu 10 już od wczoraj. Ot co smile

                                Pozdrawiam,
                                sister52
                            • zaliczka Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:04
                              matej_lublin napisał:

                              > BARDZO proszę by nie złośiły się klientki, że Konsultanci tak widzą tą sprawę
                              > z upublicznianiem kolejnych katalogów. Powyżej sister52 opisała już
                              szczegółowo
                              > tą kwestię i nie chcę się powtarzać.
                              > Ja także kieruję zamówieniami klientów, by nie czuli się rozczarowani, mając
                              > wiedzę o kolejnych promocjach, cenach itp.

                              Ja się nie złoszczę, tylko wyrażam swoją opinię smile
                              Moja konsultantka nie kieruje moimi zamówieniami, sama się o siebie troszczę,
                              wysyłam jej tylko maila z zamówieniem.

                              > To tak jakby właśnie niedawno wspomniany Rossman, perfumerie Douglas, Sephora
                              i
                              >
                              > inne tego typu sklepy zaczęły rozmieszczać u siebie informacje o kolejnych
                              > nowościach, cenach itp. Ciekawe czy ktoś interesowałby się tym co na półkach
                              > aktualnie czy tym, co będzie później.

                              Czymś jednak sprzedaż bezpośrednia powinna się różnić. I tak w Avonie nie
                              kupuję w ogóle kolorówki, bo nie mogę sprawdzić koloru. Czymś te minusy trzeba
                              równoważyć. I jest tym na przykład mozliwość zwrotu. Więc jeśli nie miałabym
                              katalogów kolejnych i kupiłabym wspomniany żel bez zawieszki, to przecież mogę
                              go za miesiąc zwrócić (częściowo zużyty do tego) i zamówić nowy z zawieszką. I
                              dopiero konsultantka ma problem...

                              Oczywiście ten przykład jest czysto teoretyczny, bo:
                              - nie używam żelów Avonu
                              - nigdy niczego nie zwróciłam
                              - nie leży w mojej naturze kombinowanie i sprawianie problemów

                              Ale weźcie pod uwagę, że przerażająca ilość konsultantek słabo się interesuje
                              swoimi klientkami. Ja często nowy katalog dostaję w połowie kampanii a nie wraz
                              z zamówieniem.

                              I dodam, że odkąd tu zaglądam i mam nowe katalogi, kupuję więcej i jestem
                              bardziej zadowolona. To znaczy juz nie ma sytuacji, że coś kupiłam, a za
                              miesiąc jest zdecydowanie taniej. Bo te sytuacje mnie wkurzają i nie mam wtedy
                              ochoty robic więcej zakupów.

                              Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że moja wypowiedź nic nie zmieni,
                              katalogów nie będzie, powstanie nowe forum dla wtajemniczonych. A to pewnie
                              padnie i tyle.

                              Jest mi również przykro, że klientki traktuje się jak ... no nie wiem jak kogo.
                              Ale co za uchylanie rąbka tajemnicy? Świetnie wiem, ile konsultantka na mnie
                              zarabia. Trudno, gdybym wydawała miesięcznie 160zł na Avon to też bym nią
                              została. Ale nie wydaję. A nie bawi mnie prowadzenie akurat takiego interesu.

                              Oczywiście wyraziłam tylko swoją opinię, może założycielka forum chciałaby
                              wiedzieć, co przyciąga tu ludzi. Dla mnie zdecydowanie są to między innymi
                              katalogi.
                                • matej_lublin Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:42
                                  Kasiu i Zaliczko,
                                  trochę inaczej wyglądała sprawa katalogów ze strony osoby, która sprzedaje
                                  produkty Avon, by na tym zarobić, niejednokrotnie utrzymać się
                                  to trudno zrozumieć osobom, które kupuja produkty - ich nie interesują koszty
                                  Konsultantki (torebki, próbki, katalogi, transport, podatki, itp.). Dla
                                  Konsultantek jakiekolwiek działania takie własnie jak publikacja katalogów
                                  powodują, że firma np. zrezygnuje z ich wysyłania od przyszłego roku, chyba że
                                  jeszcze uda się coś wywalczyć. Klientkę taka sytuacja nie interesuje czy ja
                                  dostanę katalog kolejny po 09 czy nie.

