Dodaj do ulubionych

Stabilne plany marketingowe

11.11.08, 14:46
Sława!

JA znam tylko jeden stabilny plan marketingowy i jest to tabelka 3-
21% takie plany ma Amway, Oriflame i chyba Mary Kay.

Przez kilkadziesiat lat nie wymyslono nic lepszego nic co
gwarantowaloby i dynamike i stabilnosc sukcesu.

I wszystkie plany stabilne i sprawiedliwesa jedynie wariantami.


Forum Słowiańskie
gg 1728585
Edytor zaawansowany
  • asgard32 13.11.08, 12:05
    Z jakiego powodu tak uważasz? Trudno się odnieść tylko do tego co napisałeś.
    --
    Dlaczego Forbes pisze o mlm?
    www.nonispolecznosc.pl/?p=56
  • ignorant11 13.11.08, 14:18
    asgard32 napisał:

    > Z jakiego powodu tak uważasz? Trudno się odnieść tylko do tego co
    napisałeś.


    Sława!

    To jest bardzo prosta zdroworozsadkowa analiza zreszta sprawdzona
    wieloletnimi obserwacjami i kontaktami z wieloma innymi i lederami,
    firmami i planami...
    smile)
    POdaj jakas "rewelacje" toja Ci powiem dlaczego ona nie działa...
    smile)

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • asgard32 13.11.08, 20:47
    20% niższe ceny na produkty dla osób, które wpisują się po raz pierwszy.

    20% Bonus z wartości zamówionego towaru od frontline przez pierwsze 3 miesiące
    lub do pierwszych 3 zamówień.

    Czekam na krytykę big_grin
    --
    Dlaczego Forbes pisze o mlm?
    www.nonispolecznosc.pl/?p=56
  • chlopek-roztropek 14.11.08, 12:01
    Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.

    Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
    Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu, a
    ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.

    Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma handlu
    detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie chodzi
    o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?

    I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy - tak,
    by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych zakupów
    kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
    kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
    marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
    czy haczykiem na ryby.

    Zasady jasne i proste.

    Całkowite przeciwieństwo drobiazgowo rozpisanych planów
    marketingowych z progami rabatowymi i tysiącem warunków jakie trzeba
    spełnić, by wspiąć sie poziom wyżej. A i tak to wszystko jest
    fikcją, bo na każdym rogu można takie produkty kupić po kosztach
    (albo i poniżej) przez co początkujacy dystrybutorzy uciekają z
    firmy jak tylko sie połapią co jest grane. Zresztą w takim wypadku
    rekrutacja jest coraz częściej niemożliwa, bo ludzie już wiedzą "jak
    to działa" i nawet nie chcą rozmawiać o "takim" biznesie.
  • asgard32 17.11.08, 14:32
    > Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.
    >
    > Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
    > Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu, a
    > ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.

    Większość planów ma to założenie, jest mały problem tylko z tą ceną. Konkurencja
    powoduje, że cena klubowa staje się detaliczną. Z tego powodu ważne jest aby
    osoba wchodząca po raz pierwszy miała możliwość taniego zakupu jednorazowego
    produktów firmy.

    > Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma handlu
    > detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie chodzi
    > o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?

    To też większość rozsądnych firm mlm stosuje.

    > I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy - tak,
    > by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych zakupów
    > kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
    > kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
    > marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
    > czy haczykiem na ryby.

    Ten punkt jest najistotniejszy. Jeżeli firma się do tego nie stosuje, to cały
    plan marketingowy staje się bezużyteczny. Co z tego że dostajesz wysokie
    prowizje jeśli połowę z tego lub więcej oddajesz z powrotem do firmy.




    --
    Dlaczego Forbes pisze o mlm?
    www.nonispolecznosc.pl/?p=56
  • ignorant11 22.11.08, 20:26
    asgard32 napisał:

    > > Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.
    > >
    > > Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
    > > Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu,
    a
    > > ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.
    >
    > Większość planów ma to założenie, jest mały problem tylko z tą
    ceną. Konkurencj
    > a
    > powoduje, że cena klubowa staje się detaliczną. Z tego powodu
    ważne jest aby
    > osoba wchodząca po raz pierwszy miała możliwość taniego zakupu
    jednorazowego
    > produktów firmy.

    Standartowa marza 30% w cenie katalogowej.