                                  ja wiem, że Klientki są ciekawe, każdy jest ciekawy, ale uważam, że
                                  parafrazując czyjąś wypowiedź - klientka jak chce dowiedzieć się co jest w
                                  następnym katalogu, albo czy dany produkt jest w promocji - na pewno dowie się
                                  tego od swojej Konsultantki, a jesli nie - tzn. że powinna zmienić sobie
                                  Konsultantkę.
                                  Krysia
                              • sister52 Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:41
                                Zaliczka, masz beznadziejną konsultantkę. Ja nie wyobrażam sobie nie mieć
                                próbek i nie dysponować nimi dla moich klientek. Jak wchodzą jakieś nowe
                                kosmetyki kolorowe, ja mam już gotowe próbeczki, udaje się z nimi do kobietki i
                                pokazuję. Ona sobie je testuje, ogląda i jak któraś ją bardzo zaciekawi to daję
                                jej jedną sztukę na własność, aby się z danym kolorem, jak to się
                                mówi, "przespała" smile I nie mam zwrotów.

                                Poza tym będę informowała klientów przy zakupach z katalogu 09 że w kolejnym
                                będzie uchwyt do żeli i nikt mi na pewno nie da zużytego, aby kupić nowy z
                                uchwytem. Po prostu po miesiącu czasu ten jeden już im się zużyje, więc kupią
                                drugi wraz z uchwytem. Ja nie widzę problemu. Tym bardziej, że ceny są
                                śmieszne: żel za 5,90zł a uchwyt za 2,99zł.

                                Pozdrawiam,
                                sister52
                                • matej_lublin Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:44
                                  dokładnie, masz rację, ja także to zrobię i tak zawsze robię przy tego typu
                                  promocjach
                                  klientka kupi teraz zamiast 2 żeli "na zapas" - jeden, bo do drugiego dokupi
                                  sobie uchwyt
                                  Podobnie jest z próbkami - dobra Konsultantka je ma zawsze i udostępnia, co
                                  zdecydowanie zwiększa zamówienia.
                                  Krysia
                                  • zaliczka Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 16:12
                                    To tak:

                                    Co do katalogu. Chciałam tylko pokazać, że niekoniecznie oznacza to spadek
                                    sprzedaży. Mi naprawdę lepiej się kupuje, jak wiem, co będzie w następnym. Do
                                    tego dochodzi jeszcze taka sprawa: załóżmy, że mamy teraz nowość. Kupuję, bo
                                    boję się, że później będzie po cenie regularnej. Okazuje się, że to bubel, więc
                                    z tej serii juz nigdy nic nie kupię (w moim przypadku to tak działa,
                                    niezależnie od tego, czy zwrócę, czy nie; nie zwracam, leży na półce i czeka na
                                    lepsze czasy). A jeśli wiem, że za miesiąc cena będzie taka sama, mogę
                                    spokojnie poczekać i dowiedzieć się, co inni o tym sądzą. I nie ma to żadnego
                                    wpływu na inne produkty - nie przejechałam sie osobiście, więc jestem otwarta
                                    na resztę kosmetyków.
                                    Prawdę mówiąc podejrzewam, że większość osób nie zwróci, czyli swój zarobek
                                    macie (bez żadnych wyrzutów, w końcu na tym ten biznes polegasmile). Ale czy kupią
                                    kolejne?

                                    A co do konsultantki - zdaję sobie sprawę, że nie jest najlepsza (łagodnie
                                    mówiąc). Ale z takich czy innych względów ją mam i muszę sobie radzićsmile Nie ma
                                    wyrzutów sumienia a ona tylko na tym zyskuje. Zero problemów smile

                                    Pozdrawiam
                                    zaliczka
          • nicktosia Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:18
            Sister, Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. W zasadzie nie pomyślałam, że
            zaglądają tu również klientki.. Trochę skrótowo wyraziłam swoją myśl. Chodziło
            mi w pierwszej kolejności nie o publikowanie w necie zawartości katalogu 10
            (swoją drogą podziwiam autorkę tegoż procederu, bo nigdy w życiu by mi się nie
            chciało tego zrobićwink), ale o to, że konsultantki powinny mieć wgląd
            jednocześnie do 3 katalogów, czyli aktualnego i dwóch kolejnych. Miałam taką
            możliwość trzy razy i wyraźnie pomogło mi to w opracowaniu strategii sprzedaży,
            co widoczne było w wysokości zamówień. Inna sprawą jest to, czy w takiej
            sytuacji konsultantki umiałyby trzymać język (a raczej katalog wink) za zębami.
            --
            Forum .tongue_outoznań:.
            • matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:42
              ano właśnie, popieram Twoje rozważanie
              Konsultantki pokazują nawet takie oferty, które są tylko dla nich, np. oferty
              DEMO - i jak tutaj wytłumaczyć Klience, że cena nowej wody Far Away to 49,90, a
              nie 32zł
              Katalog jest dla wszystkich, inne rzeczy według mnie dla Konsultantek
              Zresztą co sobie pomyśli Klientka jak zobaczy np. ofertę netto z cenę produktu
              np. 6 zł, kiedy wczesniej widziała go w katalogu i kupiła za 10 zł ?
              Chyba tylko rozczarowanie i fakt ile to Konsultant na tym zarabia.
              Krysia
            • jodarek1 Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:10
              nicktosia napisała:


              > (swoją drogą podziwiam autorkę tegoż procederu, bo nigdy w życiu by mi się
              nie
              > chciało tego zrobićwink)