    Ja nie stosuje znizek i sprzedaja sie znakomicie!
    smile)

    >
    > > Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma
    handlu
    > > detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie
    chodzi
    > > o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?
    >
    > To też większość rozsądnych firm mlm stosuje.
    >
    > > I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy -
    tak,
    > > by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych
    zakupów
    > > kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
    > > kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
    > > marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
    > > czy haczykiem na ryby.
    >
    > Ten punkt jest najistotniejszy. Jeżeli firma się do tego nie
    stosuje, to cały
    > plan marketingowy staje się bezużyteczny. Co z tego że dostajesz
    wysokie
    > prowizje jeśli połowę z tego lub więcej oddajesz z powrotem do
    firmy.
    >
    >

    Niecałe 300zł w cenach katalogowych.

    Ale nie obowiazek dla kazdego, a tylko otrzymujacych rabaty czyli
    budujacych siec.


    I słusznie bo wtyedy nie ma takich co to "nie sprzedaja" a tylko
    sponsoruja...
    smile)
    I kogo wtedy sponsoruja? Takich samych nygusów jak oni. Powstaja
    wtedy puste sieci.


    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 22.11.08, 20:22
    chlopek-roztropek napisała:

    > Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.
    >
    > Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
    > Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu, a
    > ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.
    >
    > Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma
    handlu
    > detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie
    chodzi
    > o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?

    NIe prawda! Nie koniecznie konsumenckiej.

    MOze w jakis bogatych społeczeństwach jak np USA ma to sens, ale nie
    u nas.

    >
    > I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy -
    tak,
    > by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych
    zakupów
    > kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
    > kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
    > marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
    > czy haczykiem na ryby.
    >
    > Zasady jasne i proste.
    >
    > Całkowite przeciwieństwo drobiazgowo rozpisanych planów
    > marketingowych z progami rabatowymi i tysiącem warunków jakie
    trzeba
    > spełnić, by wspiąć sie poziom wyżej. A i tak to wszystko jest
    > fikcją, bo na każdym rogu można takie produkty kupić po kosztach
    > (albo i poniżej) przez co początkujacy dystrybutorzy uciekają z
    > firmy jak tylko sie połapią co jest grane. Zresztą w takim wypadku
    > rekrutacja jest coraz częściej niemożliwa, bo ludzie już
    wiedzą "jak
    > to działa" i nawet nie chcą rozmawiać o "takim" biznesie.


    Sława!

    Te wszystkie cechy posiada plan Oriflame i stad i nasz stabilnosc i
    wzrosty nieosiagalne dla innych...
    smile)

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • chlopek-roztropek 22.11.08, 21:43
    .......nie zaprzeczam,nie neguję....
    ...ale...
    Podaj, proszę, niezależne źródła mówiące o "wzroście" Oriflame.
    Tak dla spokoju i uczciwości.
    Pozdrawiam smile
  • ignorant11 23.11.08, 14:59
    chlopek-roztropek napisała:

    > .......nie zaprzeczam,nie neguję....
    > ...ale...
    > Podaj, proszę, niezależne źródła mówiące o "wzroście" Oriflame.
    > Tak dla spokoju i uczciwości.
    > Pozdrawiam smile


    Sława!

    A czy TY wiesz co piszesz????
    smile)

    S-ki giełdowe naleza do najbardziej przejrzystych ze wszystkich firm.

    Kazda osoba prawna musi skladac raporty do Sadów REjestrowych, podlega kontroli
    organów podatkowych.

    Ma obowiazek korzystac z audytu itp!

    Wszelkie raporty sa publikowane na stronie www.oriflame.com

    Szukasz niezaleznych?

    Od kogo niezaleznych?

    Moze szukasz raportów o wynikach Oriflame niezaleznych od wyników Oriflame????
    smile)
    buahhaha


    Masz jakies podstawy aby kwestionowac oficjalne i audytowane raporty??


    Poza Twoja niewiedza i nieprzemyslanymi pytaniami????

    I checia wypromowania jakiej firmy z krzaków?

    I TY masz czelnosc jeszze mowic o Twojej "uczciwosci"..????
    smile)

    Widac, żes faktycznie chłopek NIEroztropek
    smile)




    Forum Słowiańskie
    gg 1728585

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.