              Wlasciwie to nie chce mi sie tego robic, siedzenie i wklepywanie zawartosci
              katalogu przez dwie godziny nie nalezy do najwiekszych przyjemnosci zyciowych.
              I dlatego zgodnie z Waszymu sugestiami nie bede wiecej opisywac zawartosci
              katalogu.
              Joasia
    • epa5 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 27.06.04, 13:27
      Bez przesady z tą jazdą na Joasię, ja się cieszę że podała już zawartość
      katalogu 10, chociaż będę go miała teraz we wtorek(jestem z trendującego).
      Wydaje mi się że każdy czy konsultantka czy klientka chcą jakoś rozsądnie sobie
      rozplanować zakupy i to co np.teraz nie kupię to kupię następnym razem albo
      odwrotnie. Bez przesady, że klientki nic nie kupią. Pozdrawiam.
      • matej_lublin Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 27.06.04, 13:56
        Nich tutaj nie jeździ na nikim, bo nawet i ja publikowałam tutaj katalog i w
        jakiś sposób czuję się winna rozpropagowaniu tej idei, która nie przynosi
        naprawdę wiele dobrego.
        Jesli masz katalog 10 to możesz zapamiętać co tam jest ciekawego i opowiedzieć
        o tym swoim klientkom lub zwrócić im uwagę o tym, bo pokazywanie katalogu to
        mija się z celem. Wierz mi epa5, że mam w tym doświadczenie wieloletnie. Może
        teraz na kursach tak uczą Konsultantki, by tak robić, ale to według mnie
        przesada.
        Przynaję, że byłam od początku w Klubie Złotej Róży i byłam jedną z inicjatorek
        tego, by taki trendujący katalog pojawił się dla Klubowiczów w pakiecie. Nie
        chciałabym, by nieumyślne publikacji przyczyniły się do tego, że wszyscy
        Klubowicze zostaną bez tych katalogów.
        Krysia
    • gocha221 od klientki 28.06.04, 10:35
      ja chciałabym tu dodac kilka słó ze strony klientki firmy. Cala ta dyskusja
      wydaje mi sie dosc zabawna. czy rzeczywiscie uwazacie, ze ta strona, to forum ma
      az taki wplyw na sprzedaz w calej Polsce??? jesli tak to chyba jest to swoista
      megalomania, bo regularnie piszacych tu dziewczyn nie ma tu az tak wiele i sa to
      glownie konsultantki. Ja tylko napisze ze wiedza o nastepnych katalogach mi
      pomaga i chetniej kupuje wtedy w avonie. Np dzieki temu ze wiem ze kat. 9 bedzie
      tonik do twarzy na przecenie to nie kupie w innej firmie tylko zaczekam i kupie
      avonowy. W regularnej cenie kosmetykow avon w ogole nie kupuje boo uwazam ze za
      te pieniadze mozna miec cos lepszej jakosci. Wiec chyba robicie z igly widły a
      taka postawa tylko zniecheca do konsultantek i avonu: nie pisac, nie ujawniac ,
      nie pokazywac a nuz więcej sprzedamy!!! niedlugo tu bedzie jak na forum oriflame.
      • matej_lublin Re: od klientki 28.06.04, 11:33
        na pewno masz po części rację
        każdy ma swój punkt widzenia zależny od pozycji z której patrzy na sprawę
        zwróć uwagę, że w żadnym hipermarkecie czy jakimkolwiek sklepie nie masz
        przedstawionych w ich firmowej gazetce ofert na 2-3 miesiące naprzód
        sklepy co prawda wiedzą co będzie w najbliższym kwartale w promocjach i jakie
        są planowane, ale nie ujawniają tego na publiczny wizerunek
        uważam, że taką wiedzę na temat produktów powinna przekazywać Tobie Twoja
        Konsultantka
        i naprawdę według mnie nie prawdą jest że chcemy wszystko utajniać, bo przecież
        nikt by nie pisał tutaj o właściwościach kosmetyków itp.
        To forum zmieniło się w forum Konsultantek Avonu, a wybacz - sprawy wewnętrzne
        każdej firmy - nie tylko Avonu - są właśnie sprawą wewnętrzną i przecież żaden
        sklep nie ujawnia po ile kupuje dany produkt albo jaka trafiła mu się oferta
        kupna po okazyjnej cenie kremów za 5zł, które sprzeda za 2 razy większą cenę.
        I życzę sobie i wszystkim innym, by jednak nie było to forum a'la Oriflame smile
        Krysia
        • gocha221 Re: od klientki 28.06.04, 12:27
          tak jak napisałaś: punkt widzenia zlaezy od punktu siedzenia.
          ale mi chodzi przede wszystkim o jedna rzecz: czy te publikacje na forum mają
          jakis wpływ na sprzedaz konsultantek??? uwazacie ze jest ono az tak popularne i
          wiekszosc klientek wie, co bedzie w nastepnych 2 katalogach. Ja najczesciej
          zamawiam za ok. 30 zl, moja mama za ok 40 i to ze ja mialam dzieki forum jakies
          informacje wcale tego nie zmienilo.a jesli chodzi o takie informacje jak upusty,
          ktore otrzymuja konsultantki, kwoty za ktore trzeba sprzedac zeby miec upust,
          czy too ze wiekszosc konsultantek pracuje w tzw. "szarej strefie" to wiadomosci
          znane powszechnie i od dawna, wiec chyba nie ma co robic z tego wielkich
          tajemnic itp.
          a z tego co pamietam to to forum mialo byc dla wszystkich i Kasia wszystkich do
          niego zapraszala, nie tylko konsultantki. wiec moze dla spraw tak poufnych jak
          rabaty, powinno istniec inne forum, np. AvonTopSecret.
          • chicarica Re: od klientki 28.06.04, 13:12
            Gocha, ja uważam że to forum jest dla wszystkich, zarówno dla konsultantek, jak
            i dla klientek. I także nie uważam, że publikacja tutaj przyszłych katalogów ma
            wielki wpływ na sprzedaż. W końcu czyta nas dość ograniczona liczba osób,
            oceniam że maksymalnie 100 - to szacunek z dużym zapasem.
            Drogie konsultantki, jeśli uważacie, że jakieś sprawy są ściśle tajne, to albo
            nie piszcie o tym na forum, albo załóżmy jakieś oddzielne forum. Klientki,
            które tutaj piszą, faktycznie mogą poczuć się głupio. Nie róbmy z tego forum
            jakiejś enklawy.
            Pozdrawiam zarówno inne konsultantki, jak i klientki smile
            --
            Forum Avon
            • alice76 Re: od klientki 28.06.04, 15:29
              To jeszcze ja wink Zgadzam sie z Zaliczka i Kasia i Gosia wink Dziewczyny, tak
              szczerze mowiac, jesli osobiscie wiecie, co bedzie w katalogu za trzy miesiace,
              to robicie mniejsze zakupy z katalogu obecnego? Mnie nowosci bardzo
              interesuja, z utesknieniem czekam na kazdy opis nowego katalogu, czytam go
              lapczywie i ...zapominam. Mniej wiecej oczywiscie. Najwyzej pamietam mgliscie,
              ze bedzie jakies fajne cos i nalezy szybko zuzywac zapasy. Przewaga katalogu
              Avonu sa ladne obrazki i opis. Tego na forum nie ma. Na forum jest spis, ktory
              pozwala mi zaplanowac swoje zakupy. Zauwazcie, ze ten spis jest glownie dla
              osob "wtajemniczonych", ktore wiedza, co to jest, jak wyglada i do czego sluzy
              np. "serum blyskawicznie liftingujace". I jesli klientka mowi mi "wiesz, bede
              niedlugo musiala kupic krem pod oczy i chce sprobowac czegos nowego" to moge
              jej poradzic, zeby nie szla do drogerii i kupowala na zapas (ach, ten nalog wink
              tylko zamowila nowosc za miesiac. Podeslalam kiedys link do "naszego" forum
              dwom kolezankom i wiecie co? Powiedzialy, ze poczekaja na wersje papierowa, bo
              wola katalog z obrazkami. TAK!
              Zauwazcie, ze z Internetu korzystaja specyficzne osoby, wcale nie sa
              to "przecietne" klientki Avonu. Tak jak Kasia napisala, Internet jest i tego
              sie nie zmieni, ze pewne informacje beda sie pojawialy z duzym wyprzedzeniem. I
              sorry, ale nie-dawanie-wczesniejszych-katalogow-klubowiczkom na pewno nie
              ukroci tego "procederu". I dobrze wink
              Ufff, ale sie napisalam wink))
              A jakby katalog wrocil, to bym sobie chetnie poczytala, bo przeoczylam moment
              jego obecnosci na sieci wink))
              (jakby co, to please o opis na alice76@gazeta.pl, bede wdzieczna)
              • chicarica Re: od klientki 28.06.04, 17:32
                Ja też bym chciała żeby wrócił, ale po nagonce Joasia poprosiła żeby skasować,
                więc skasowałam. Gadajcie z Joasią w sprawie przywrócenia i następnych
                katalogów.
                Jest wyjście: jeśli Joasia obawia się konsekwencji, to może zamieszczać opis,
                ja będę go natychmiast kasować i umieszczać w "Wątkach skasowanych". wink
                --
                Forum Avon
                • karla71 Re: do Kasi 28.06.04, 17:39
                  Kasiu podpisuję się pod twoją propozycją obiema rączkami wink
                  Lubię wiedzieć wcześniej co będzie nowego w katalogu.Dużo czasu spędzam na tym
                  forum między innymi dzięki tej możliwości wink

                  Pozdrawiam cieplutko smile
                  Karolina
                  • chicarica Re: do Kasi 28.06.04, 17:45
                    Moim zdaniem opisanie katalogu to nie to samo co pokazanie go. Rozumiem, że
                    klientka mogłaby się zająć nowym katalogiem, gdyby dostała go do ręki - a taki
                    opis, bez zdjęć, próbek i innych bajerów, to tylko sucha informacja. Krysia,
                    mnie się wydaje, że to naprawdę inna sytuacja, niż opisana przez Ciebie - gdy
                    pokazywałaś klientce przyszły katalog.
                    Joasia, to co, przywracamy wątek?
                    --
                    Forum Avon
                    • jodarek1 Re: do Kasi 28.06.04, 18:17
                      chicarica napisała:

                      > Moim zdaniem opisanie katalogu to nie to samo co pokazanie go. Rozumiem, że
                      > klientka mogłaby się zająć nowym katalogiem, gdyby dostała go do ręki - a
                      taki
                      > opis, bez zdjęć, próbek i innych bajerów, to tylko sucha informacja. Krysia,
                      > mnie się wydaje, że to naprawdę inna sytuacja, niż opisana przez Ciebie - gdy
                      > pokazywałaś klientce przyszły katalog.
                      > Joasia, to co, przywracamy wątek?

                      Sama nie wiem - wlasciwie glowna przeciwniczka opisu katalogu jest sister52,
                      niech ona sie wypowie.
                      Pozdrawiam deszczowo
                      Joasia
                      • gocha221 Re: do Kasi 28.06.04, 18:46
                        ja obiecalam Joasi, ze nie bede juz marudzic, ale co tamsmile)
                        a propos tego co Joasia powyzej napisala. przeciwniczka opisywania jest głównie
                        sister52, Kasia, załozycielka forum, jest za opisywaniem, i tak samo mysli chyba
                        wiekszosc forumowiczek.
                        jakby nie bylo jest demokracja, wiec chyba wiekszosc ma wiecej do powiedzeniasmile)
                        moze jeszcze raz przemyslisz to Joasiu, bo nie ma jak katalog na forum, ktory
                        mozna troche przedyskutowac i oposac swoje wrazeniasmile)
                        a przeciez po to to forum jest.
                      • sister52 Re: do Asi :-) 28.06.04, 19:50
                        Witam wszystkich,

                        owszem, jestem przeciwniczką publikowania tego opisu na tym forum. Ale, jak już
                        wspomniałam, nie jestem przeciwniczką tego, aby konsultantki znały zawartość
                        przyszłych katalogów. W związku z tym moje rozwiązanie jest takie, aby Asia
                        wysyłała opis (jeśli nadal ma ochotę go robićsmile e-maile do zainteresowanych
                        osób. Możemy założyć wątek, w którym dopisywałyby się osoby chętne do
                        przeczytania tego opisu. Wątek nazywałby się np. "Jestem konsultantką - dopisz
                        się!" I nie sugerowałby tego, że chodzi o wysyłanie info o przyszłych
                        katalogach. Wilk syty i owca cała.

                        Biorąc pod uwagę informację, że od przyszłego roku mamy nie dostawać tych
                        przyszłych katalogów, zamierzam zająć się tą sprawą. Pracuję w biurze okręgu a
                        dodatkowo sama jestem Klubowiczką i sprawa mnie osobiście również dotyczy.
                        Dlatego będę starała się o to, aby jednak firma dawała nam te katalogi. W tym
                        celu muszę znaleźć jakiś kompromis. Jeśli ktoś ma lepsze pomysły, proszę śmiało
                        pisać smile

                        Tymczasem pozdrawiam ciepło,
                        sister52
                          • chicarica Re: do Asi :-) 28.06.04, 21:05
                            Ciemnogrodzianko, ale masz przecież email gazetowy, ciemnogrodzianka@gazeta.pl
                            i możesz tego używać do odbierania wiadomości z forum.
                            Ja i tak jestem za publikowaniem treści katalogu na forum. Przecież tak bez
                            zdjęć to i tak nie ma takiego efektu jak papierowy.
                            --
                            Forum Avon
                            • ciemnogrodzianka Re: do Asi :-) 28.06.04, 21:56
                              chicarica napisała:

                              > Ciemnogrodzianko, ale masz przecież email gazetowy, ciemnogrodzianka@gazeta.pl
                              > i możesz tego używać do odbierania wiadomości z forum.

                              Na ktory przychodzi niesamowita ilosc spamu. Wlaczylam odspamiacz ale niewiele
                              pomaga. Uzywam tylko do forum a poczte kasuje


                              --
                              Magda
                              • sister52 Re: do Asi :-) 29.06.04, 10:50
                                Jak się podaje swój adres na prawo i lewo we wszystkich formularzach na necie
                                to się dostaje spam. Ja mam ten adres na gazecie już wiele lat a jeszcze ani
                                jednego spamu nie dostałam. Poza tym możesz sobie założyć nowe konto na
                                gazecie, bez "spamowego" obciążenia. A jak nie chcesz podawać to Twoja strata.

                                Pozdrawiam,
                                sister52
                        • justa_79 Re: do Asi :-) 29.06.04, 09:53
                          sister, świetny pomysł - tylko jak ktoś udowodni, że jest albo nie ejst
                          konsultantką, żeby się dopisac na tą listę? w rezultacie wpisze się każdy, kto
                          będzie chciał dostać katalog - czyli klientki również.
                          --
                          Forum Nu Skin
                            • jodarek1 Re: do Asi :-) 29.06.04, 11:30
                              Wnioskuje o przywrócenie watku z opisem katalogu 10 poniewaz:

                              - tylko jedna osoba jest przeciwko obecnosci opisu katalog 10 na forum;
                              - taki suchy opis trudno porownywac do samego katalogu, pieknego, kolorowego,
                              bardzo kuszacego - sluzy tylko do pobieznego zapoznania sie z nowosciami i co
                              ewentualnie jest w promocji;
                              - formu nie jest tak popularne zeby zaraz cala polska znala zawartosc katalogu
                              10;
                              - wiekszosc osob (ze mna wlacznie) czyta opis i prawie wszystko zapomina (no
                              moze jakis nowosci zostaja w pamieci);
                              - sama czasami pokazuje co wierniejszym klientkom nowy katalog i nie zauwazylam
                              spadku zamowien - zawsze interesuja sie nowosciami (dobrze wiedziac ze cos
                              takiego wejdzie) i ewentualnie sprawdzaja czy dany kosmetyk bedzie w promocji
                              czy tez teraz maja go sobie kupic na zapas;
                              - forum czytaja chyba glownie konsultanki oraz wierne klientki majace swoje
                              ulubione kosmetyki;
                              - poza tym katalog 10 bedzie czynny dopiero we wrzesniu, wiec nie nalezy sie
                              obawiac ze dana klientka czegos nie zamowi bo bedzie czekac ponad 2 miesiace na
                              jaks promocje czy nowosc - wiadomo ze kosmetyki jak sa potrzebne to sie je
                              kupuje i nasza juz w tym glowa zeby umilic jej to czekanie jakims innym fajnym
                              produktem i final.

                              Takie jest moje zdanie - co Wy na to?


                              Pozdrawiam
                              zmeczona tymi przepychankami kto ma prawo a kto nie
                              Joasia
    • justa_79 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 29.06.04, 13:56
      a w ogóle to Wam powiem, że u nas na szkoleniu kosmetyczka Avonu sugerowała,
      żeby posiadać katalog z wyprzedzeniem jako... sposób na przyciągnięcie
      klientek smile tak więc, wbrew temu, co mówi sister, udostępniając klientce
      najnowszy katalog sprawiamy, że zamiast u innej konsultantki, będzie wolała
      kupić u nas - nie ukrywamy przed nią, że za miesiąc coś będzie w promocji i
      zyska na zakupie u nas. tak więc mam wrażenie, że ktoś tu jest w Klubie Róży,
      ma dla siebie katalog i chce, żeby tak pozostało, bo obawia się konkurencji ze
      strony pozostałych konsultantek... wink
      --
      Forum Nu Skin
      • matej_lublin Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 29.06.04, 18:41
        każdy ma swój sposób na przyciągnięcie uwagi klientek

        moje klientki dostają jak jużpisałma wczesniej - katalog z wyprzedzeniem 2
        tygodniowym, gdyż jakbym teraz im dała katalog to rzecz jasna, że kosmetyki
        będą dopiero po 22 lipca, zatem niemal miesiąc czasu czekania
        owszem mam klientki, które mogą poczekać, a czasami niestety muszą jak są braki
        jednak u mnie klientka nie czeka na dostawę dłużej niż 24-48 godzin i nie
        wyobrażam sobie, by było inaczej
        tak jest u mnie od 10 lat i przy tak dużej liczbie klientek jaką mam, wszyscy
        są zadowoleni
        a jak widzą nawet moje klientki u kogoś nowy katalog to i tak zamawiają u mnie
        i w moim przypadku nie obawiam się konkurencji, choć przyznaję, że ją obserwują

        i nie oceniaj justa_79 osób z Klubu Róży jako tych, którzy tylko chcą mieć
        wszystko dla siebie i nie dzielą się z tym klientem, bo ja na same próbki
        wydaję tyle, że niektóre z obecnych tutaj Konsultantek nie mają takich zamówień
        na święta (choć na pewno są w KR ludzie, którzy tylko czerpią dla siebie
        korzyści, nie dając nic z tego Klientom)
        to samo tyczy się zamawianych katalogów i innych akcesoriów
        a wiedzę sowją na temat nowych katalogów, ofert i promocji to chętnie
        przekazuję swoim klientkom, bo chyba nie uważasz, że miałabym olbrzymią liczbę
        wiernych sobie klientek, gdybym wszystko przed nimi kryła, nie pokazywała
        nowości, próbek itp.
        np. dostałam teraz w pakiecie dla Złotego Klubu Rózy - mikrodermabrazję z
        linii Anew - mogłam ją zostawić dla siebie, ale używam jej jako tester dla
        moich klientek, podobnie jak produkty z linii dla mężczyzn, które będą przecież
        dopiero pod koniec sierpnia

        co się zaś tyczy porad kosmetyczek, to uważam że one mówią to co mają w
        materiałach firmowych i tak klepią

        Pozdrawiam, życząc dużych zamówień z nowego katalogu,

        Krysia
        • eyna Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 30.06.04, 23:16
          Ja osobiście lubię czytać opisy nowych katalogów, które Joasia tu podaje. To
          normalne, że każda z nas czy to konsultantka, czy klientka są ciekawe smile) jakie
          będą nowe produkty, promocje. Jednak taki suchy opis to nie to samo co
          oglądanie katalogu. To drugie bardziej, moim zdaniem, pobudza i zachęca do
          zakupów.
          ... Ale Krysia ma rację mówiąc, że opisy kolejnych katalogów mogą w pewnym
          stopniu psuć co niektórym konsultantkom sprzedaż. Sama pamiętam jak raz mi się
          zdarzyło, że dałam klientce kolejny katalog, gdy poprzedni nadal obowiązywał.
          No i nie wyszło mi to na dobre.
          Tak więc w całej tej dyskusji popieram zdanie Krysi.
          Piszę to też dlatego, ponieważ byłam dziś u swojej OKS i co się okazało? Mogę
          kupić katalog nr 9 i 10. Bez problemu.
          Zachęcam w takim razie, abyście odwiedziły biura swoich kierowniczek, bo może
          również mają do sprzedaży owe katalogi.

          Pozdrawiam.
    • epa5 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 29.06.04, 17:18
      A ja się pochwalę, mam już katalog 10, hurra!!! Jest troszkę nowości, ale
      zauważyłam że cała kolorówka będzie miała zmienioną szatę, nie tylko szminki i
      lakiery, ale jeszcze pudry, cienie i makeupy. Wydaje mi się że szata jest
      bardzo podobna do tej z Oriflame, czy też tak sądzicie?
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka